אוטו עד 42 אלף שקל - עזרה בקשה - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אוטו עד 42 אלף שקל - עזרה בקשה


-Del Piero-

Recommended Posts

  • תגובות 80
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אחיזת כביש מטורפת? האצה מדהימה?

כדאי לך לנסוע בב.מ.וו בשביל לקבל פרופורציות.

בכל מקרה ההתנהגות זבל.

הנה ציטוט מתוך מגזין .

"גולף דור 4 היא אחת המכוניות המחפירות ביותר לנהיגה. רכיכה. שלדת ספגטי ששכחו להוריד מהאש."

יופי הBMW הכי זולה מתחילה בארץ בסביבות ה200 (שזה כמעט כפול ממה שהגולף עלתה בזמנו) וזאת הסידרה 1 שזה פלופ אחד גדול, נוחות נסיעה נוראית. כלומר אנחנו מדברים פה על סידרה 3 - שמשמעותית יותר יקרה מהגולף. זה לא השוואה תקפה.

ולהבא כשאתה מצטט רצוי לתת יותר מ"מגזין רכב", אלא השם המלא של המגזין ואיזשהו קונטקסט לכתבה.

אני לא יכול להתייחס לציטוט ככה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז תנהג ב-306, קסארה או פוקוס טוב?

והנה הכתבה.

http://www.kvishim.co.il/kvishim/Articles.asp?id=364&m=1

הציטוט מבסוף.

זאת הפסקה המלאה.

"איך אאודי עבדו על כולם בעיניים. TT המקורית היתה מכונית יפה, אבל הקשר בינה לבין ספורטיוויות הוא כמו הקשר בין תאונות דרכים למצלמות מהיר?ת. נהגתי באחת או שתיים. 60 ,50 ק"מ. הספיק לי. רק בשביל הנימוס לא נטשתי אותה באמצע הכביש. וזו לא אשמתה. באמת שלא.

אאודי TT היתה מבוססת על גולף דור 4. וגולף דור 4 היא אחת המכוניות המחפירות ביותר לנהיגה. רכיכה. שלדת ספגטי ששכחו להוריד מהאש.

וזה מוכיח את מה שאני תמיד טוען. טיפשות היא מגיפה עולמית. תן להם עיצוב ותדמית והם יקנו. תן להם בלוף בעטיפה והם ישלמו כפליים.

ועכשיו? אומרים ש‑TT החדשה היא משהו אחר. אומרים שהיא מתנהגת. שיש לה אפילו הגה. תרשו לי לפקפק. עד שלא אשים עליה את הטלפיים שלי, לא אאמין. ממתי הגה אלקטרו-הידראולי יכול להיות כזה מבריק?"

אם זה לא מספק אותך אני יכול להביא עוד הרבה כאלה.

אבל הבנתי שבגולף GTI החדשה הם נורא השתפרו :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז תנהג ב-306, קסארה או פוקוס טוב?

אבל הבנתי שבגולף GTI החדשה הם נורא השתפרו :xyxthumbs:

לנו הייתה 306 2.0 ובהחלט אחת המכוניות הטובות לנהיגה ועוד בהשוואה למכוניות של 2006 , המחלה החדשה היא הגה חשמלי , אתה לא מרגיש את הכביש, זה כמו לשחק בפלייסטיישן

הגולף GTI החדשה מהירה ויש לה גיר מצויין אבל בגלל שיש לגלגלים הקדמיים הרבה עבודה היא כל הזמן נכנסת לאוברסטיר ואז מיד אנדרסטיר ללא שליטה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדעה לגבי האמינות של פולקסווגן לעומת המכוניות היפניות שנוייה במחלוקת... יש הרבה חסידים של מכוניות גרמניות שיגידו לך שאין דבר יותר אמין מפולקסווגן. לעומת זאת, הרבה מאוד דעות אומרות שאוטו יפני יותר אמין. זה שהן זהות - אומר שגם החלקי חילוף זהים, מה שאומר שחלקי חילוף לסיאט יהיו יקרים כמו של פולקסווגן (והם יקרים). בכל מקרה, כמו שאמרו מקודם, זה לא המקום.

http://www.carsforum.co.il

הכי מצחיק זה שסקודה יצאה יותר אמינה מפולקסווגן (שיצאה לא משהו בלשון המעטה)

למי שלא יודע גם סקודה שייכת לפולקסווגן והרכבים שלה מבוססים על אותם דגמים אבל ממוצבים הרבה יותר נמוך ,אפילו יותר נמוך מסיאט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז תנהג ב-306, קסארה או פוקוס טוב?

והנה הכתבה.

http://www.kvishim.co.il/kvishim/Articles.asp?id=364&m=1

הציטוט מבסוף.

זאת הפסקה המלאה.

"איך אאודי עבדו על כולם בעיניים. TT המקורית היתה מכונית יפה, אבל הקשר בינה לבין ספורטיוויות הוא כמו הקשר בין תאונות דרכים למצלמות מהיר?ת. נהגתי באחת או שתיים. 60 ,50 ק"מ. הספיק לי. רק בשביל הנימוס לא נטשתי אותה באמצע הכביש. וזו לא אשמתה. באמת שלא.

אאודי TT היתה מבוססת על גולף דור 4. וגולף דור 4 היא אחת המכוניות המחפירות ביותר לנהיגה. רכיכה. שלדת ספגטי ששכחו להוריד מהאש.

