עבור לתוכן

מה זה SHADER MODEL 3.0 ?

Featured Replies

פורסם

שלום לכם ..

תוכלו להסביר לי מה זה SHADER MODEL 3.0 ... לפי השם אני מנחש אבל ....

והאם הוא נחוץ ?

תודה לעוזרים ...

פורסם

השיידר במשחק קובע איך יראו הדברים...הSHADER 3 נכנס בDX9 והSHADER4 נכנס בDX10 שהם API שמפותחים על ידי מיקרוסופט.

אם תשים משחק ותחליך מSHADER 3 ל2 תראה הרבה פחות טוב והכל יראה פחות ריאליסטי.

הגדרה מצויינת של API של אוריפ:

API כמו DX9/10 או OGL מהווים הגדרות לפונקציות ומבני נתונים שונים המשמשים ליצירת גראפיקה תלת ממדית אינטראקטיבית

הSHADER כולל גם אפקטים מסוימים כמו SOFT SHADOWS וHDR

פורסם

Shaders הם הצללות, קיימות הצללות פשוטות והצללות מורכבות יותר, אבל לא נכנס לזה עכשיו.

Shader Model זה "חבילת" הפקודות שמפשטות את הקוד של ההצללה, כתוצאה מכך אפשר ליישם אפקטי תאורה וגיאומטריה שונים וריאליסטיים במשחקים.

Shader Model 3 זה "חבילת" פקודות כזאת ב DirectX9c.

למה זה נחוץ? המשחק יהיה יותר פוטוריאליסטי (כלומר יותר יפה, יותר דומה למציאות).

פורסם

מלבד אפקטים פוטוריאליסטיים, אפשר לעשות גם דברים מעניינים נוספים עם shader-ים.

אפשר לבצע אפקטים לא פוטוריאליסטיים, אפשר לבצע חישובים מתמטיים ועוד.

פורסם

קיצר זה נחוץ בישביל איכות וגראפיקות מתקדמות....

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים