פורסם 2006 בנובמבר 719 שנים (אני מאמין שזה שייך לפורום הזה. מתנצל אם לא)אני מחובר דרך הכבלים ב-1.5MB עם 012 כספק. לאחרונה החלו ניתוקים בלתי פוסקים (לרוב זה תקלות 768 או 769 אם אני לא טועה) וההסבר הוא בעיית גישה למחשב המרוחק.זה לא קורה כשאני גולש בפועל ונמצא ליד המחשב, אלא רק כשאני יוצא מהבית לשעות ארוכות, משאיר את האימיול דולק (ולפעמים גם בלעדיו) והמחשב נשאר, כביכול, בלי פעילות "גלישתית".מהכבלים ניסו לעשות הכל, לטענתם- בדקו תשתית, תדרים מהמערכת, שלחו טכנאי שיבדוק בבית, אמרו לי לבטל את הסימון של "כיבוי במקרה של אי-שימוש" ב"ניהול החשמל" במאפייני כרטיס הרשת (אני מחובר בכבל רשת ולא בUSB למודם של "תומסון"), אבל כ-ל-ו-ם לא עוזר!מ-012 לא ראו שום דבר שקשור אליהם.מה אני עושה לפני שאתם "מאבדים" עוד חבר באתר...?
פורסם 2006 בנובמבר 719 שנים מה ההבדל בין USB ל CABLE רשת?? בכל מקרה גם לי זה קורה.... תבדוק ש ה CABLE מחובר טוב!!
פורסם 2006 בנובמבר 719 שנים מחבר א. ההבדל בין החיבורים הוא היציבות שלהם (לפחות לפי שמביני דבר אמרו לי)- רשת יותר יציב וטוב.ב. אין קשר לאאוטלוק או למה אני עושה או לא עושה (ולא, זה לא מסומן להתנתק, בכל אופן).
פורסם 2006 בנובמבר 719 שנים כשאתה מגיע הבייתה ורואה את הניתוק - האם הנורה cable link מהבהבת? (משמע, האם המודם מאבד סנכרון).אם הנורה לא מהבהבת, אז רוב הסיכויים שזה המחשב שלך שמנתק אותך.אם הנורה כן מהבהבת, אז המודם מאבד סנכרון מהכבלים - וזו בעיה אצלהם. שמו לך את המודם במעקב? בדקו שאין נפילה בעוצמות?
פורסם 2006 בנובמבר 719 שנים מכיר תבעיות האלה ... תבקש מבזק שיבואו לבדוק את יציבות הקו .....אם זה ב pingויש מצב גדול שהלך לך הראוטר או המודם..
פורסם 2006 בנובמבר 719 שנים תמיד מומלץ להחליף מודם במיוחד כאלה שמקבלים מבזק ...... לי זה כבר קרה ניתוקים ואז בבום מת המודם שבק חיים
פורסם 2006 בנובמבר 719 שנים מחבר תודה על כל ההצעות והאופציות שעלו פה, אבל יש כמה הבהרות:1. כאמור, אני גולש בסדר גמור כשאני שם, כך שזה לא שהמודם הלך ו/או יש פגם בכרטיס הרשת, כי אחרת לא הייתי גולש בכלל.2. אני לא יודע אם מנורה זו או אחרת נכבית כי אני לא שם כשזה קורה.3. אחד מנציגי הוט אמר לי על האופציה הזאת במאפייני כרטיס הרשת שהמחשב מכבה אותו באם אין פעילות. נשמע לי הגיוני, אכן ביטלתי את האופציה הזאת, ו... אחרי שעה שוב התנתק! כך שזה גם לא זה.4. כן, נציג הוט היה בדירה, בדק עוצמות ומצא שאין בעיה (נכון לרגע הבדיקה). הוא גם שם את המודם למעקב מהחברה עצמה. לא נראו בעיות מיוחדות.אין פתרון תוכנתי אפשרי לסיפור הזה???
פורסם 2006 בנובמבר 719 שנים אתה יכול לנסות להגדיר את החיבור כברירת מחדר, ואז WINDOWS אמור להתחבר אליו ישר אם יש פניה לאינטרנטיפעל רק אם זה לא חייגן אוטומטי, אם זה כן , תגדיר אותו ידני, אולי זו הבעיה מההתחלהגם לי יש טומפסון אין לי איתו בכלל בעיותמודם טוב, תנסה תגיד מה קורהאתה יכול לבדוק אם WINDOWS מנסה להתקשר על ידי כך שאתה פשוט מוציא את המודם מהחשמל לכמה שניות ואז מחזיר
פורסם 2006 בנובמבר 719 שנים ל WINDOWS יש אפשרות להגדיר התקשרות כברירת מחדל כך שאם אתה מעוניין לגלוש ואתה לא מחובראתה מפעיל את הדפדפן שלך שאומר למערכת אני רוצה גישה לאינטרנטובגלל שאתה הגדרת לו שיש לך חיבור שאתה רוצה שהוא יתקשר דרכו אז הוא פשוט מפעיל את זה כאילו אתה לחצת על זה DOUBLE CLICK עכשיו בגלל השאלה הזו חוששני שמוגדר לך חיבור אוטומטי - כזה שאתה לוחץ על מעין קובץ של הספקית שלך וזה מתחברעכשיו תסתכל פהאם החיבור שלך מוגדר כך:http://www.012.net.il/serviceconcepttabs.aspx?docID=1961&FolderID=233〈=he&tabn=0אז אין בעיה בכלל אם לא אז תעקוב אחרי ההוראות שפהאבל תמחוק את מה שהיה לפני- תהיה בטוח שיש לך את שם המשתמש והסיסמא לפני שאתה עושה את זהחבל להרים טלפון ולעבור חקירה של אימות פרטיםואז פשוט כפתור ימיני על החיבור SET AS DEFAULT CONNCTIONאם משהו לא ברור או מטריד אותך תשאל חבל שתהרוס משהו אחר
פורסם 2006 בנובמבר 819 שנים מחבר טוב, שמעתי לעצתך, ביצעתי כמוסבר,כי שלי לא היה ככה, ועכשיו רק הזמן יאמר אם זה נכון. אם אתעורר וזה לא נותק... דיינו.אם אחזור מחר מהעבודה וזה לא נותק...- אתה מלך!תודה בינתיים. אעדכן...
