Oh my God! He killed Duffy! The Bastard!!! - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Oh my God! He killed Duffy! The Bastard!!!


Merrymoon

Recommended Posts

RedneckwithDuffycopy.jpg

היה לי מאד משעמם... לא, לא ממש. להקה אחת ביקשה ממני (שוב) לצייר להם קריקטורות ואני אמרתי נראה, והתחלתי לעבוד על טכניקה חדשה לציור ולקחתי תמונה של הסולן (לשעבר) כדי להתאמן (אחרי שהתעללתי בתמונות אחרות) ואני דיי מרוצה מהתוצאה. זה לא 100% פיקס אלא רק להמחשה. ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה... חשבתי שהגבתי בפורום הכללי -.-'

אהבתי ת'תמונה המקורית בכל מקרה. העבודה בפוטושופ נראת לי מעט מטופשת למרות שהכיוון הכללי לא רע בכלל(רוקר שוחט ברווז - Lovely).

התמונה מעלי מבוססת על תמונה אחרת(קווים) אגב? היא נראת לי טיפה מוכרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, התמונה המקורית עם הברווז - אמיתי לגמרי. בסוף הוא באמת שחט את הברווז... הוא שלח את התמונה המקורית למגזין גברים נורווגי ואמר שהוא לוקח את הברווז כבן ערובה ושוחט אותו אם הם לא כותבים עליו ועל הלהקה שלו. הם לא כתבו, הוא שחט את הברווז (ועוד שלח לי ... הוא לא הכי בסדר בראש :screwy:) ובחודש אחרי זה הוא קיבל את תואר "מכתב הקוראים של החודש" ותמונתו באמת פורסמה שם. חשבתי לעבוד על טכניקת ציור שונה ממה שאני עושה בד"כ ולהמחיש את הרעיון ללהקה, כי הם רוצים שאני אצייר להם משהו, וזה מה שיצא, קצת מיהרתי וזה יכל להיות יותר טוב אבל רק רציתי להעביר רעיון. שלחתי את זה לסולן גם במייל שיתעודד קצת - עכשיו הוא רק אופה עוגות, סורג תחרה ומחליף חיתולים במקום להופיע. :lol:

התמונה עם הבקיני, גם זה מתמונה אחרת. זאת השיטה בעצם לצייר בפוטושופ. זה לא פריהנד, פריהנד אתה יותר יוצר דברים. עם אתה יותר מעבד תמונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...