עבור לתוכן

ב-1/11 פג תוקף החוק של ה3 חודשים מלווה והחוק המגביל ל2 נוסעים

Featured Replies

פורסם

לא שמועה ולא נעליים.

לחוק שנקבע נקבע גם תאריך תפוגה והוא ב 1.11.06 כמו שפותח התרד כתב.

מה יקרה ביום שאחרי?

צריכים לשבת ולהחליט האם החוק היה טוב לא טוב ומה צריך לתקן או לשנות.

ככל הנראה מה שיקרה זה שבחודש הראשון יהיה חלון שבו מי שיעשה טסט לא יהיה עליו חוק של 2

וכמו כן המלווה שלו יהיה רק חודשיים כמו שהיה לפני שהחוק הקודם נכנס.

עכשיו אם אתה שואל אותי, לדעתי בסוף החודש יקבעו שמלווה מעכשיו יהיה חצי שנה.

מה יעשו עם החוק של ה 2, קשה לדעת, אבל יש סיכוי שיבטלו, או שישאר.

יש עוד הצעות והשערות מה יכול לקרות... אבל בוא נשאיר אותם בגדר השערות.

  • תגובות 70
  • צפיות 4.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

עקרונית למשטרה לא איכפת מהפרצות הקטנות האלה שבחוק.

משרד התחבורה טוען שמי שעשה רשיון לקטנוע ואח"כ למכונית לא צריך מלווה ויכול להסיע 5 באוטו כולל הנהג.

בפועל זה לא ככה. למשטרה לא איכפת מהחוק הזה, ואם תלכו לבית משפט אז יהיה "רוגז" (אם אפשר לקרוא לזה ככה) - השופט יותר על הפעם הראשונה אבל יקבע שאם הנהג יתפס שוב עם יותר משני נוסעים נוספים יהיה עונש.

פורסם

תחכו ל1/11 רק אז תוכלו לדעת... עקרונית ב1/11 ארם לא מודיעים אחרת החוק הזה מתבטל...

עקרונית למשטרה לא איכפת מהפרצות הקטנות האלה שבחוק.

משרד התחבורה טוען שמי שעשה רשיון לקטנוע ואח"כ למכונית לא צריך מלווה ויכול להסיע 5 באוטו כולל הנהג.

בפועל זה לא ככה. למשטרה לא איכפת מהחוק הזה, ואם תלכו לבית משפט אז יהיה "רוגז" (אם אפשר לקרוא לזה ככה) - השופט יותר על הפעם הראשונה אבל יקבע שאם הנהג יתפס שוב עם יותר משני נוסעים נוספים יהיה עונש.

זה לא שלא אכפת למשטרה... זה פשוט טעות בחוק... מישהו שכח להוסיף סעיף בתיקון לחוק שהיה בחוק הישן אבל בתיקון הוא נעלם... לוקח זמן לתקן את זה...

פורסם

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

כמו שאני מכיר את הקקות האלה הם יהפכו את זה לחצי שנה מלווה >.<

לא הספקתי להוציא רישיון עדייןןןןןןן >_<<<<<<<<< חייבלסיים לפני ה1 לנובמברר :(((((((( לא רוצה חצי שנה מלווה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! סעמק :(

-ג'ו

פורסם

פעם חשבתי אחרת (כי הייתי בתהליכי רישיון ועכשיו כבר יש לי), אבל כרגע אני חושב שצריך להשאיר את החוק הזה.

ולמה אני חושב ככה? בזמן האחרון יש מספר לא קטן של נהגים חדשים באזור שלי, אנשים שאני מכיר אפילו, שעשו תאונות דיי קשות ותאונות מאוד מיותרות אפילו שלא קשורות לתשתית אלא לחוסר ידע של מגבלות הרכב ועשיית פוזות על החברים.

ואיך שלא מסתכלים על זה, ככל שהאוטו יותר מלא, יהיו יותר נפגעים.

אחת התאונות שהיו פה זה שלחצו באמצע סיבוב, האוטו קיבל תת היגוי ונתקעו בעץ. אף אחד לא היה חגור, אחד הנוסעים עף עם הראש לשמשה.

תאונה אחרת, אחד החליט שהוא מזיז את האוטו מצד לצד והתוצאה? הרכב התהפך 3 פעמים.

עוד תאונה, לא יודע מה ואיך אבל היא הסתיימה בתעלה.

בקיצור, עד שלא תהיה פה תרבות נהיגה, החוק הזה נחוץ.

פורסם

מה בדיוק נחוץ בו? יופי אז עכשיו יש יותר פוזאיסטים על הכביש, מה עשינו בזה?

פורסם

החוק הזה אומר שחייב להיות נהג בן 24 ומעלה איתך במכונית, נכון?

זה בד"כ נהגים מנוסים וכבר עברו את הגיל של הפוזה. בגלל זה זה חוק חשוב.

