ישבתי ליד המחשב ופתאום שמעתי מעין הדף של קפיץ - תושבת מעבד נשברה, מה עושים? - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ישבתי ליד המחשב ופתאום שמעתי מעין הדף של קפיץ - תושבת מעבד נשברה, מה עושים?


DrizziTx

Recommended Posts

אז זהו, ערב, אני יושב ליד המחשב (למזלי אחרת לא הייתי יודע) שומע את הקול הקפיצי הזה, זה נשמע כאילו בא מתוך המחשב ואני כאילו "לא יכול להיות". פירקתי כיסוי והתחושה שלי התבררה כנכונה, מדובר במאוורר של המעבד, קצת חופשי חשבתי "מה הוא נשבר?" הרי כבר שמעתי דיבורים נגד ה-Arcticcooler אבל לא, התושבת עצמה נשברה, הפין פלסטיק שמחזיק את אחד מהתפסנים של המאוורר נשבר :s05: ויש רק אחד ... למה יש רק אחד?? ?? ?? ???

מה לעשות? לוח בן שבועיים-חודש (משהו כזה), מחשב חדש דנדש, יש למישהו ניסיון עם זה? מדובר בלוח של M2N-E, מה עושים? אחריות תעבוד? אפשר להחליף רק תושבת? כמובן שדבר ראשון על הבוקר טלפון לחנות ממנה קניתי אבל .... מבאס!!!

בינתיים התקנתי תוכנה לניטור טמפרטורה והכל בסדר - המאוורר יושב בסדר אבל אני לא מתכוון להסתכן וחייב לתקן ....

:kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחריות זה לפעמים אומר שהוא צריך (דרך החנות) לשלוח את הלוח לייצרן ורק אחרי שהלוח יחזור חזרה מחו"ל (תהליך של חודש בערך) הוא יקבל לוח חדש.

כמו כן מדובר בנזק פיזי ללוח, יש מצב שבחנות יעשו בעיות בהחלפה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקרה הצורך יש לי שם חבר, נקווה שאם אני אצטרך להפעיל שרירים הוא יעשה את ההבדל הקטן.

בכל מקרה למישהו זה קרה? כלומר מדובר בלוח שהיה פגום או שאולי יש כאן אופציה לבעיה אחרת שקרתה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע כאן נכנסת לתמונה האמינות של החנות ממנה קנית את הלוח. זו האחריות של החנות להחליף לך את הלוח, וכמה שיותר מהר. זה מה שנקרה שירות לקוחות, ולפעמיים אנשים משלמים הרבה יותר בשביל שהיה להם את זה. אני אישית התנסתי עם 2 חנויות כבר, יותר נכון 3.

פעם אחת נשרף לי הלוח איך שחיברתי אותו, פשוט יצאו מימנו גיצים והוא נשרף. כמובן שהלוח היה פגום, אחרת זה לא היה אמור ליקרות.. זה לא ששפכתי עליו מים או משהו. אותה חנות, עשתה לי קצת בעיות ומשכו אותי איזה שבועיים בטענה שהלוח נשלח להולנד וצריכים לקבל תשובה מהיבואן אם יש על זה אחריות. עשו לי המון בעיות, בסוף נתתי צ'ק פיקדון ולקחתי לוח חדש למקרה והאחריות לא תיתפוס. כניראה שהיא תפסה, כי הם לא חזרו אלי.. אבל בכל זאות, זה היה מתסכל.

עוד ניסיון היה לי עם 2 חנויות, שהלוח נהרס. פעם אחת ביגלל הפסקת חשמל, פעם אחת ביגלל פאשלה שלי שלא הגיע מספיק חשמל ללוח והוא התחיל לקצר. בשני המקרים, החנויות טיפלו בי יפה, ודאגו להחליף לי את הלוח ללוח חדש תוך יומיים. מקסימום 3. וזה, שירות.. אומנם משלמים על זה קצת יותר, אבל שמגיעים למצב שאתה הגעת אתה אומר לעצמך שהיה שווה להשקיע עוד קצת ולקבל את השירות הזה.

בהצלחה עם החנות..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחכים לתוצאות.

אני יודע מנסיון, לא אציין שם חנות, נשברו התושבת הפיזית של אחד הPCIים, וטענו שזה באשמתי, למרות שהלוח היה בין 4 ימים.

בסופו של דבר הלוח הוחלף, אבל החנות הפסידה לקוח, ואולי עוד כמה ששמעו את הסיפור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן מדובר על הפלסטיק היצוק שמחזיק את הגוף ללוח אם, בדיוק זה נשבר. אז מה עושים אם זו בעיה ידועה?

בנוגע לחנות, אמרו לי לבוא ושיחליפו לי, אני אגש לשם ביום רביעי ואז אני אעדכן מה קרה כשהגעתי פיזית ולא סתם תשובה דרך הטלפון.

ליאור, יש לך המלצות מה לעשות בנוגע ללוח? להחליף לחדש או שלקחת משהו אחר? אם לוח אחר אז מה מומלץ באותו טווח מחיר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...