חברה צריך דחוף המלצה לנגן MP3 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חברה צריך דחוף המלצה לנגן MP3


pakomako

Recommended Posts

חברה נמאס לי מה MP3 המצ'וקמק שלי אני צריך המלצה לנגן בסגנון ... שמתי עין על ה Iriver שיש אותו לחבר שלי אבל אני צריך לדעת אם אתם יודעים על בעיות מסויימות במכשיר, סוללה...

שמעתי דברים רעים על הסוללה של ה שהיא לא מספיקה להרבה זמן או שצריך לשלוח את המכשיר לחברה וכל מיני זיבולים...

אפשר המלצה למכשיר טוב בסגנון ה iriver h10 עדיף בסביבות ה 10 20 ג'יגה... תודה מראש אמיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

iriver h-10 זה הגרסה שראיתי שנראית נחמדה...

התקציב הוא 1000+- בעיקרון הכסף זה לא מה שמשנה העיקר שיהיה שווה את הכסף...

אני רוצה נגן יציב שיהיה נוח לדפדף עם שליטה מהירה כמו שיגיע לווליום גבוהה זה גם חשוב. אבל בעיקר שיהיה אפשר לדפדף בין שירים ותיקיות מהר כמו ה h-10 שנתתי לדוגמא למעלה...

שיהיה מעל 6 GB.. תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה - iriver עמיד וטוב נכון ?? הדבר היחיד שאני לחוץ ממנו זה הסוללות שיעשו לי בעיות... וגם זה 6GB שלא נראה לי יספיק ממש והגרסה של ה 20 יש בה איזה משהו שקשור לסוללה אם אני לא טועה..

אגב שווה להביא את ה 20 GB מחול ??? יש אותו בזול רצח שמה...

אגב איך זה בתור נגן ??

http://www.zap.co.il/fs.asp?PID=215614412&sog=C-MP3Player

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה ה sansa שאמרתם לי פה עומד בציפיות שרשמתי למעלה??... איך הסוללה שלו שהיא אחד העיקרים בנגן אני רוצה נגן שיחזיק זמן השמעה רב אגב אפשר לדפדף בין שירים מהר כמו ה ו ה iriver...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגידו מה שתגידו.....האייפוד לפי דעתי אחד הנגנים המשתלמים. 1300 שקל, 30 ג'יגה, איכות סאונד טובה, ועולה 350 שקל יותר יותר מהסנסה E280, מגבר עוצמתי מאוד, יותר עוצמתי בהרבה מסנסה, בנייה טובה מאוד...נגן חזק אבל נשרט בקלות רבה.

ובשביל דפדוף שירים....הוא הכי נוח והכי מהיר. בסנסה יש קצת בעיה לפי דעתי בקטע הזה...שאתה מסובב את הגלגלת אז הרשימה זזה באותו קצב וזה לא הולך ונהיה יותר מהיר. אם יש הרבה שירים זה קצת מעיק אבל בקטנה.

כולם בכו על זה שהאייפוד יקר ביחס למתחרים...אבל מה? בנתיים הוא הכי זול. אני לא אומר שהוא יותר טוב מהZVM או מהZUNE אבל הוא בהחלט נהיה משתלם.

לי יש גם את האייפוד, גם את הסנסה וגם את הH10. תאמת אני לא ממליץ כל כך על הH10....היו לי איתו המון המון בעיות בכמעט שנתיים שיש לי אותות לא נגן אמין במיוחד אבל איכותי. וגם הוא כבר די ישן וגדול מאוד יחסית...דגם ה5 ג'יגה קטן ממש בקצת מהאייפוד 30 ג'יגה שיותר דק ממנו. ושלא נדבר על דגם ה20 ג'יגה שהוא ממש בלטה ומכוער מאוד.

הנה סתם תמונות השוואה....מצטער על האיכות הממש גרועה של התמונות זה פשוט צילמתי עכשיו עם הפלאפון.

http://img186.imageshack.us/img186/3449/20061224182336xh2.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאייפוד יש איכות טובה....לא יותר מזה. לא ברמה של הZVM והX5 אבל היא עדיין טובה...לי יש את הנגן...ועוד כמה נגנים...והאיכות שלו היא טובה.....יותר טובה מהE200 בבירור אני אומר לך את זה. מה אני לא מכיר את הנפילה הזאת על האייפוד? מבחינת רוב האנשים פה הנגן הזה הוא גרוע מאוד. גם אני חשבתי ככה בעבר. אבל אחרי התנסות רבה שלי איתו ובדיקות ..הוא נגן טוב, שהיום במחיר הזה הוא משתלם.

לאייפוד יש בעיה אחת בסאונד. הSNR שלו הוא 90db והמגבר שלו הוא מאוד חזק (30mw לכל צד אני חושב). אם הSNR היה יותר גבוה הסאונד היה עוד יותר טוב.

אז נכון, לעומת המתחרים בקטגוריה שלו הסאונד שלו פחות טוב....אבל לעומת נגנים אחרים כמו הסנסה....הסאונד שלו יותר טוב.

אם הייתי חושב לקנות היום נגן ב1000 שקל...עם נפח של 5-8 ג'יגה נגיד..לא הייתי קונה. הייתי מוסיף עוד 300 שקל וקונה את האייפוד עם 30 ג'יגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה אתה משווה בכלל?

5-8 ג'יגה= פלאש

30 ג'יגה= הארדיסק

אם לא צריכים נפח כזה ומעוניינים בנגן קטן? מה הטעם להסתובב עם אייפוד שהוא סתם גדול, מאוד לא עמיד (במיוחד ביחס לנגני פלאש) ולא משרת את המטרה הראשונית של להיות קטן? X_X

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...