עבור לתוכן

בעיה בתצוגה של מים בOblivion

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

או קיי אני אנסה,

אבל אני לא מוותר כל כך מהר על הראש הישראלי ;)

אם עולה למישהו רעיון מבריק אני אשמח לנסות אותו.

דרך אגב, מה לגבי תוכנה לבדוק את הכרטיס? 3Dmark06 רץ בסדר, עוד אפשרויות?

פורסם

הכל רץ טוב אז הבעיה היא במשחק.

תנסה להוריד עידכונים פאצ'ים וכו'.

פורסם

הדבר הראשון שאני מצליח לחשוב עליו זה להתקין את המשחק החדש.

ואמרת שקנית כרטיס חדש, בטוח שהסרת את הדרייברים הקודמים כמו שצריך?

פורסם

בכל אופן עם תמצא פתרון בפורמים אחרים ..

תעדכן את הפורם הזה בקשר לפיתרון ....

משהו אחר ...הידעתם ש בטיב טעם חש מרק בטעם "בשר אחר" ....וציור של חזיר ...אבל למה בשר בטעם אחר ...יש מילה כזו ...

לא קשור לדיין סתם איציק לי ...

פורסם
  • מחבר

חברים,

המצב עגום ביותר ונראה יותר ויותר כמו כרטיס פגום.

הרצתי את rthdribl

http://www.daionet.gr.jp/~masa/rthdribl/

מופיעים לי שם נקודות ירוקות שלא אמורות להיות שם, זה כנראה בעיה עם המעבד הגרפי.

אני מנסה לבודד את הבעיה כדי שאני אוכל לממש את האחריות.

זה ממש ממש ממש מסריח. כרטיס חדש 7900GT השקעתי מלא כסף וקיבלתי זבל.

עכשיו בטח ייקח חודש עד שיממשו לי את האחריות ועד אז אני אהיה בלי מחשב. קיבינימט!

רעיונות על איך לבודד את הבעיה? כנראה עם הshaders?

פורסם

לך לחנות ותדרוש כרטיס חדש במקום.

אגב, הנקודות הירוקות יכולות להיגרם מחימום יתר.

פורסם
  • מחבר

זה מה שאני אעשה!! אבל למה לעזעזל קניתי מספק שהוא חבר של המשפחה...

אתה לא הראשון שאומר שזה יכול להיות חימום יתר.

הטמפ' תחת עומס של הGPU היא 65C זה גבוה מידי? אולי החיישן מזייף?

בפורום אחר אמרו שזה אולי בגלל חימום של הזכרון.

בכל מקרה, ניסיתי כשהמארז פתוח ומאוורר גדול מופנה אליו, איו שינוי.

הכרטיס לא בהמהרה אז אם הוא מתחמם זה גם תקלה, לא?

מישהו עבד פעם עם shaderbench?

http://www.shadermark.de/start.html

הנקודות מופיעות כשאני מפעיל HDR, המדריך אומר שזה משתמש ב SM2

בכל מקרה, הנה התוצאות שלי:

Pixel Shader Precision Test): pixel shader 1.1 full precision: s10e6

Pixel Shader Precision Test): pixel shader 1.4 full precision: s10e6

Pixel Shader Precision Test): pixel shader 2.0 full precision: s23e8

Pixel Shader Precision Test): pixel shader 2.0 partial precision: s10e5

Pixel Shader Precision Test): pixel shader 3.0 full precision: s23e8

Pixel Shader Precision Test): pixel shader 3.0 partial precision: s10e5

אני לא יודע לקרוא את התוצאות האלה עדייו.

וגם:

shader 2 ( Per Pixel Diffuse Lighting - ps_3_0): 1558 fps 0.6416 mspf 7794 rendered frames

shader 3 ( Per Pixel Directional Light Shader (Phong) - ps_3_0): 1377 fps 0.7261 mspf 6887 rendered frames

shader 4 ( Per Pixel Point Light Shader (Phong) - ps_3_0): 1380 fps 0.7246 mspf 6901 rendered frames

shader 5 ( Per Pixel Spot Light Shader (Phong) - ps_3_0): 1199 fps 0.8342 mspf 5994 rendered frames

shader 6 ( Per Pixel Anisotropic Lighting - ps_3_0): 1382 fps 0.7235 mspf 6912 rendered frames

shader 7 ( Per Pixel Fresnel Reflections - ps_3_0): 1260 fps 0.7939 mspf 6299 rendered frames

shader 8 ( Per Pixel Car Surface Shader - ps_3_0): 883 fps 1.1320 mspf 4418 rendered frames

shader 9 ( Per Pixel Environment Mapping - ps_3_0): 1679 fps 0.5956 mspf 8396 rendered frames

shader 10 ( Per Pixel Environment Bump Mapping - ps_3_0): 1379 fps 0.7254 mspf 6894 rendered frames

shader 11 ( Per Pixel Bump Mapping - ps_3_0): 1261 fps 0.7933 mspf 6304 rendered frames

shader 12 ( Per Pixel Shadowed Bump Mapping - ps_3_0): 783 fps 1.2764 mspf 3918 rendered frames

shader 13 ( Per Pixel Veined Marble Shader - ps_3_0): 823 fps 1.2149 mspf 4116 rendered frames

shader 14 ( Per Pixel Wood Shader - ps_3_0): 898 fps 1.1132 mspf 4493 rendered frames

shader 15 ( Per Pixel Tile Shader - ps_3_0): 658 fps 1.5204 mspf 3289 rendered frames

shader 16 ( Per Pixel Refraction and Reflection Shader with Phong Lighting - ps_3_0): 682 fps 1.4664 mspf 3410 rendered frames

shader 17 ( Per Pixel BRDF-Phong/Anisotropic Lighting - ps_3_0): 899 fps 1.1123 mspf 4496 rendered frames

performance impact of heavy alpha blending

shader 18 ( Fur Shader With Anisotropic Lighting - ps_3_0): 100 fps 9.9966 mspf 501 rendered frames

performance impact of multiple shaders switches

shader 19 ( Combination Effect - ps_3_0): 357 fps 2.8043 mspf 1784 rendered frames

performance impact of dynamic flow control

shader 20 ( Dual Layer 8x8 PCF Shadow Mapping without Flow Control - ps_3_0): 120 fps 8.3024 mspf 603 rendered frames

shader 21 ( Dual Layer 8x8 PCF Shadow Mapping with Flow Control - ps_3_0): 181 fps 5.5138 mspf 907 rendered frames

performance impact of floating point filtering

shader 22 ( High Dynamic Range Shader - low quality version without filtering - ps_3_0): 286 fps 3.4954 mspf 1431 rendered frames

shader 23 ( High Dynamic Range Shader - high quality with fp filtering - ps_3_0): 315 fps 3.1769 mspf 1574 rendered frames

shader 24 ( High Dynamic Range Shader - high quality without fp filtering - ps_3_0): 210 fps 4.7525 mspf 1053 rendered frames

performance impact of multiple render targets

shader 25 ( Per Pixel Edge Detection And Hatching Shader using 1 RT and 2 Passes - ps_3_0): 199 fps 5.0286 mspf 995 rendered frames

shader 26 ( Per Pixel Edge Detection And Hatching Shader using 2 RTs and 1 Pass - ps_3_0): 190 fps 5.2517 mspf 953 rendered frames

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים