פורסם 2006 בדצמבר 3018 שנים 2/1/07 המוד יצא! ניתן להוריד אותו מ http://www.pvkii.com/gamefiles.php 25/1/07 יצא patch חדש למוד http://www.pvkii.com/gamefiles.php עדכון שלי: הנה תמונות של הדמויות שיצאו בפא'צ הקרוב: ה patch כולל שינויים רבים שהבולטים ביניהם הם שיפור ה FPS במשחק בצורה מטורפת ו auto team balance. Changes: Performance optimizations Added automatic team balancing Disabled picking up chests in your own teams zone (mp_preventchestpickup) Reduced keg damage and blast radius Removed keg secondary attack Kegs can be pushed with the use-key Bunny hopping reduced LoD's added to Models Fixes: Fixed duck-jumping attack passing through block Fixed skirmisher special rolling off players Fixed voice status not showing up in the HUD Fixed friendlyfire increasing special לשינויים נוספים יש לבדוק את קובץ ה txt. יצא מוד לhalf life 2 בשם pvk2 - pirates vikings and knights 2 במוד הזה יש שלוש קבוצות של : אבירים, ויקינגים ופירטים. הקבוצות נלחמות אחת בשניה, כלומר 1 נגד 1 נגד 1 - דבר היוצר משחקיות מעניינת ביותר. בשיחרור הראשון של המשחק, לכל קבוצה תהיה כרגע יחידה אחת (אחרי כמה שיחרורים יהיו 6 יחידות לכל קבוצה.) כלומר - 18 יחידות שונות ו3 קבוצות שונות - דבר שלא ראו באף מוד עד עכשיו. יחידה - דמות אשר אותה אפשר לבחור לשחק, לה יש יתרונות וחסרונות שונים, נשקים שונים, מהירות, כמות חיים וכו'. בשיחרור הנוכחי ניתן להבחין בשלוש יחידות שהיו במוד הראשון - pvk1 של half life 1 אשר יצא לפני 5-6 שנים. כאן ניתן לראות את כל היחידות אשר מתוכננות למשחק. http://www.pvkii.com/pvkiiweapons.php היחידות בשיחרור הראשון: Berserker - Vikings team Skirmisher - Pirates team Heavy knight - Knights team היחידות בשחירור השני: Huscarl - Vikings team Captain - Pirates team Archer - Knights team קצת מידע על מוד: - http://www.pvkii.com/features.php Pirates, Vikings & Knights II includes a wide variety of features making game play exciting, fun, and even interesting for all those strategists out there. Here are just a few things you can look forward to in your PVKII experience. שימו לב ל fighting system של המוד - פשוט מדהים. Strategic Combat- Combat is based on an attack, block and parry system. Typically, attacking is accomplished by holding down primary fire and releasing when the player wishes. This enables the player to make slow, more powerful timed attacks, or flurries of quick attacks. Most attacks can be made in 4 directions, from the left, right, overhead and thrusting positions. Attack speed is determined too, by what weapon the player is wielding. Typically, secondary fire is reserved for blocking. You can block with a shield, or weapon if timed right. Also, if you happen to attack at just the right time that another person does, and their weapon isnt too big to stop, then a parry is preformed where both people are broken from combat and scooted a little back from one another. After a second, they may resume combat with one another. Again, attack speed designates advantage because whoever can swing the fastest will strike first. This style of system makes swordplay and combat much more interesting and strategic for players. Special Abilities- There are special abilities unique to certain classes. Take for example the Berserker, who can at anytime go berserk by activating the special function key. These are listed in the Weapons section for reference. Unique Weapons- We have tried to stretch the limits of imagination within reason to come up with weapon combinations historically viable & unique, but also that would enrich game play and the players experience. These are again listed in the Weapons section for reference. Healers- The addition of Healers for each team makes game play further diverse, giving a dying player a second chance. Lord Classes- The addition of Lord Classes with musical instruments is a combination of a Team Leader and Musician as they would have in historical armies. In this case, the Lords are the musicians, and when they play their instruments, each