כתבה מ-BetaNews על מאבקם העיקש של הקראקרים במיקרוסופט/Windows Vista. - עמוד 14 - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כתבה מ-BetaNews על מאבקם העיקש של הקראקרים במיקרוסופט/Windows Vista.


ר

Recommended Posts

המטרה שלהם זה להעביר אנשים מסביבה יציבה (2000 + XP) לסביבה חדשה לא יציבה ויקרה.

בכוח הם לא יעשו את זה. (והיתרון של - ממשק יפה - לא שווה כלום בעולם העסקי)

אין פה שום שימוש בכוח. עסקים לא גנבים. עסקים מריצים שרתי DC. אין פה אפילו דילמה. היתרון של ויסטה לעסקים הוא בעיקר ה-UAC שיעזור ראשית להריץ דפדפן "בקופסת חול" (גם אם יפרצו אותו לא יוכלו להתקין כלום או לשוטט בתיקיית המסמכים) וכמובן ה-UAC יעזור גם למי שלא גאון ב-group policy (קריא: עסקים קטנים, שזה אחוז אדיר של העסקים כמובן) להיות מוגן בפני כל מיני זבלים (ודברים יותר מסוכנים כלכלית) שמנסים לחבל במערכת ההפעלה ועכשיו פשוט לא יוכלו... 99% מהעסקים הקטנים היום מריצים את תחנות העבודה תחת חשבון אדמין מאוד מאוד פגיע. אני יודע כי אני שם. בוויסטה אתה מוגן בהרבה.

מעניין מתי חברות האנטי וירוס ינקטו בשיטה דומה

כה אמר נביאנו! (אה רגע, זה אני..) ;D

גם ז'אקו לא מספיק נחוש להתקין ויסטה לא חוקית על 20 מחשבים של אלה שהוא חפץ ביקרם (כמו שאני עשיתי עם PRO). תנצח כי יש קמצוץ קטן של אלה שיודעים למצוא קירוקים ואותם חבר'ה אפילו לא ישקיעו דקה בקירוק אצל חבר כשהם יודעים שהקירוק לא יחזיק הרבה זמן... אותו כנ"ל אגב לגבי אנטיוירוסים. הם יודעים בדיוק כמה אנשים גונבים להם את התוכנה כרגע (דרך לוג גישה פשוט לקובצי העדכון) ולא מונעים ממך כי המתחרה שלהם לא מונע ממך (בצורה רצינית) בשלב זה. בקרוב מאוד הם יעיפו מעליהם את כל העלוקות...

ו-J.Dog - אהבתי!! :-* very funny indeed

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 273
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

היום לא חסרים אנטי-וירוסים מעולים בחינם.

אני משתמש ב- Avast! כבר כמה שנים טובות והוא לא איכזב אותי פעם אחת.

זה לא כמו במערכות ההפעלה שיש ל- מונופול.

ר' - ביטחון עצמי מופרז זה אף פעם לא טוב מדי. אני במקומך לא הייתי כל כך בטוח עם עצמי גם אם אני הייתי יודע שאני צודק. לא כל דבר תמיד מתברר כמו איך שהוא נראה, הרבה דברים יכולים להשתנות בזמן הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

X_Dror אמרתי איזה אלף פעם שאני מאוד מקווה שאני טועה אך לא מסוגל לשכנע את עצמי שאני טועה רק כדי שאהיה מאושר. זה כמו שאני אנסה לשכנע את עצמי שמחר אני זוכה בלוטו. סורי, לא מצליח. פשוט לא מסוגל. המציאות משתקפת ואם תשים לב אני לא היחיד כאן שרואה אותה מתעצבת (תרתי משמע) מול עיניי. כן, בתור נביא אני חייב להיות פיוטי מדי פעם גם. ;D

