20 שנה בלי רון ארד - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

20 שנה בלי רון ארד


משה007

Recommended Posts

עברו כבר 20 שנה מאז אותו יום ארור בו רון ארד נפל בשבי המחבלים.20 שנה שבהם חלפו כל-כך הרבה ממשלות ואף אחת לא הצליחה לברר מה נפל בגורלו של רון ארד ומה מצבו כיום.כל-כך הרבה דברים קרו מאז כמו למשל סיום מלחמת לבנון הראשונה והשנייה,גירוש היהודים מרצועת עזה וצפון השומרון,מלחמת עירק הראשונה והשנייה,אינטיפדות,פיגועים רצחניים בתוך המדינה,מותה של אימו משברון לב,גדילת ביתו ושירותה הצבאי,עצרות וטכסים למענו,הצעת מיליוני דולרים למביא מידע עליו,וכ"ו אך לצערי הרב ואני מקווה שגם לצערכם שום דבר לא הביא לשובו של רון או לפחות למתן מידע על אודותיו.דבר זה בין היתר-מראה לנו עד כמה הערבים חסרי מצפון ורגשות כלפינו.נכון שהממשלה שכיהנה בשנת 86 עשתה טעות שלא סגרה עיסקה עם המחבלים ששבו אותו אך אם היה לערבים רצון טוב ומצפון עניין רון ארד היה נפתר ממזמן.ורון ארד היה מזמן איתנו וכך היה נחסך סבל וייסורים כל-כך רבים ממשפחתו.לכן אני טוען שאסור לשכוח ולהסיר מקרה מצער מאוד זה מסדר היום הציבורי עד אשר רון ארד יחזור למשפחתו.כולי תקווה שמקרה מצער זה יפתר במהרה על הצד הטוב ביותר כלומר שרון ארד יחזור במהרה בריא -ושלם למשפחתו ולמולדתו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בלי להעליב, לפני חודשים נהרגו מעל 150 חיילים בלבנון וחודשיים אחרי אתה לא זוכר אף שם, מלבד שמות החטופים. שנה מהיום, ואתה אפילו לא תזכור את המספר של החיילים שנהרגו בלבנון.

במה למשל נדב בלואה (שם שבמקרה אני זוכר) שנהרג במלחמת לבנון פחות שווה מרון ארד? למה לא מגיע לו שתזכור אותו, אבל את לרון ארד מגיע שכן? ולמה לרון ארד מגיע שיעשו עליו תוכניות , שיכתבו עליו כל השנים בעיתונים וכו', ולחייל אחר שנהרג לפני חודשים במלחמה, לחייל נוסף שנהרג בעת שחטפו את גלעד שליט (היו שם חיילים שהוציאו אותם מהטנק וירו להם בראש להזכירך) ולחייל אחר שנהרג במעבר כיסופים ב-2003 לא מגיע שיזכרו אותו?

אני חושב שזה ממש ביזיון שעוסקים כ"כ הרבה ברון ארד ומצד שני שוכחים מיד חיילים שמתו למעט המדינה. ברור שזה לא פוליטי קוקרט בכלל, אבל לדעתי כולם צבועים או טיפשים. אין הצדקה שרון ארד יקבל פי מאה יותר איזכורים בחדשות מאשר אלפי חיילים אחרים שנהרגו מאז 1986, רק בגלל שיש סיכוי של פחות מאחוז שהוא בין החיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא,התשובה היא שרון ארד הוא בן למשפחה ממוצא מתאים ויש לו שם משפחה מתאים,שירת במקום מתאים(הרי הדם של טיסנו הדגולים הרבה יותר יותר חשוב מדמם של שיריונים)

למה על נעדרי סולטן יעקב לא עושים טקסים?למה עליהם לא מספרים שעות בבית הספר?

*מצטער שזה נשמע כאילו שאני רוקד על הדם או משהו..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שתאכיל אותי צודק :smile1:.

אני בספק אם גם לגלעד שליט, גולדבסר ורגב יש משפחות מתאימות, משום מה התקשורת מאוהבת בסיפורי החטופים. זה נראה כאילו שכל עוד יש סיכוי להציל אותו אז גם בנאדם אחד הוא מרכז העולם, אבל אם מדובר על 150 שכבר מתו הם לא חשובים :kopfpatsch:. נגיד שזאת המחשבה ואלו הן הפרופורציות - איך זה שלא על כל חייל שנהרג כתוצאה מ"פאשלה" הופכים עולמות ומדברים על זה בתקשורת למשך זמן? נניח שמוות זה מצב שווה לכולם - למה לא מקימים קול צעקה אם חייל חוזר הביתה ונהרג אחרי שנהג בכביש ונהג אחר שיכור נכנס בו? או למה לעזאזל התקשורת בחרה בחטופים לסמלים? הרי ברור שלא באמת אכפת לה מהם - אם הם היו חיים עד היום בשלווה ופתאום נגיד לפני שבוע גלעד שליט היה נהרג בתאונת דרכים לאף אחד לא היה אכפת, לא לתקשורת, לא לממשלה ולא לנו. מקסימום זה היה מופיע במבזקים של ynet.

המטומטמים האלה ושטיפות המוח שהם עושים לציבור :bash:. אני גם מקווה שרון ארד יחזור הביתה וכו', אבל אם הוא היה סתם נהרג ב-1986 עד 1988 מקסימום אף אחד לא היה יודע או זוכר מי זה רון ארד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...