Supreme Commander beta+skirmish play patch - עמוד 2 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Supreme Commander beta+skirmish play patch


ROMA_T

Recommended Posts

[ltr]even when zoomed out enough to not show 3D models.

[/ltr]

זה לא קשור אם עשית ZOOM OUT, למעשה זה בדיוק להיפך.

כל האובייקטים הגרפיים שעל המסך גם ככה עוברים רינדור, ואם אתה בזום רחב = יש לך יותר אובייקטים במצב נתון שצריכים להיות מרונדרים = יותר לאט (FPS נמוך).

ב-ZOOM IN = פחות אובייקטים = יותר מהר (FPS גבוה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

[ltr]doesn't anybody know how to read?!

install the beta (version 2.0), patch to 2.7, extract the file from the crack into the gamedata folder. that's it...

I got to say, it doesn't seem legal, we're all basing it's legality on the fact that it's hosted by a respectable site...[/ltr]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

[ltr]doesn't anybody know how to read?!

install the beta (version 2.0), patch to 2.7, extract the file from the crack into the gamedata folder. that's it...

I got to say, it doesn't seem legal, we're all basing it's legality on the fact that it's hosted by a respectable site...[/ltr]

its legal because registred beta's, and demos are protected only be a shareware license, which basicly means you can do what ever you want with the software, unless you make a profit from it. and any how nocd fixes are perfectly legal since they dont vilate any standart lisencing or copyright laws. this fix only gives you the "choice" of not connecting to the GPG main servers, which is ofc allso perfectly legal.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב שיחקתי קצת אתמול בלילה.. זה רק אני או שלוקח מלאאא זמןןן עד שבונים בניין? בניתי את הבניין שבונה דברים לLAND וזה לקח משהו כמו 5 דקות לבנות אותו \=

טוב כי לא בניתה גנרטורים ואת הMASS אקסטרקטור ליד הבניין כדי שהבניין יקבל MASS אז למה אתה מצפה

משהו יודע איפה אפשר להשיג את הפאטץ מגירסה 2.7 ל3.0 + פאטץ תיקון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם הורדתי את ה-BETA אבל לא הצלחתי להפעילו, גם אחרי אין ספור ניסיונות כולל שדרוג לגרסה 2.7 ושימוש בפאצ', הסרות והתקנות חוזרות...

אתמול להפתעתי קיבלתי מייל שמודיע רשמי לי שאני שאני חלק מה-BETA כולל סיריאל תקני לשרת שלהם.

כרגע אני מוריד את העדכון לגרסה 3 (כשחיפשתי עצמאית ברשת מצאתי רק ב-FilePlanet - אבל כרגע זה מוריד ומעדכן אוטומטית באמצעות השרת של המשחק).

השינויים Beta 30 Release Notes:

Please note you can check out the game's readme, located by default at C:\Program Files\THQ\Gas Powered Games\Beta\Supreme Commander\gamedata.

Beta 30 is the result of a full integration from the game's main development branch, reflecting many changes to the game's code base. Only the highlights are included here.

Updated installer to adjust how DirectX and .NET 2.0 frameworks are installed.

Bumped the unit cap default from 250 to 500.

Fixed games not able to start when players added above number of slots.

Adjusted code to reduce number of GAL exceptions.

Adjusted code for better detection and debugging of desyncs.

Several color, prop, texture, normal map and effects adjustments throughout the game.

Several small balance and tuning tweaks.

Adjusted automatching lobby to keep person joining an auto-match from launching game incorrectly.

Adjusted ability for players to cancel an automatch search.

Various fixes for GPGNet chat issues, including crash when attempting to post an HTML link.

Fixed bug where units would get an unpause event when selected.

Swapped out placeholders for Aeon units where needed.

Removed the economy checks for units that don't need them.

Changed Defense tab to Unit Color and updated description.

Added new entry for Defense/Unit Color Toggle change

Animation fixes for UEF engineers, mobile AA units, tanks, sonar and strategic missile launchers.

Made flag to show intel radius of unit when selected be blueprint-driven rather than if the unit is mobile or not.

Fixed unbuildable mass markers where necessary.

Various fixes to main menu; ESC no longer brings up menu when loading.

Fixed commanders so they cannot be given via diplomacy.

Fixed world scroll when pushing mouse to edges of screen.

Fixed depth problem with bitmap combos.

Don't allow SetFocusArmy unless you are an observer, out of the game, or cheats are enabled.

Fixed lod1 for mobile heavy artillery units.

Gunships (and other units) will now fire at Aeon torpedo launchers properly.

Fatboy can now repair/refuel T3 air units.

You can no longer get double penalized for 'stacking' CDR teleports.

Aeon CDRs (and other beam weapons) now play the 'Fire' sound.

Broke out toggle buttons for intel, production, radar, stealth, and cloaking.

Non construction pause buttons disappear when a unit is upgrading, but come back if an upgrade stops.

Fixed size and collision box of Aeon shield generators.

Fixed UEF Amphibious Tank selection box

Cybran Tactical missile cleanup and fixes -- removed all the versions that were not being used; fixed the split trajectory, so it actually forks in the direction of its velocity; fixed the varied damage issues.

Anti-nukes will now use up a missile when they fire.

Enabled weapons on gunships while transporting units.

Made Aeon CDR's shield visible when you upgrade it to the heavy shield.

Switched some toggle buttons to the proper type.

Minor fixes to the MonkeyLord’s beam weapon and its movement.

Fixed MonkeyLord main gun snapping when target is killed.

MonkeyLord and Colossus: If you give them an attack order when their beam is on, they'll sweep to attack that target instead of stopping and restarting the beam.

Additional fixes and updates of various types.

אגב יש Tutorial Videos למשחק, גם כן ב-FilePlanet:

http://www.fileplanet.com/169530/160000/fileinfo/Supreme-Commander-Tutorial-Movies-%5BFilePlanet-Exclusive%5D

440MB !!

עריכה:

שרת ממולץ נוסף להורדת ה-Tutorial Videos:

http://www.spawnpoint.com/game-Tutorial_Movies_FilePlanet.html

מקווה שתהנו (מי שמצליח לשחק).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...