פורסם 2006 בנובמבר 1919 שנים שלום לכם .. תוכלו להסביר לי מה זה SHADER MODEL 3.0 ... לפי השם אני מנחש אבל .... והאם הוא נחוץ ?תודה לעוזרים ...
פורסם 2006 בנובמבר 1919 שנים השיידר במשחק קובע איך יראו הדברים...הSHADER 3 נכנס בDX9 והSHADER4 נכנס בDX10 שהם API שמפותחים על ידי מיקרוסופט.אם תשים משחק ותחליך מSHADER 3 ל2 תראה הרבה פחות טוב והכל יראה פחות ריאליסטי.הגדרה מצויינת של API של אוריפ:API כמו DX9/10 או OGL מהווים הגדרות לפונקציות ומבני נתונים שונים המשמשים ליצירת גראפיקה תלת ממדית אינטראקטיביתהSHADER כולל גם אפקטים מסוימים כמו SOFT SHADOWS וHDR
פורסם 2006 בנובמבר 1919 שנים Shaders הם הצללות, קיימות הצללות פשוטות והצללות מורכבות יותר, אבל לא נכנס לזה עכשיו.Shader Model זה "חבילת" הפקודות שמפשטות את הקוד של ההצללה, כתוצאה מכך אפשר ליישם אפקטי תאורה וגיאומטריה שונים וריאליסטיים במשחקים.Shader Model 3 זה "חבילת" פקודות כזאת ב DirectX9c. למה זה נחוץ? המשחק יהיה יותר פוטוריאליסטי (כלומר יותר יפה, יותר דומה למציאות).
פורסם 2006 בנובמבר 1919 שנים מלבד אפקטים פוטוריאליסטיים, אפשר לעשות גם דברים מעניינים נוספים עם shader-ים.אפשר לבצע אפקטים לא פוטוריאליסטיים, אפשר לבצע חישובים מתמטיים ועוד.
פורסם 2006 בנובמבר 2019 שנים אתה מוזמן גם לעיין בFAQ להרחבת הידע http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=199250.0
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.