team receives bonuses for all of those that stand within a certain radius or earshot of that instrument while being played. For each team it behaves differently. This also helps promote team cohesion and to move about tightly in some cases. For a more detailed explanation of this see the Weapons section under Jarl, Captain, and Lord. http://www.pvkii.com/gamemodes.php Game Modes Available Game Modes Booty (pvk_island) There are chests scattered throughout the map, and each team has a base they must bring these chests to. The bases need to be enterable for the other teams (should have more than one way in - entrances may have to be made by breaking things). The more chests you have the faster your clock goes down. First team to 0:00 wins the round. Booty Tag (pvk_temple and pvk_saints) One chest is placed in the map. Should be places to hide, and many different escape routes from the area the chest is in. Players fight for the chest and their team's clock goes down while holding the chest. First team to 0:00 wins the round. Territory (pvk_desertruin) One or more areas in the map need to be held by a team. These areas need to be strategically placed, and allow for more than one way of getting in. The more players of a team occupying the territory the faster their clock goes down. If more than one team is in the area, neither clock counts down. First team to 0:00 wins the round. Team Deathmatch (pvk_fort) Players spawn around the map and simply kill as many enemies as possible. There are no rounds and the only objective is to annihilate players on opposing teams. Future Game Modes Pillage There will be items in the map that need to be destroyed. These are protected by a team and opposing players score points by destroying the object(s). The team with their object remaining while all others have been destroyed wins the round. Siege Each team has a base they must protect. At the same time they're trying to siege the other teams' bases. One player will be able to play the lord class who can buy upgrades and siege weapons for their team with resources gathered by players from kills. Ultimate goals vary from map to map. Slay the Dragon All three teams try to take down a giant A.I. controlled dragon. They won't work together, as they can kill each other at the same time. Assassination They are out to kill your Lord! You must protect him at all costs by escorting him to a safe point in the map. Enemies try to assassinate the Lord. Capture the Flag Capture the other teams banner and return it to your base. If your banner is missing, you cannot score until your banner has been retrieved. ניתן להוריד את הסרט הרשמי של המשחק אשר מציג את המשחקיות קצת: http://dl01.se.pvkii.net/~wacko/PVKII_Teaser.wmv http://dl06.us.pvkii.net/PVKII_Teaser.wmv http://dl01.se.pvkii.net/~moody/downloads/PVKII_Teaser.wmv.torrent http://files.filefront.com/6432244 http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=30214 תמונות מהמשחק: כאן ניתן לראות כתבה על המוד ב PC GAMER: http://www.pvkii.com/PCGamer/PVKII_LRes.jpg כאן ניתן לשמוע את המוסיקת פתיחה של המוד. http://www.secondsense.biz/PVKIItitlemusic.mp3 אתר ראשי של המשחק: http://www.pvkii.com/ ערך בויקי: http://wiki.pvkii.net/Main_Page מדריך לשחקן המתחיל: http://www.pvkii.com/playerguide.html על מנת לשחק במוד צריך: 1) Hl2dm/CSS/DOD Source/hl2 2) Source SDK base מ steam tools (שוקל קצת וצריך אותו בשביל להפעיל כל מוד של hl2) 3) להתקין את המוד. ערוץ מירק : pvkii# @ quakenet pvkii# @ gamesurge quakenet @ #pvkii.il - ערוץ ישראלי. את המוד ניתן להוריד מ: http://www.pvkii.com/gamefiles.php במידה ויש שאלות נוספות ניתן להשיג אותי בהודעה פרטית דרך הפורם או בערוץ המירק #pvkii תחת הניק Blade`x או כמובן לכתוב בדיון הנוכחי.
פורסם 2006 בדצמבר 3018 שנים מחבר למוד מתוכננות 6 יחידות שונות לכל קבוצה.כרגע יש רק יחידה אחת לכל קבוצה בשיחרור הנוכחי.עריכה: עדכנתי את הפוסט הראשון עם הסבר יותר מפורט על זה, אני ממשיך לעדכן אותו עם עדכונים.
