שאלה לגבי זיכרונות עם תדר 800 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לגבי זיכרונות עם תדר 800


gooz

Recommended Posts

שלום

יש לי זוג ג'י סקיל HZ 6400 800 ובCPUZ רשום עליהם שהם עובדים על תדר של 400 והם אמורים להיות 800, ובSPD רשום שאחד עובד על 5-5-5-15 ורק השני עובד על 4-4-4-12 כמו שכתוב, ככה זה צריך להיות?

צריך לעשות משהו כדי שהם יעבדו על תדר של 800?

ובכלל איך זה עובד בדואל? כל אחד צריך להיות על 400 מגה הרץ וביחד הם 800? כי בכל מקרה אחד עובד על 400 והשני רשום 266.

מפרט תכני שימושי - מעבד E6600

P5B DLX

תודה לעוזרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גבר, אתה צריך להחליף בין SPD אחד לשני למעלה. מה שאתה רואה למטה זה האפשרויות לגבי כל DIMM כזה. תחליף בין 1 ל-4 ותוכל לראות את המהירויות והתזמונים של כל סטיק.

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן אני יודע אבל שאני עובר בין האחד לשני אין שינוי בשום פרמטר, אז האם בעצם מדובר על זה שכשהסטיק פועל על 266 מגהרץ הוא נותן תיזמונים של 4-4-4-12 וכשהוא על 400 הוא נותן 5-5-5-15? ולא מדובר בשניהם ביחד באותה העמודה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז כדאי לשנות משהו בביוס להשגת מהירות יותר טובה?

לצערי אני נורא רוצה להתחיל את כל ענייני הOC כי לפי מה שראיתי כשמעלים את הFSB ל400 במעבד התוצאות מעולות אבל לאחר התראומה שעברתי עם המחשב (ניסיתי להרכיב מחשב שלם בפעם בראשונה ואחרי זה שילמתי על תיקון :P) אני די חושש על הרכיבים חח

יש דברים שלא יגרמו להריסת דברים שאפשר לעשות לשיפור?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קוודם כל תקרא כמה מדריכי OC שיש באתר.

אחרי זה תשאל פה שאלות על דברים שלא הבנת, תבדוק שיש לך את הציוד הנדרש - טוב,ספק שלא ישרוף לך את המחשב, ורק לאחר מכן תתחיל את הOC.

שתתחיל את הOC תוריד את מחלק הזיכרון ותעלה את הבאס כל פעם ב5 ואחרי כל העלאה תעשה בדיקת מאמת עם התוכנה S&M או PRIME95 וכשהבדיקה לא תעבוא אז תוריד את הבאס ב5 ותשאל בפורום לגבי הOC שהגעת אליו.

בכל מקרה אל תשחק עם המתחים עד שאתה בטוח ב100% שאתה מבין את כל הסיכונים שזה יכול לגרום למחשב ועד שאתה יודע בדיוק מה אתה עושה ולמה אתה עושה, ותשאל הרבה בפורום לפני העלאת מתחים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...