עזרה עם 1970HR חדש. - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה עם 1970HR חדש.


aleminio

Recommended Posts

קניתי אותו היום.

חיברתי אותו דרך D-SUB. האם כדאי לחבר דרך DVI-D?

איזה הגדרות לשים? כרגע הוא ממש בהיר מדי.

וכדאי להתקין מחדש של כרטיס מסך? התקנתי של המסך, לא שאני מרגיש הבדל.

עריכה:

אז ככה, הסרתי של כרטיס מסך והתקנתי מחדש אך פתאום זה לא רצה להתחבר לאינטרנט.

אגב, לא שמתי לב להבדל.

אז עשיתי פשוט החזר, רק שעכשיו פתאום קצב ריענון מקסימלי עומד על 60 כשקודם הייתה לי אפשרות גם ל75. (לפני שהסרתי את הדרייבר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

dvi-d מומלץ יותר מכיוון שהוא חדש יותר איכותי יותר וטוב יותר.

לגבי בהירות סדר לבד בכפתורים של המסך(לזה הם מיועדים)

לגבי דריבר:תסיר הכול ותתקין תחדש גם אם אתה לא רואה שיפור זה לא אומר בהכרח שאין שיפור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בלע, בכל מקרה אני צריך להחליף את המסך.

נראה לי שיש לו שני פיקסלים שרופים.

אחד באמצע המסך מאוד בולט, כשאני מסתכל מקרוב זה נראה כמו נקודה אדומה.

ועוד אחד שקצת פחות בולט.

קניתי אותו ברשת באג, אני יכול להחליף בכל אחת מהחנויות או שבחנות הספציפית שבה קניתי את המסך?

וכמה זמן יקח להם להחליף? נגיד שיש להם במלאי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בלע, בכל מקרה אני צריך להחליף את המסך.

נראה לי שיש לו שני פיקסלים שרופים.

אחד באמצע המסך מאוד בולט, כשאני מסתכל מקרוב זה נראה כמו נקודה אדומה.

ועוד אחד שקצת פחות בולט.

קניתי אותו ברשת באג, אני יכול להחליף בכל אחת מהחנויות או שבחנות הספציפית שבה קניתי את המסך?

וכמה זמן יקח להם להחליף? נגיד שיש להם במלאי.

אתה באמת חושב שאנחנו יודעים כמה זמן יקח להם להחליף אותו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשאני הייתי בבאג והתלבטתי לקנות מסך התחייבו לי על שלושה דברים אחרי ששאלתי למה המחיר שלהם יותר גבוהה מחנויות אחרות:

1. אפשר לקבל שירות על המוצר בכל חנויות באג בארץ, ולא משנה איפה קנית.

2. אחריות למוצר, היא על באג, ולא על היבואן, כלומר אתה מקבל מבאג מוצר חדש

3. אם הבעיה ברורה, ויש את אותו מוצר במלאי, תקבל חדש במקום מבאג, ולא תוך כמה חודשים.

לא יודע עד כמה זה נכון...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשאני הייתי בבאג והתלבטתי לקנות מסך התחייבו לי על שלושה דברים אחרי ששאלתי למה המחיר שלהם יותר גבוהה מחנויות אחרות:

1. אפשר לקבל שירות על המוצר בכל חנויות באג בארץ, ולא משנה איפה קנית.

2. אחריות למוצר, היא על באג, ולא על היבואן, כלומר אתה מקבל מבאג מוצר חדש

3. אם הבעיה ברורה, ויש את אותו מוצר במלאי, תקבל חדש במקום מבאג, ולא תוך כמה חודשים.

לא יודע עד כמה זה נכון...

גם אני קיבלתי מבאג הבטחות שונות ומשונות, שהופרכו בסופו של דבר, ועכשיו אני שובר מולם את הראש.

חבל לשלם יותר בשביל הבטחות שוא. :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשתמש בינתיים במסך הישן שלך או משהו..

לא ייפול העולם כולה חודש

הקטע שרק בשבועיים ראשונים יש אחריות על פיקסל שרוף.

אחר כך צריך 3 או 5, לא זוכר.

אגב, 0r3n, בבאג בעזריאלי יש דווקא אחלה אנשים, לא מאמין שהם עושים בעיות. התקשרתי, הם אמרו לי שכאשר יהיה במלאי, אפשר יהיה לבוא לקחת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז למה אתה מתעקש על נתניה?

סע עוד כמה דקות לחנות באג הבאה שקרובה אליך, ויתנו לך שירות הולם. ולא רק זה, תתלונן שם על החנות השניה, ותקבל איזה פיצוי מבאג על זה !

הבטיחו לך שירות ומגיע לך שירות, אל תוותר על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי זה הכי קרוב לי לבית, למרות שגיליתי עכשיו יותר קרוב... בא.ת. החדש :)

צריכים לחזור אליי מהשירות לקוחות כבר יומיים..... התעקשתי שיחזרו היום, ממש הצקתי להם

נראה מה יהיה אחרי שיחזרו אליי...

על הפנים :s07:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...