פורסם 2006 בנובמבר 819 שנים אם השגיאה היא 769 או 678 אז החייגן שלך ממש לא משנה משהו מפריע לו ליצור תקשרות האפשרויות הן תשתית, מודם, פירוול שנדפק (והם נדפקים, אתה לא יודע כמה) צריכת חשמל של USB או כ.רשת שמנותקת וכו' במקרה שלך, אם זה קורה רק כשפועל משהו שהוא P2P כמו אימיול, יש מצב שזה המודם קרא בעיון רב כאן http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=179345.0 למרות ששם דיברתי על התנתקויות ללא חייגן זה ממש אותן בדיקות לבעיה שלך (מכיוון ש 769 זאת בעצם תקלה כללית שאומרת שמשהו לא תקין והמחשב לא מצליח ליצור קשר עם הספקית משהו בדרך לא תקין או מוגדר לא נכון) אגב, מה אתה צריך לעשות כדי להתחבר, אחרי שהתנתקת וקיבלת 769 אתה מנסה שוב ומתחבר , או חייב להפעיל מחדש מחשב, או מודם, או שניהם ? דבר אחרון, למרות שזה לא קשור, ולא יעזור , הנה טיפ קטן בכל מקרה, לחייגן שלך
פורסם 2006 בנובמבר 819 שנים לחדד בעיניין הודעות השגיאה 769- מעיד על בעיה לכיוון התשתית (בד"כ) אבל גם שם שרת לא נכון בחייגן יכול לתת שגיאה זו, פתרון לבעיה זו: 1. הבעיה השכיחה והכי מעצבנת לחיצה על כפתור המודם INERNET ON/OFF (מודם בסטנד-ביי), בעיית תיקשורת בכבלים (תשתית) אפילו כשמנורת CABLE דולקת קבוע ואינה מהבהבת זה לא אומר שלא יכולה להיות בעיה בכבלים (קחו למשל את הכמה ימים האחרונים עם הפסקות החשמל שהיו להם), כבל רשת לא תקין, לנסות לשחק עם הגדרות כרטיס הרשת FULL/HALF DUPLEX 10/100 וליראות אם זה עדיין מתנתק, 2. לוודא שאכן שם השרת אליו אמור החייגן להיתחבר (בהתאם ל-ISP ולפרוטוקול החיוג L2TP או PPTP) לדוגמה ב012 פרטוקול L2TP זה cablelns.012.net.il ו-PPTP זה cablepns.012.net.il ההפניה היא לשרתים שונים לגמרי, 3. באם הגדרת כתובות DNS בכרטיס הרשת תוודא כי אכן הם נכונים הבעיה היחידה היא שאתה צריך לשנות את שם השרת בחייגן ל-IP מאחר ועם URL זה לא יתחבר (90% מהפעמים ואם זה היתחבר זה יחזור על עצמו) תוכל לימצוא את כתובת השרת בכך שתעשה פינג לכתובת או ליצור קשר עם ה-ISP שלך שיתנו לך את הכתובת מאחר וכתובות IP של השרתים משתנות (ROUND ROBIN). 678- מעיד על בעיית תיקשורת (בד"כ) למשל חסימה ע"י פיירוואל, פתרון לבעיה זו: 1. הכי קל להגדיר את ה-FW או אנטיוירוס שלא יחסום את החייגן (לשים לב ולא לאשר סתם הודעות של FW ו-AV) יש מיקרים (ויסלחו לי אוהבי ZA) שה-FW הטיפש הזה גם לאחר שהגדרת, הסברת, האכלת, היתחננת שלא יחסום החייגן הוא עדיין חוסם (ובמיקרים קיצוניים התקשורת עדיין נחסמת אפילו לאחר הסרה שלו) 2. בעיית פרטוקולי תיקשרות WINSOCK מה לעשות בחרנו MICROSOFT אז לא יהיה רע לנסות לרענן הפרוטוקול עם הפקודה שתעשה זאת נכנסים ל-CMD ורושמים netsh winsock reset catalog מחכים לתשובה "RESET SUCCESSFULLY" וכו'... ומפעילים המחשב מחדש נתמך מ-SP2 ב-SP1 יש צורך לימחוק את תקיית WINSOCK מה-REGISTRY 3. ליראות דרך MSCONFIG מה מה-SERVICES מבטלים ומצליחים להתחבר. בקיצור הייתי מציע לך דבר ראשון לשנות את פרוטוקול החייגן בו אתה משתמש, אם כל זה לא עזר הייתי מציע לך לנסות חיבור קבוע מאחר והחיבור הקבוע נחשב בעיני הספקיות אינטרנט כפתרון טוב לבעיית הניתוקים אני חושב שזה יעזור במקרה שלך שלא ניראה דומה למקרה של Kidney_stonE.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.