פורסם 2006 בדצמבר 3018 שנים מחבר אפשר לקנות דרך steam או בחנות בארץ.30$ דרך steamשימו לב אבל ל fighting systemStrategic Combat- Combat is based on an attack, block and parry system. Typically, attacking is accomplished by holding down primary fire and releasing when the player wishes. This enables the player to make slow, more powerful timed attacks, or flurries of quick attacks. Most attacks can be made in 4 directions, from the left, right, overhead and thrusting positions. Attack speed is determined too, by what weapon the player is wielding. Typically, secondary fire is reserved for blocking. You can block with a shield, or weapon if timed right. Also, if you happen to attack at just the right time that another person does, and their weapon isnt too big to stop, then a parry is preformed where both people are broken from combat and scooted a little back from one another. After a second, they may resume combat with one another. Again, attack speed designates advantage because whoever can swing the fastest will strike first. This style of system makes swordplay and combat much more interesting and strategic for players
פורסם 2006 בדצמבר 3018 שנים וואי... נראה ענק!!! תודה רבה!!!ותגיד, חייבים את HL2 המקורי בשביל לשחק במוד הזה???ומתי המוד החדש יוצא?
פורסם 2006 בדצמבר 3018 שנים מחבר חייבים את HL2 , אפשר להשיג את hl2 במחיר נמוך.. ויש לו מנוע מדהים ובקרוב יצאו המון מודים כמו זה...המוד כנראה יצא בחודש הבא, לפי מה שראיתי, לא נשאר הרבה חוץ מכמה טסטים שאנחנו עושים.המוד הוא total conversion , עבדו עליו הרבה שנים.בנוגע לבטה טסטרים, לא נראה לי שהם צריכים עוד, כבר המוד ממש כמעט יוצא.גם יש מספר מפות מכובד יחסית לשיחרור ראשון.
פורסם 2006 בדצמבר 3018 שנים חובה את המקורי??? איזה באסה!!!אתה בטוח שאי אפשר לשחק בלי המקורי ( אם אתה יודע איך אז בפרטי כמובן )?ובמקרה יש לי את HL blue shift מקורי, המוד הראשון יעבוד עליו?
פורסם 2006 בדצמבר 3018 שנים ווווואי איזה באסה שאין לי hl2 בחשבון של הסטיםזה כמעט העתק של מערכת הקרב של oblivionפי אלף יותר כיף מhl2 deathmatch
פורסם 2006 בדצמבר 3018 שנים מחבר אני לא יודע אם חובה מקורי, בטח אפשר לעקוף את זה איכשהו, אבל יש לי מקורי אז זה לא מעניין אותי כל כך
פורסם 2006 בדצמבר 3018 שנים בקרבות ( אני לא מדבר על קסמים כמובן ), כל מה שאתה יכול לעשות זה לתת מכות רגיל, כמה מכות ברצף, אולי תרגיל עלוב כמו סיבוב, והמכות שם לא מרגישות חיות, אלא כמו רובוט, הקרבות ם הולכות מבולגנות כל אחת נותן מכות סתם או שזה בתורות כזה, וזה ממש עלוב!!! תשחק קצת ב-dark messiah ואז תבין מזה מערכת קרבות על רמה!
פורסם 2006 בדצמבר 3018 שנים בקרבות ( אני לא מדבר על קסמים כמובן ), כל מה שאתה יכול לעשות זה לתת מכות רגיל, כמה מכות ברצף, אולי תרגיל עלוב כמו סיבוב, והמכות שם לא מרגישות חיות, אלא כמו רובוט, הקרבות ם הולכות מבולגנות כל אחת נותן מכות סתם או שזה בתורות כזה, וזה ממש עלוב!!! תשחק קצת ב-dark messiah ואז תבין מזה מערכת קרבות על רמה!שיחקתי בשניהם והמערכת קרבות של OBLIVION יותר טובה וחוץ מזה שניהן דומות עד כאב..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.