Battlefield 2142 - הדיון הראשי - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Battlefield 2142 - הדיון הראשי


tombcatz

Recommended Posts

הגיע הזמן לרכז את כל דיוני באטלפילד 2142 למקום אחד...

BATTLEFIELD 2142-דיון ראשי

bf2142banner.jpg

אם אתם מעוניינים לדבר על המשחק-תעשו את זה פה...שאלות,בקשות,טענות,ביקורות,מענות,הכל פה.

תקציר על המשחק-לאלו שאינם מתמצאים בו

Battlefield 2142 (או בקצרה BF2142) כמו קודמיו הוא משחק מולטי פלייר שבו 64 איש יתחרו בשתי קבוצות על שליטה על נקודות אסטרטגיות במפה כמו גם במצב החדש. BF2142 יתרחש כ-150 שנה בערך לתוך העתיד בתקופה בה עידן הקרח מתחיל להתפשט על פני כדור הארץ. שלא כמו בסרט "היום שאחרי מחר" (the Day after Tommorow) כאן המצב לא מתדרדר לכדי שואה של האנושות בתוך 48 שעות, אלא הקרח מתפשט לו לאיטו, ובני האדם מתכנסים לתוך האזורים שאליהם הקרח עוד לא התפשט. כצפוי האוכל והמשאבים השונים לא מספיקים לכולם, אסיה דחוסה עד אפס מקום, והיבשת הנותרת הן עבור הרוסים והן עבור האירופאים היא אפריקה, וכך שתי הקבוצות הללו נלחמות על הזכות והיכולת לנדוד לאפריקה.

כמו ב-Batllefield 2 גם כאן הקרב הוא מהיר אבל עושה רושם ש-Dice למדו מלקחי המשחק הקודם ושיטת האבן-נייר-מספריים שופרה עוד יותר, כלי הרכב המעופפים הוחלשו, והדגש על הצורך בשיתוף פעולה הוגבר. כמו כן הכניסה Dice את "שדה הלוחמה האלקטרוני" לפעולה, ועתה החיילים מחוברים ביניהם במעין צינור מידע משותף - כשחייל יכוון את הכוונת שלו על יריב, לא רק שהוא ידע כמה חיים/מיגון נשארו לאותה יחידה, אלא אותו מידע ישוגר לחלק מחברי היחידה. תארו לכם אתכם עומדים בשדה הקרב, כשחברכם לקבוצה מכוון את כלי הנשק לעבר טנק שמזדחל לו במעלה הרחוב, לפתע הטנק מופיע על הראדר שלכם (דרך אותה תקשורת) וכך אתם וחברים נוספים לקבוצה יכולים לארוב לו מבעוד מועד, או להטמין מוקשים בדרכו.

מתוך ניסיון למנוע רתיעה מכלי אקזוטיים מידי, ישבו חברי Dice ובנו כלי , שאומנם נראים עתידניים, אבל עדיין מחוברים למציאות בת זמננו, לדוגמא - יהיה שם את ה-Walker, שהוא למעשה טנק משוריין בגובה שתי קומות, שהולך על שתי רגליים ומצוייד בשדה כח (Force Field) שמגן עליו, הליקופטר ומטוס שעברו איחוד ועתה מדובר בכלי איטי יותר, רעוע יותר אבל בעל עוצמה מרשימה, טנק לכל דבר בצד האירופאי ואילו בצד הרוסי אסייאתי יהיה טנק/רחפת שינוע באופן דומה לחייל פשוט כולל היכולות לעשות Strafe (תזוזה לצדדים) שיאפשר לו לאגף פינות ללא בעיה ועם מוכנות מלאה, אבל אצלו התותח יהיה קבוע ולא מסתובב, מה שיקשה עליו לכוון במדוייק.