ואגב - האנטיוירוסים בחינם כי הם צריכים להוכיח את עצמם. ברגע שהם או האנטי- הלא-חינמיים ירגישו שהם הוכיחו את עצמם מספיק, והם יתחילו להעריך את עצמם יותר, החינמיים (ששווים משהו) יגבו כסף והלא חינמיים יתחילו לאט לאט להציק כדי להפוך בהדרגתיות את הגנבים לחוקיים עד שבסופו של דבר יציקו הרבה עד שכולם יהיו משתמשים בכסף. בשלב זה (בזכות תוספת רווחים בהדרגתיות שנותנת אוויר לנשימה) הם גם יוכלו להוריד את המחיר כדי להתחרות בכבוד עם כל אחד, גם עם מוצרים חינמיים לגמרי. מי לא יקח NOD או KAV על פני מוצר חינמי אם NOD יעלה 10 דולר בשנה? אני הייתי אומר שכמעט כולנו פה היינו הולכים על המוצר בכסף ורק כדי שיזהה לנו עוד כמה אחוזים מה-malware...

אין מה לעשות העתיד הוא של בתי התוכנה המשובחים. הגיע הזמן שיקבלו את המגיע להם - אך לא טיפה מעבר לזה. אם המשתמשים אנוסים לשלם עבור תוכנה אז התחרות היא אמיתית והמחירים ירדו למינימום האבסולוטי בדיוק כמו בחוק הכי בסיסי בכלכלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל אתה טועה בכ"כ הרבה רמות, שאין לי כוח לכתוב מרוב התשישות הצפויה.

אני אשמח אם במידה ויתקיים פורום (עכשיו או בעתיד) נוכל לדון בנושא בצורה יותר רצינית, ולא רק על גבי האתר.

בכל מקרה אני שב ומדגיש - אין לדעת מה יהיה.

שימו את הדיון המעניין הזה במועדפים, ובוא נחזור לכאן ב-2012.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עד אז -- מישהו יכול לגלות לי איך אני מעיף את הדיון הזה מהרשימה של הדיונים שהפורום מראה לי מתי נוספה בהם הודעה חדשה? ['תם יודעים, כשלוחצים על "הראה תגובות חדשות להודעות שלי"].

מצטער על הבערך-ספאם אבל לא מצאתי איך xD

-ג'ו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל אתה טועה בכ"כ הרבה רמות, שאין לי כוח לכתוב מרוב התשישות הצפויה.

אתה כל הזמן כותב שהוא טועה אבל לא מרחיב בעניין

תן רמז, כיוון, משהו... :)

עד אז -- מישהו יכול לגלות לי איך אני מעיף את הדיון הזה מהרשימה של הדיונים שהפורום מראה לי מתי נוספה בהם הודעה חדשה? ['תם יודעים, כשלוחצים על "הראה תגובות חדשות להודעות שלי"].

אתה לא, להבא תחשוב פעמיים איפה אתה מגיב ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אישית לא מתבייש להמשיך לדסקס את הנושא פה בעיקר מעל דפי הפורום כדי שכולנו נלמד. אם אני מדבר שטויות או שוגה לגבי עובדות (שכחו מהקטע של מה יהיה) אז אשמח אם תתקנו אותי. אין לי ספק שהרבה מאוד חבר'ה פה למדו הרבה מאוד מהאינטראקציה ומגוון הדיעות. למפגש הפורום לא אוכל להגיע כי אני קצת רחוק ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

PainKiller אני רוצה שתסביר לי למה אתה לא קורא את הכתבה המקורית. איזה אקטיבציה בראשך? מדובר על שיטה חדשה למגזר העסקי כתחליף ל-VLK שנהפכה לזונת צמרת. אותו domain controller שאליו הארגון הגדול הזה שלך מתחבר כדי לאמת את היוזר והסיסמה של עובדX הוא אותו שרת שיאמת שהמחשב של עובדX מריץ עותק חוקי של . זה עוד סרביס על אותו שרת אשר "יעיק" עליו ברמה של 0.002% (בלתי ניתן למדידה כנראה). שום אקטיבציה ושום מגבלות. עדיין תוכל לעשות ghosting לתחנות עבודה וכו וכו... כל ארגון שיראה התנגדות יחשיד מיד את בזה שיש לו משהו להסתיר והם יחשבו טוב טוב אם הם רוצים אותו בתור לקוח בכלל (כאשר המטרה הסופית שלהם זה להפוך את כולם לישרים ויהי מה - גם הפסד נתח שוק).

