פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים אני חושב שהדבר המהפכני שהמשחק הזה מביא לנו - יותר מאשר גרפיקה מתקדמת - זה המנוע הפיזיקלי המתקדם.כלומר, מבחינת גרפיקה - מצידי שיהיה דומה לFARCRY (כלומר CryEngine1) או SOURCE, אבל הדבר שיעשה את המהפכה הגדולה בו זה הפיזיקה. תוכל להרוס מבנים, להוריד עצים, להסתנוור ולסנוור - וזה יהיה ממש מהפך מבחינת משחקיות.
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים תפסת אותי אחי..אני זונת גרפיקה! 50 ש"ח בשיחים עם hl2 אתה מיתכוון דום 3 HL2 מישחק טוב אני חושב שהדבר המהפכני שהמשחק הזה מביא לנו - יותר מאשר גרפיקה מתקדמת - זה המנוע הפיזיקלי המתקדם. כלומר, מבחינת גרפיקה - מצידי שיהיה דומה לFARCRY (כלומר CryEngine1) או SOURCE, אבל הדבר שיעשה את המהפכה הגדולה בו זה הפיזיקה. תוכל להרוס מבנים, להוריד עצים, להסתנוור ולסנוור - וזה יהיה ממש מהפך מבחינת משחקיות. זה מיזמן לא חדש בטח ישפרו הרבה אבל כבר בימי הN64 היה מישחק שהיה אפשר להרוס את רוב הסביבה התלת מימדית ומאז יצאו הרבה מישחקים אחרים שמאפשרים הרס של סביבה תלת מימדית גם אפקטים של אור היו הרבה בעבר הפעם בטח יעשו את זה הרבה יותר טוב ויותר מתוחכם אבל חדש זה לא
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים אני חושב שהדבר המהפכני שהמשחק הזה מביא לנו - יותר מאשר גרפיקה מתקדמת - זה המנוע הפיזיקלי המתקדם.כלומר, מבחינת גרפיקה - מצידי שיהיה דומה לFARCRY (כלומר CryEngine1) או SOURCE, אבל הדבר שיעשה את המהפכה הגדולה בו זה הפיזיקה. תוכל להרוס מבנים, להוריד עצים, להסתנוור ולסנוור - וזה יהיה ממש מהפך מבחינת משחקיות.אתה צודק מאוד, אבל בשביל להראות אפקטים פיזיקאליים מתקדמים כאלה צריך גראפיקה טובה.אם לא, זה יראה כמו פיסיקה של HL2 בגראפיקה של GTA3, לא נעים :-\אבל אני דיי מסכים איתך.
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים אבל הפלת ביניין לא תצטרך כוח עיבוד עצום?תלוי מאוד.אם החלקים של הבניין מאוד רבים ומורכבים, תהיה עבודה קשה למעבד.
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים גולם,אני יודע שיש הרבה משחקים שלהם היו מנועים פיזיקאליים מתקדמים, אבל פה המנוע הפיזיקאלי יהיה חלק מהמשחקיות, כלומר אני עכשיו חותם לך שיהיו משימות שכדי לעבור אותן יצטרכו להרוס מבנה, להוריד עץ וכדו'.לא מפריע לי שזו תהיה הרפיקה של HL2 או FARCRY (ממש לא מעניין אותי לראות כל זיף על הפרצוף של החייזר), אבל כמובן שלא צריך להגזים וכמו שאמרו פה - לשים גרפיקה של GTA3..fighter, הכוח העצום שנדרש הוא למנוע הפיזיקאלי. שחושבים על זה, מנוע פיזיקלי ברמה הזו - יכול לנצל קונרו בלי להרגיש..