את הדגש המחוזק על שיתוף הפעולה הנדרש בין השחקנים ניתן לראות בכמה רמות שונות - מנהיגי חוליות (Squad) יקבלו צעצועים מיוחדים כגון תותחים אוטומטיים שניתנים לפריסה בשטח (רק אם החוליה עצמה קטנה), כאשר חברי החוליה עצמה ירוויחו יותר ניסיון בעת קרב מאשר אנשים שלא חברים בחוליה כלשהי, ה-Walker שהוא רכב שמאוייש על ידי שני שחקנים, כאשר האחד שולט בתנועה ובתותחים הכבדים, ואילו השני שולט בנשק נגד חיילים - Walker שינסה להסתדר רק עם נווט אחד, יגלה במהרה שהוא טרף קל ללוחמי קרקע שיוכלו להורידו על ידי רימון אלקרומגנטי שישתק אותו, או בקרב אחד על אחד בו חייל בודד מהווה מטרה קשה לכלי הנשק הכבדים או שימוש באופציה המגניבה ביותר, שהיא לעטות על עצמך מיסוך שגורם לך כחייל להיות בלתי נראה, ואז להשתחל בין רגליו של ה-Walker, להטמין מוקש על רגליו, ולראות אותו קורס תוך שאנו מבצעים ריקוד שימחה טיפוסי. גם המטוסוק (המטוס/הליקופטר) של 2142 יהיה פגיע באותה מידה - Dice בניסיון לתת מענה למטוסים החזקים מדי של Battlefiled 2, הוציאו את הטיל הננעל מהמלחמה (טיל שהיה פוגע במטוסים שלכם לא פחות משהיה פוגע במטוסי האוייב) והכניסו את תותחי הפלאק (Flak) הישנים והטובים מ-1942 יחד עם אופצייה לירייה משנית של טיל אלקטרומגנטי שיגרום למטוסוק להתרסק או מאידך לרחף באוויר בחוסר אונים ולהוות מטרה קלה לתותחים, שעתה דורשים רק כיוון ולחיצה על ההדק, בניגוד לנעילה שנדרשנן לבצע ב- 2. כאן שוב נכנסים חיילי השדה שצריכים להגן על כוחות האוויר מכזו מתקפה ומכאן ניתן להסיק ש-Dice אכן הצליחו וששדה הלוחמה העתידי של 2142 ידרוש הרבה יותר שיתוף פעולה בין הכוחות השונים (כמו במציאות), בו חיילות הקרקע יצטרכו לשתק את ההגנות האוויריות בעוד שכוחות האוויר יתמכו בכוחות הקרקע.

BF2142 יגיע עם מיגוון מפות כשהשתיים שכבר ידועות הן גיברלטר (השם אינו מקרי), מפה קטנה, יבשה וצחיחה שיותר מותאמת ללוחמת חיל רגלים מאשר לכל דבר אחר ואילו השניה הידועה היא וורדון (Verdune). וורדון היא מפה שמחייה מחדש את אחד משטחי הלחימה העקובים מדם של מלחמת העולם ה-I ומפה זו היא ענקית, לבנה משלג ומקרח ומתרחשת בשטחי צרפת. וורדון מאד מותאמת למלחמת כלי רכב - גם המון מקום על הקרקע, כמו גם מספיק מרחב אווירי לתמרן עם כל כלי אווירי לרבות ה-Titan! ה- היא ספינה ענקית שמרחפת לה באוויר, ובעוד במקור היא תוכננה לשנע פליטים על כל ציודם ממקום למקום, היא גויסה גם כן למלחמה, ואפילו קיבלה מקום של כבוד ב-BF1242 כיוון שיש צורת משחק שמבוססת על ספינה עצומה זו בדיוק.

במצב טייטן (Titan) שני הצדדים הלוחמים מנסים להשמיד את הטייטן של היריב, אבל כמו שצפוי מספינה ענקית לא מדובר כאן במשימה קלה כלל. כל צד צריך לחלק את כוחותיו כך שחלק יגנו על הספינה מפני ניסיונות חדירה, בעוד חלק נוסף ינסה לחדור אל הספינה היריבה. הספינה שנמצאת בגובה רב דורשת שימוש בכלי חדש נוסף שבתרגום אחד לאחד נקרא "תא תקיפה" (Assault Pod). תא זה שמשגר לוחם בודד מעלה מתפקד כמו מצנח אבל כאן התנועה היא הפוכה, כלומר התנועה היא מלמטה למעלה וכאן גם ידרשו כישורים על מנת לקלוע בול לפתח ספינת הטייטן, שכן ניתן גם להחטיא אותה לגמרי או לפגוע בדפנותיה. אבל זה לא הכל, כאן לא יהיה מדובר ב-Rush מטורף של יחידי סגולה לפתח הספינה וניסיון לזנק לתוכה, אלא יש צורך להפיל קודם את מגיני הכח שלה שמונעים חדירה אליה - ניטרול מגיני הכח כרוך בהשתלטות על עמדות טילים מיוחדות שמאפשרות יריה על הטייטן מה שכמובן מוסיף נופך נוסף לקרב והרי קיבלנו עוד נקודה להגן עליה או להתקיף אותה, ושוב כל הכבוד לחברה ב-Dice, שישבו וחשבו ומצאו דרך להכריח את השחקנים לעבוד בשיתוף פעולה כזה שמחייב את כל הצוות למצוא את התיזמון והאיזון העדין בין מתקפה לבין הגנה שכן אם הצוות לא יתפקד כך הוא יובס על ידי צוותים שכן יתפקדו כך.

