פורסם 2006 באוגוסט 419 שנים אנשים אני צריך שמישהוא ייתן לי הסבר על SM3. או שישלח לי מקור מידע (כמה שיותר יותר טוב ;D)
פורסם 2006 באוגוסט 419 שנים מויקיפדיה:http://en.wikipedia.org/wiki/Shaderממיקרוסופט:http://www.microsoft.com/whdc/winhec/partners/shadermodel30_NVIDIA.mspx
פורסם 2006 באוגוסט 419 שנים Shader, בדיוק כמו שזה מתורגם מאנגלית - הצללה. Shader Model זה בערך כמו "חבילת שיטות" לניצול ההצללה (אל תתיחסו לזה יותר מדי, אין לי ברגע הזה משהו אחר להמציא). יש 2 סוגים של Shaders: Vertex Shader Pixel Shader כמו שאפשר להבין, ה VS עושה הצללה של הגיאומטריה של הסצינה התלת מימדית וה PS על הפיקסלים. עכשיו, מה זה בדיוק הצללה? שינוי חלק מהסצינה - הגיאומטריה/צבע פיקסלים, בהתאם לחוקים הכתובים מראש. לדוגמא, בסצינה יש לנו קוביה, מצד אחד של הקוביה יש מקור אור, בהתאם לחוקים צריך להווצר צל מהצד השני של הקוביה והחלק המואר של הקוביה יהפוך ליותר בהיר. זה בערך Pixel shader פשוט. VS זה על אותו העיקרון. עכשיו "חבילות" ה SM מכילות שיטות לביצוע אפקטים ויזואליים בעזרת יחידות Vertex processors ו Pixel Processors. כל דור חדש של SM יכיל בתוכו שיטות חדשות לביצוע אפקטים ויזואליים, כלומר כל דור חדש יציג ריאליסטיות גבוהה יותר. במשחקים זה מתבטא בתאורה ריאליסטית, אפקט מים, צמחיה מפורטת ועוד הרבה דברים אחרים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.