נו באמת איזה גישה פשטנית, כולם עובדים במשרד ומתחברים לשרת מרכזי.. ומה עם חוקרים במקומות מבודדים, עובדי האו"ם בעזה, מטפלים בפליטים בסודאן, עובדים במשרד ממשלתי בהודו ששמו להם תוכנה במחשב ושלחו אותם לאיזה חור עד הפנסיה, אנשי צוות אוניה ועוד מיליון מקרים שונים ומשונים, אלה לא יעבדו עם ויסטה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין למה אני חייב לחזור על כל פואנטה אלף פעם כי אתם מסרבים לקרוא את כל הדיון. ניחא.

אמרתי: מי שלא מתחבר לשרת DC לא צריך את היתרונות של פשטות הרישוי. מן הסתם הוא אחד מקבוצה קטנה שקנו מחשב שעליו כבר הותקנה ויסטה HOME והאקטיבציה נעשתה עבורו אצל היצרן. אם בכל זאת הוא צריך BUSINESS (אשמח לשמוע מדוע כמובן) אז הוא ישדרג את המחשב ויעשה אקטיבציה דרך האינטרנט (כשהאוניה במעגן) או בטלפון אם הוא עובד בעסק עני מרוד בלי אינטרנט אבל באורך פלא עם לאפטופ חדיש. גם אם הוא בסודאן או בג'הנם אבל הוא מתחבר לרשת לפחות פעם בחצי שנה, אז הוא יוכל להשתמש בשיטת הרישוי החדשה לעסקים שתקנה לו את היתרון של שימוש ב-ghost images ואפס hassle מבחינת רישוי... נניח קבוצה של מאתיים חוקרים... כמובן שמה שיקרה אחרי החצי שנה אם לא תעשה פינג עם ה-HQ הוא שתאבד גישה לאינטרנט בתור עונש. אתה מבין למה זה לא אמור להטריד אותך בתור חוקר אמיתי וכן אמור להטריד אותך בתור פיראט מצוי, אני מניח...

ואוסיף: עבור יתר המקרים המוזרים שלך שהם מן הסתם פחות מפרומיל מהמקרים, אין לי ספק שמיקרוסופט תתן להם לעשות אקטיבציה חד פעמית על כל מחשב ומחשב אינדיבידואלית עם קוד רישוי אישי לכל אחד. אז ייקח יום עבודה. לא טוב לך? תישאר עם XP בדיוק כמו שעמרי אמר. או חפש אלטרנטיבה אחרת...

הבהרה: זה באמת ככה - אתה יכול לקנות 50 עותקים של BUSINESS ולהתקין על המחשבים על אקטיבציה חד פעמית. מה שהתכוונתי זה שמיקרוסופט תעבוד איתך אישית ותאפשר לך לקבל את אותה הנחה על אותם 50 רישיונות שהארגון שלך קיבל עבור 5000 תחנות העבודה שמחוברות ל-DC.

אולי באמת ככה זה יהיה...מיקרוסופט תשאל אותך כמה רישיונות אינדיבידואלים החברה שלך צריכה, מעבר לרישיונות שיקבלו הרשאה דרך הסרבר... ונגמרה הבעיה.

יש לך עוד סצנריו מעניין בשבילי עכשיו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה טועה, מייקרוסופט לא מספיק גדולה כדי לטפל בכל המורכבות שיש בעולם.

היא לא צריכה

מי שלא מתאימה לו המערכת, זאת בעיה שלו

אז היא תפסיד חוקר באנטארטיקה (למרות שעדיין לא הבנתי למה)

אבל תרוויח (עשרות) מליוני משתמשים ביתיים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...