עם הצלחות קודמות בסידרה נהדרת ועם עוד הפתעות, כגון 150 כלי נשק שיפתחו לרשות השחקן ככל שיצבור יותר ניסיון וכמובן כלי רכב נוספים, אין ספק ש-Dice ו-EA עומדים לפני להיט נוסף, להיט שיהפוך את הסתיו הקרב ובא לגדוש בקרבות מולטי עתידניים ושיתופיים, קרבות שיכריעו את גורלם של והקואליצה האסייתית רוסית גם יחד.

[מידע לקוח מאתר www.freak.org.il ]

ממוצע ציונים למשחק

המשחק כרגע נע בממוצע ציונים של 80+

למרות שזה לא מרשים במיוחד בהשוואה לשאר משחקי BF,הציון הוא מוצדק,ואין צורך להתבלבל-המשחק לא נופל מהאחרים,פשוט הוא מחדש פחות מהאחרים

נכון לעכשיו 4 אתרים כתבו ביקורות למשחק:

Gamespot נתנו ציון 8.1 מתוך 10

Game informer נתנו ציון 8.5 מתוך 10

Games radar נתנו ציון 8 מתוך 10

ו- zone UK נתנו ציון 86 מתוך 100

מידע שימושי נוסף

-היום,ה17 לאוקטובר,המשחק שוחרר בארה"ב,ועימו גם EA שיחררה פאצ' ראשון

גירסא 1.01 שמתקנת בעיות התרסקות של הCLIENT במצב משחק הטיטאן

ניתן להוריד פה:

http://www.fileplanet.com/169168/160000/fileinfo/Battlefield-2142-Patch-v1.01

-בניגוד למה שכולם חושבים-למשחק לא יהיו גירסאות הרחבה או BOOSTER PACKS מסוג כלשהוא...EA כבר הבהירה את המצב עוד בשלבי הפיתוח המוקדמים

BF2142 הוא מעין משחק המשך,בדיוק כמו שBattlefield Vietnam היה מעין משחק המשך לBattlefield 1942

לBF1942 יצאו שתי גירסאות הרחבה

לBF:V לא יצאו הרחבה

לBF2 יצאה גירסאת הרחבה ו-2 BOOSTER PACKS [השווים במשקלים לגירסאת הרחבה אחת]

ול-BF2142 לא יצאו גירסאות הרחבה...

במקביל לשיחרורו של BF2142 ישנו עוד משחק בתכנון: Battlefield:Bad company שמיועד לצאת לXBOX360 ול-PS3...

המשחק הבא למחשב אמור להיות משחק המבוסס על לוחמה מודרנית,אשר יתבסס על מנוע גראפי חדש,אפשרות להרס דינאמי,והחידוש המשמעותי העיקרי-המשחק יהיה MASSIVE MULTIPLAYER ONLINE...אז תשכחו ממה שהכרתם עד היום...אבל זה עוד מוקדם לדבר עליו...נחזור לBF2142 בינתיים :smile1:

מידע על יחידות הצבאות

בניגוד למשחקים הקודמים בסדרה,הפעם החליטו בDICE לצמצם את מספר הקלאסים,על חשבון קלאסים "דינאמיים" ורב תכליתיים

כך להשוואה:

בBF2 היו 6 קלאסים

בBF2142 ישנם 4 קלאסים: מהנדס,אסולט,סופורט,וRECON

הפואנטה הפעם היא שכל קלאס יכול להתחמש בציוד שונה,המשנה את תכליתו בשדה הקרב...אותו הציוד בא לידי ביטוי במערכת אנלוקים חדשה המאפשרת לך לבחור את הציוד שאתה מעונין לקחת לשדה הקרב...

כך למשל-האסולט עכשיו מגיע בדיפולט עם MEDIC KIT,ואם תרצו-תוכלו להפוך למדיקים רציניים יותר באמצעות 2 אנלוקיים יעודיים: השוק פאדס [להחייאת חיילים אחרים] והLARGE MEDIC KIT

הקלאס של הRECON מתבססת יותר על התגנבות וצליפה

הקלאס של הSUPPORT כשמו היא-החיילים המחמשים...