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים גולם,אני יודע שיש הרבה משחקים שלהם היו מנועים פיזיקאליים מתקדמים, אבל פה המנוע הפיזיקאלי יהיה חלק מהמשחקיות, כלומר אני עכשיו חותם לך שיהיו משימות שכדי לעבור אותן יצטרכו להרוס מבנה, להוריד עץ וכדו'.לא מפריע לי שזו תהיה הרפיקה של HL2 או FARCRY (ממש לא מעניין אותי לראות כל זיף על הפרצוף של החייזר), אבל כמובן שלא צריך להגזים וכמו שאמרו פה - לשים גרפיקה של GTA3..fighter, הכוח העצום שנדרש הוא למנוע הפיזיקאלי. שחושבים על זה, מנוע פיזיקלי ברמה הזו - יכול לנצל קונרו בלי להרגיש..בקשר למה שהדגשתי שאתה אמרת אני די בטוח שאם הפירוט על החייזרים יהיה כזה גדול, מלא אנשים יקיאו את כל מה שהם אכלו...(יורה בחייזר, כל האיברים שלו נשפכים החוצה בפירוט איכותי)
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים גולם,אני יודע שיש הרבה משחקים שלהם היו מנועים פיזיקאליים מתקדמים, אבל פה המנוע הפיזיקאלי יהיה חלק מהמשחקיות, כלומר אני עכשיו חותם לך שיהיו משימות שכדי לעבור אותן יצטרכו להרוס מבנה, להוריד עץ וכדו'.לא מפריע לי שזו תהיה הרפיקה של HL2 או FARCRY (ממש לא מעניין אותי לראות כל זיף על הפרצוף של החייזר), אבל כמובן שלא צריך להגזים וכמו שאמרו פה - לשים גרפיקה של GTA3..fighter, הכוח העצום שנדרש הוא למנוע הפיזיקאלי. שחושבים על זה, מנוע פיזיקלי ברמה הזו - יכול לנצל קונרו בלי להרגיש..אני משחק כרגע בFlatOut 2 גם לו יש פיזיקה שקשורה למישחקיות ככה שחדש זה לא והיו מספיק משחקים בעבר ששילבו פיזיקה במשחקיות אבל פיזיקה לבד לא עושה מישחק לטוב בHL2 ישתמשו בפיזיקה בכל מיני דרכים ולדעתי שם השימוש היה מוצלחאבל אם הפיזיקה לא תיתרום הרבה למישחק או שלא תחדש יחסית למישחקים קודמים אז המישחק לא יהיה כל כך טוב בכל מיקרה יש תבעיה הגדולה לדעתי שהמישחק יעזר בחומרה חדשה יחסית כדי להגיעה לביצועים הגרפים והפיזיקיםשהוא צריך בימקום ליכתוב קודים יותר טובים לחומרה קימתאת HL2 אפשר היה לשחק על מחשבים יחסית חלשים לזמנוואפילו הצליחו לעשות פורט לXBOX הראשון שקיבל ביקורות טובותהמישחק הזה יצתרך חומרה חזקה יחסית ואם יעשו לו פורטים זה יהיה רק ל360 ולPS3 וזה אומר קוד שמבוסס על חומרה חזקה בימקום קוד שיודע לנצל חומרה בינונית נמוכה עד הסוף
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים לדוגמה: בסרטים:כמה סרטי פעולה קיימים שבנאדם רק הולך ויורה בהם ולא משתמש בחפצים?כמו להעיף כיסא על מישהו או למשוך חוט ולהפיל כמה חברהבכל משחק פיזיקה אמורה לעזור כי במקור בעולם האמיתי הבנאדם לא ישתמש רק בנשק, אלא גם בסביבהכמו למשל בdark messiah, בכל מפה יהיו כל מיני נקודות מיוחדות שאפשר להשתמש בהן כדי להרוג אויבים
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים הפיסיקה נועדה לא רק בשביל להמציא שיטות מסויימות בשביל להמשיך במשחק, אלא גם לריאליסטיות.
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים לאנשים כבר לא נמאס מהמילה הזאתמה זה משנה אמיתי, בדיוניהעיקר כיףהרי זה משחקוכל הרעיון של משחק זה לבדר את הבנאדם כי אחרת יהיה לו משעמם, וכמה שהמשחק יותר כיף ויותר מרתק הבנאדם מרגיש שהוא קיבל 100% תמורה על מה שהוא שילם
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים הפיסיקה נועדה לא רק בשביל להמציא שיטות מסויימות בשביל להמשיך במשחק, אלא גם לריאליסטיות.ריאלסטיות טובה בסימולטורים ובמישחקים מסוימים אבל ריאלסטיות וcrysis מהסירטון שראיתי לא הולך ביחדcrysis בשורה התחתונה הוא מישחק ארקידי ולא איזה מישחק יריות מתוחכם ככה שאפשר בכיף להכניס לו פיזיקה שתעזור למישחקיות בימקום ליתרכז רק בריאלסטיות
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים איזה גרוע זה יהיה המשחק הזה עוד 4 שנים...כולם יגידו "חחחחחחח מה, יש לך קונרו? איזה עתיק! אותו מקרר בגרסא כל כך שונה"
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.