פורסם

אתה מדבר על החוק של המלווה. זה אכן חוק חשוב לדעתי (לגבי אם זה צריך להיות חודשיים, שלושה או חצי שנה זה כבר נתון לדיון).

החוק המדובר כאן הוא חוק שני הנוסעים.

פורסם

הגבלת המלווה לחצי שנה, רעיון גרוע במקרה שלי ואני אסביר:

הוצאתי רישיון עם החוקים החדשים כך ששלושה חודשיים הייתי צריך מלווה איתי, אבל להורים שלי אין רישיון מה שאומר שאני לא יכול לגעת ברכב ולקבל ניסיון.

יופי נגיד אח שלי ירצה להוציא רישיון, המלווה יהיה חצי שנה, אני קטן מ 21 ככה שאני לא נחשב מלווה אז אח שלי חצי שנה אחרי הטסט לא יכול לנהוג.

*להזכירים התקופה הזו אמורה לתת ניסיון בכבישים... כפי שהסברתי היא עושה בדיוק ההפך פה.

פורסם

בארה"ב אין את השטויות ואין את השטות הכי גדולה של 30 שיעורים מינימום, אתה יכול שמבוגר(נגיד אבא) ילמד אותך ולגשת לטסט מעשי וזהו.

אני חושב שגם הגיל המותר להוצאת רישיון שם בחלק לא מבוטל מהמדינות הוא 16.

רק בישראל :bash:

פורסם

צריך לשנות בארץ את כל השיטה מהיסוד כמו בסינגפור.

כמה שפחות כלי רכב על הכביש יותר טוב.

צריך להשקיע בתחבורה ציבורית נוחה, יעילה ונגישה. אם לאנשים יהיה נוח וזול יותר לנסוע בתחבורה ציבורית

הם יעדיפו אותה על רכב פרטי.

בסינגפור יש מכסות של רישיונות נהיגה, כלומר לא מוציאים בשנה/חודש יותר מ X רישיונות.

פחות כלי רכב, פחות פקקים, פחות תאונות ופחות זיהום אוויר.

פורסם

הגבלת המלווה לחצי שנה, רעיון גרוע במקרה שלי ואני אסביר:

הוצאתי רישיון עם החוקים החדשים כך ששלושה חודשיים הייתי צריך מלווה איתי, אבל להורים שלי אין רישיון מה שאומר שאני לא יכול לגעת ברכב ולקבל ניסיון.

יופי נגיד אח שלי ירצה להוציא רישיון, המלווה יהיה חצי שנה, אני קטן מ 21 ככה שאני לא נחשב מלווה אז אח שלי חצי שנה אחרי הטסט לא יכול לנהוג.

*להזכירים התקופה הזו אמורה לתת ניסיון בכבישים... כפי שהסברתי היא עושה בדיוק ההפך פה.

במקרה שלך זה יצא גרוע.

אבל אצל רוב האנשים ההורים כן יודעים לנהוג ולכן החוק הזה מאוד עוזר. למרות שהחוק הזה דופק אותי מבחינת העובדה שאני לא יכול לצאת עם האוטו מיד אחרי שאני מוציא את הרישיון, הוא עוזר לי לתווח הארוך, ומשפר את הנהיגה של כולנו. כשאני חושב על זה עכשיו, הרבה תאונות סתמיות נמנעות בגלל החוק הזה מכיוון שעכשיו אנשים שעברו במזל את הטסט מספיקים עוד לקבל קצת ניסיון לפני שהם נוהגים בעצמם.

פורסם
  • מחבר

צריך לשנות בארץ את כל השיטה מהיסוד כמו בסינגפור.

כמה שפחות כלי רכב על הכביש יותר טוב.

צריך להשקיע בתחבורה ציבורית נוחה, יעילה ונגישה. אם לאנשים יהיה נוח וזול יותר לנסוע בתחבורה ציבורית

הם יעדיפו אותה על רכב פרטי.

בסינגפור יש מכסות של רישיונות נהיגה, כלומר לא מוציאים בשנה/חודש יותר מ X רישיונות.

פחות כלי רכב, פחות פקקים, פחות תאונות ופחות זיהום אוויר.

כן, ומי יקבע מי יעשה רישיון ומתי? אתה?

נראה מה תעשה כשיגידו לך ש"סליחה אדוני, אתה תצטרך לחכות, אממ.. 15 שנים בשביל להוציא רישיון. פשוט יש כל כך הרבה אנשים שרוצים, והמכסות מלאות. סורי."

not a pleasant sight.

פורסם

זה ממש לא נכון.

כמה אתה חושב שמוציאים רישיון מידי שנה ? מיליון ? לא.

בשנה מוציאים בערך 70-60 אלף איש רישיון.

אם אתה מחלק את זה לחודש זה באזור ה 5-6 אלפים. את זה מקצצים קצת.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים