ריבוי מעבדים ברשת כאילו..... - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ריבוי מעבדים ברשת כאילו.....


tktur1

Recommended Posts

אני ממש מצטער אם ההודעה לא קשורה אבל זה נשמע קשור רשת כאילו..... :nixweiss:

בעקרון קראתי על כמה אנשים שחיברו 10 של מחשבים וגרמו להם אכשהו להשתמש בכמות

חישוב העצומה הזאת ביחד.....

אם יש אפשרות תגידו אם אין אז תגידו לא....

נראה לי מעניין בסה"כ

(הודעה ראשונה אני צריך לצבור מיומנות...)

תודה רבה....

אני שואל האם אפשר ליצור דבר כזה בבית....?

אפשרי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן אפשר בבית.

קודם כל צריך כמה מחשבים, כלומר 2 לפחות.

שנית צריך לחבר אותם ברשת אתרנט, עד כאן בהחלט פשוט ותלוי תקציב.

עכשיו מה שאתה צריך זה תוכנה שתידע לנהל משאבים בתצורת רשת - בעקרון חיבור מחשבים לצורך יצירת כח עיבוד גדול יותר נקרא Grid computing או Cluster, שניהם לפי מיטב ידיעתי עובדים על מערכות Linux/Unix.

וגם כאן מבוא מסודר: http://www.answers.com/topic/computer-cluster

ישנם ישומי מיחשוב ברשת רבים (שתוכל למצוא בקישורים שנתתי) שכל אחד מתמחה בתחום מסויים (כח עיבוד, גישה מהירה לבסיסי נתונים, שרידות וכו') חלקם מסחריים וחלקם חופשיים.

בכל מקרה משחק מחשב לא תוכל להריץ על זה, השאלה למה אתה מיעד את הרשת שלך - מפתח פצצת אטום נגד חיזבאללא ???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה נשמע ממש קסום וזה....

סורי אם אני מנג'ס .....

למה אי אפשר להפעיל על זה משחק מחשב....

הרי הכל מוכפל...

כרטיב מסך אפילו פשוט בתצורה כפולה יפעל בדומה לכרטיס הרבה יותר חזק ממנו...

(אני יודע שזה תלוי בחלוקה וכאלה...)

ואיזה שתי שלוש ג'גה הרץ כאלה לא יצרו צוואר בקבוק בשום מקרה....

השאלה הייתה למה אי אפשר להריץ משחק.....

תודה שוב על התשובה המפורטת....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל כי המערכות שמריצות את זה זה בדרך כלל לינוקס, אז משחקים של לא יהיו לך בכל מקרה. דבר שלי, אתה לא "מכפיל" פה שום דבר, גם כי הרשת עצמה יוצרת צוואר בקבוק, וגם כי זה פשוט לא עובד ככה. המטרה של זה זה זה לעבד המון מידע בצורה מקבילים, גישה למידע מהר יותר, לא לשימושים ביתיים. אם אתה רוצה לנסות סתם בשביל הכיף, אז תרגיש חופשי, אבל למשתמש הביתי אין לזה שימוש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

tktur1,

קודם כל בעולמינו הקט, משחקים=Windows ואני לא מכיר שום מערכת GRID שעובדת על Windows (טוב אחרי חיפוש קל מסתבר שיש כיום גם מערכות ל WIN כמו Alchemi המבוססת NET. וברשיון קוד פתוח וגם Digiped בתשלום).

בכל זאת זה לא יעזור למשחקים או לסתם תוכנות כלליות אחרות.

יש שני רבדים לפתרונות האלה, הראשון ברמת מערכת ההפעלה או תכנת תשתית אחרת שמאפשרת חלוקת עבודה בין מחשבים ברשת. השני הוא ברמת הישום, הישום או השירות חייב להיות בר חלוקה ושניתן להפרידו ולהריץ במספר מחשבים עצמאיים.

משחקים הם לא ישומים כאלה בינתיים. וגם אין שום בעיה היום עם משחקים וכח עיבוד - כמעט כל מעבד באיזור ה 3Ghz או מקביל לו וכמובן כפולי לא יהוו צוואר בקבוק במשחקים אלה כרטיס המסך.

ישומים מעשיים למערכות כאלה הם שרתי או קבצים ענקיים המסוגלים לשרת מאות אלפים ומליונים של משתמשים בו זמנית.

מחשבים המשמשים לחישובים מורכבים כמו סימולציות פיצוץ, מזג אויר וכדומה.

וגם פרויקטים של חישוב באינטרנט המנצלים כח עיבוד של מחשבי משתמשים ברשת כמו:

SETI

PARABON

FightAIDS

כולם דוגמאות לניצול מערכי מחשבים.

עבור משחקים יש כפולי ליבה, 4X4, CF ו

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...