הקלאס של האנג'ניר מכיל גם את הקלאס שהיה בBF2 של הSPECIAL FORCE,כאשר האנג'ניר יכול לסחוב על עצמו פצצות על REMOTE,מוקשים ועוד כמה ממתקים קדושים

מערכת האנלוקים החדשה מכילה הרבה דברים שיהפכו את שדה הקרב למאוד מעניין,החל מרובים חדשים,התקני פצצות על הרובים,משגרי טילים,פצצות חכמות,מוקשים,קירות מגן,רובים נייחים,מכונות ירייה מעופפות,מזרקי אנדרנלין,מכשירים להסוואה ומה לא...

את כל המידע שתרצו לקבל על המשחק ניתן למצוא פה:

http://planetbattlefield.gamespy.com/bf2142/

אז,זהו.

ENJOY ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 186
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

10 על השקעה :xyxthumbs:

לי יש את המשחק, אישית אני חושב שהציונים לא יותר מדי מוצדקים

אני הייתי נותן לו 7 , הוא בדיוק כמו BF2 רק עם מפות ונשקים חדשים ...

כזה דבר הרבה אנשים יכלו לעשות, לא היו צריכים משחק חדש.

אבל בכללי לפי דעתי הוא נחמד , שוב לא משהו .. סבבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סקירה יפה, משחק על הפנים, כמו שנאמר כבר כמה פעמים מדובר בלא יותר ממוד לBF2 עם כמה שיפורים קטנים במשחקיות, זה באמת לא משהו ששווה להשקיע 200 שקל עליו במיוחד כשלא מדובר במנוע גרפי חדש, אני נשאר עם BF2.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אף פעם לא קניתי משחק BF ואני רוצה להכנס לסדרה אז מה כדי זה או BF2?

אני מציע שלא תכנס, ותחכה ל ET:QW

אם כבר אתה ממש רוצה אני אישית הייתי לוקח BF2.

אולי תאהב יותר את הBF2142 אבל זה הטעם שלך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אף פעם לא קניתי משחק BF ואני רוצה להכנס לסדרה אז מה כדי זה או BF2?

ברור ש-BF2142

BF2 אולי יותר טוב,אבל זה משחק ישן בתהליכי גסיסה...אם תקנה BF2 עכשיו,עוד חודש-חודשיים כבר לא יהיו אנשים לשחק איתם

בנוגע לזה שאמר לך שעדיף ENEMY TERRITORY:QUAKE WARS,אני לעומת זאת אומר שעדיף BF2142...

לצערי,המון משחקים ניסו לחקות את הקונספט של ,וכולם ניכשלו...

המשחק הזה,בהתבסס על הרבה סרטונים שראיתי,הוא מסובך מדי ומורכב מדי...יש יותר מדי קלאסים,יותר מדי OBJECTIVES על מפה אחת,וכל המפות הן לינאריות לחלוטין מבחינת התקדמות הכיבושים\ביצוע מטרות של המשימה...ככה יוצא שיש לך מעין "צוואר בקבוק" בכל המשימות-תופעה ידועה במשחקים בהם שתי הקבוצות מתמקדות במטרה אחת ויש לך מעין איזון מוגזם בין ההגנה להתקפה,ככה שאין שום התקדמות במפה והמשחק הופך ממהנה למתסכל.

בניגוד לאחרים,אני ממש לא מאמין בET:QW...הוא מבוסס על נוסחה מיושנת שלא עובדת על משחקים עם מפות גדולות וכלי .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא בגלל שהוא מורכב ומוסבך יתרחקו ממנו הילדים הקטנים שבאו לBF2 בגלל האנלוקים ויבואו האנשים הגדולים והרציניים.

קלאן נגד קלאן זה פשוט הולך להיות משחק מהנה ביותר (בET:QW)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא בגלל שהוא מורכב ומוסבך יתרחקו ממנו הילדים הקטנים שבאו לBF2 בגלל האנלוקים ויבואו האנשים הגדולים והרציניים.

קלאן נגד קלאן זה פשוט הולך להיות משחק מהנה ביותר (בET:QW)

זה טיעון מטומטם,סליחה על המילה,אבל אתה יודע טוב מאוד שזה לא הולך למנוע מילדים קטנים לשחק בו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי לא ימנע, אבל יצמצם ;)

גם לא נכון.

כל הילדים הקטנים מENEMY TERRITORY יעברו לET:QW

ותאמין לי,זה עדר ענקי,יותר גרוע מCS 1.6

מה גם,שיאמר לזכות BF2 שאין בו כמעט ילדים קטנים משחקים...,BF2 כלשעצמו הוא לא משחק פשוט ולחדשים די קשה להסתדר בו בהתחלה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...