שחזור MBR שני צעדים אחורה - אפשרי? - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שחזור MBR שני צעדים אחורה - אפשרי?


cleric

Recommended Posts

על מחשב מסויים הותקנו שני הפצות שונות של ,אחת אחרי השנייה, בנוסף לXP שכבר מותקן על המחשב, אחת השתמשה בLILO והשנייה בGRUB, ועכשיו לבעיה:

אני רוצה להסיר את לחלוטין מהמחשב הזה ולשחזר את הMBR שיעלה את הווינדוס בפתיחת המחשב, הבעייה היא ששחזור מחזיר את LILO, כי זה מה שבעצם היה מותקן אחרון על הMBR לפני GRUB, יש איזושהי דרך לשחזר שני צעדים אחורה? או דרך אחרת לעשות את זה? (שלא כוללת התקנה מחדש של XP)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי זה משחזר חזרה לLILO, שמחפשת את ההפצה הקודמת של שהותקנה ואז כבר אי אפשר לעשות BOOT לשום דבר, ניסיתי כבר לעשות פעמיים, וכל מה שזה עושה זה לשחזר חזרה למצב שהיה לפני ששחזרתי (GRUB), מתסכל :s07:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מממ....GRUB\לילו היו מותקנים בMBR באמת? והמערכת לינוקס עצמה הייתה על אותו HD או HDנפרד?

למרות שאני מסכים איתך שזה מוזר, לא אמור להיות ככה.

גוגל קצר מצא משהו של מיקרוסופט

http://support.microsoft.com/kb/315224

תפתח בIE.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראיתי כבר את הדף הזה, זה לא יעזור לי כי שמותקנת כרגע לא משתמשת בLILO ומבחינתה LILO לא מותקנת בMBR, ואם אני משחזר חזרה לLILO אין לי לאן לעשות Boot כדי להסיר את LILO :lol:

כן, מדובר באותו HD, על המחשב היה XP, הותקנה הפצה של לינוקס (נדמה לי ש GENTOO) , שבה LILO הותקנה לMBR, אחר כך המחיצה פורמטה והותקן עליה , ואז GRUB הותקנה לMBR ע"ג LILO ... בלאגן , נראה לי שאין לי ברירה אלא להתקין מחדש את שיכתוב ע"ג הMBR...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני מחזיר לLILO אני לא יכול לעשות boot לכלום ... בגלל שההגדרות של הLILO מצביעות לקבצים שכבר לא קיימים במחיצה, אז זה תוקע אותה לגמרי ואני ישר מקבל הודעת שגיאה ולא יכול להמשיך :-\

אני ינסה עם הדיסקט באמת, נשמע פתרון טוב, עכשיו אני רק צריך למצוא את הכונן פלופי בבויידעם :-X

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...