בעיה בהתקנת פילטרי אודיו - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בהתקנת פילטרי אודיו


איסתרא בלגינא

Recommended Posts

אני מנסה לשמור קטע קצרצר מ- DVD לצורך העלתו לפורום ברשת. כבר משכתי את ה- vob-ים ופיענחתי אותם, עכשיו נשאר רק לגזור את הקטע המבוקש ולדחוס אותו מחדש כדי לחסוך מקום. התקנתי את הגירסאות האחרונות של VirtualDubMod, AC3Filter ושל LAME (גם DS Filter וגם ACM), פתחתי את ה- vob - ואין אודיו! VDM לא מכירה את הפילטר ל- ac3 וכל ניסיון לעשות איתו משהו מביא להודעת שגיאה שלא נמצא פילטר מתאים. גם את LAME היא לא מכירה.

התקנתי שוב ידנית, אותו כנ"ל. בדקתי ב- Sound Recorder, גם הוא לא מזהה אותם. בדקתי בלוח הבקרה, הם לא מופיעים. גם ffdshow שהתקנתי מוקדם יותר ושאחראי על כמה פורמטי אודיו לא מופיע.

ניסיתי במחשב אחר, בתול למדי (לא הותקן עליו שום קודק למעט אלו שבאו עם Windows) ואני נתקל באותה תופעה בדיוק.

מה יכול לגרום לזה? עד עכשיו חיפושים בגוגל ובכמה פורומים שקשורים לנושא לא העלו דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי

אני לא יודע מה הבעיה של הקודקים, חשבתי לנסות להציע פתרון אחר למרות שאני לא יודע אם הוא יעבוד.

התוכנה http://www.virtualdub.org/ (אם אתה מכיר) היא תוכנה שמאפשרת בצורה יחסית פשוטה ונוחה לערוך קטעי וידאו וסאונד.

אני השתמשתי בה לא מעט כדי לחתוך לערוך להשתיל וכו' סאונד ווידאו מכל מיני סרטים (ביתיים בעיקר, אבל לצורך העניין זה לא משנה).

באתר קיימים הסברים ופורמים בהם תוכל למצוא מדריכים והסברים איך לעשות את מה שאתה מחפש.

בעקרון אתה יכול פשוט לסמן את הקטע אותו אתה רוצה ולשמור אותו בפורמטים של וידאו (תלוי בהתקנת מקודדים מתאימים, אבל עם זה בבירור אין לך בעיה) וסאונד (WAV, ואולי נוספים).

אני מקווה שזה יעזור לך.

ביי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סליחה, לא שמתי לב לזה.

בכל אופן יש לי עוד מספר הצעות.

הראשונה היא לנסות את התוספת הבאה ל virtualdub שמאפשרת לה לעבוד עם mpeg2. אני לא יודע אם זאת התוספת שכלולה ב VirtualDubMod אולי שהיא שונה ותרצה לנסות http://fcchandler.home.comcast.net/stable/index.html.

האפשרות השנייה היא להשתמש בתוכנה הבאה http://vani.bhargav.googlepages.com/movica אין לי ניסיון מעשי איתה, אבל תכננתי לבדוק אותה ועדיין לא יצא לי.

והאפשרות השלישית היא תוכנה שבוודאות מטפלת בקבצי mpeg2, http://www.freewarefiles.com/program_6_74_20919.html, פעם השתמשתי בה ואני זוכר שהיא פשוטה ונוחה יחסית, אבל מאז עברתי להשתמש ב virtualdub ולט השתמשתי בה כבר זמן רב. אבל אולי שווה לך לנסות.

שוב סליחה ואני מקווה שאולי ההצעות האלה יוכלו לסייע לך.

ביי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנת את הבעיה. אני יכול לפתוח קבצי vob, אני יכול להמיר אותם ל- Xvid, אני לא יכול לגעת באודיו כיוון שהקודקים שאני מתקין "לא תופסים". הם בכלל לא מופיעים ברשימת הקודקים של -Windows מכירה. כך שתוכנה אחרת, אלא אם יש לה יכולת פיענוח AC3 וקידוד ל- מובנית, לא תעזור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז אני צריך תוכנה להקלטת אודיו ישירות מכרטיס הקול, מכיר אחת כזו חינמית? ויהיה סיפור לסנכרן את האודיו והוידאו אח"כ.

אבל הבעיה הכי גדולה בהצעה שלך היא קידוד מ- wav ל- (או לכל פורמט אחר) - אני לא מצליח להתקין פילטרים! מה שמשאיר אותי עם המקודד המאוד-מוגבל שמגיע עם , שיכול לקודד רק עד 56Kbps.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...