וזה מוכיח את מה שאני תמיד טוען. טיפשות היא מגיפה עולמית. תן להם עיצוב ותדמית והם יקנו. תן להם בלוף בעטיפה והם ישלמו כפליים.

ועכשיו? אומרים ש‑TT החדשה היא משהו אחר. אומרים שהיא מתנהגת. שיש לה אפילו הגה. תרשו לי לפקפק. עד שלא אשים עליה את הטלפיים שלי, לא אאמין. ממתי הגה אלקטרו-הידראולי יכול להיות כזה מבריק?"

אם זה לא מספק אותך אני יכול להביא עוד הרבה כאלה.

אבל הבנתי שבגולף GTI החדשה הם נורא השתפרו :xyxthumbs:

אתה רואה? עכשיו אתה שם את הכתבה בהקשרה ואני רואה שמדובר פה על גולף הצ'בק מול מכוניות . גולף היא מכונית משפחתית חביבה. היא לא מכונית .

לא טענתי לשניה שהיא מכונית . טענתי שהיא יודעת להאיץ יותר טוב ולקחת פניות יותר טוב ממתחרותיה בקטגוריה שלה.

כלומר פוקוס, מגאן, 306, קורולה, 323, סיביק ושות'

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טענתי שהיא יודעת להאיץ יותר טוב ולקחת פניות יותר טוב ממתחרותיה בקטגוריה שלה.

כלומר פוקוס' date=' מגאן, 306, קורולה, 323, סיביק ושות'

[/quote']

:lol:

ועזוב את זה שבמחיר של הגולף תמיד יש אלטרנטיבה משפחתית הרבה יותר מהירה!

בגיליון אוטו 225 (נובמבר 2004) הייתה השוואה בין 307, גולף (דור 5) ומאזדה 3 כולם 1.6 ליטר האצ'בק.

יש ריבוע מסכם של התחום הדינמי.

אלה המסקנות.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל השטויות שרק יפניות אמינות זה זיוני שכל,

אני מצטרף לאלה שאמרו שזה בעיקר האחזקה של האוטו,

לי יש אופל אסטרה שנת 99 וחוץ מחגורת טיימינג ב70K ומשאבת נוזל , הרכב לא היה במוסך חוץ מטיפולים שוטפים.

עכשיו לגבי האיביזה, אחד הדברים המגעילים זה סיאט אוטומטית, בשביל טיפה להנות מהנהיגה אתה צריך להדביק את הדוושה, כנ"ל בVW,

אבל בדיזלים זה משהו אחר, הגיר האוטומטי ממש מדהים.

ה1.6 האוטומטית היחידה שאני אישית ממש אהבתי זו הפוקוס, גם המזדה 3 סבבה, בכל השאר שנהגתי ממש היה מגעיל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א) אופל גרמנית מבית אמריקאי אז האמינות שלה עיקרון יותר טובה מהצרפתיות/ספרדיות ושות'

ב)ברור שיש מכוניות כאלה, ולא מעט, שלא היו צריכות הרבה טיפולים. ואפילו אמרתי את זה. הנקודה היא שמכונית אירופאית מבלה יותר במוסך ממכונית יפאני סטטיסטית. זה ממש לא בולשיט.

לחבר שלי יש פז'ו 205 (אם אני לא טועה - לא זוכר איזה שנה משהו כמו ~90) והייתה לו דליפת דלק. אני לא אומר נזילה בכוונה המכונית שלו פשוט השאירה שובל של דלק. פאקין שיט, ניצוץ אחד קטן והאוטו היה מתפוצץ.

יש גם החלפת גיר - שזה דבר שלא זר לרכבים אירופאיים.

וכומבן החביב עלי ביותר, תקלות במערכת החשמל כמו החלון של הגולף שלא עולה. הוא האזעקה שהינו צריכים להחליף פעמיים.

אחי, אני מאחל לך שהרכב שלך לא יתקלקל אף פעם, אבל יש סיכוי הרבה יותר גדול שזה יקרה ברכב יפאני. עובדה. מספרים. אי אפשר להתווכח.

BOSE, מה לעזאזל אתה מנסה להגיד?

דיברנו על גולף דור 4, ואתה מביא לי כתבה על דור 5.

ואם כבר בדור 5 עסקינן, כתב *קצת* יותר טוב ומנוסה, אחד בשם ג'רמי קלארקסון רק שיבח אותה ואמר מפורשות שהיא המכונית הכי טובה בקטגורייה שלה. הגולף GTI זכתה בפרס מכונית השנה של טופ-גיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבוב, הגולף דור רביעי הרבה יותר גרועה מהדור החמישי מכל בחינה כולל התנהגות. אם אתה מתעקש אני גם יביא ציטוט על הדור הקודם.

עריכה: בגיליון אוטו 191 (ינואר 2002) היה השוואה של גולף (דור 4), 307 ופוקוס (דור קודם) כולם עם מנוע 2 ליטר. לא היה אז את הריבוע המסכם דינמית אבל היה בסוף כל סעיף (למשל נוחות וגימור, התנהגות, מנוע...) כמות כוכבים של הסעיף לכל אחד. בתחום ההתנהגות לגולף היה 3 מתוך 5 לפוקוס 4 וחצי מתוך 5 ול-307 3 וחצי מתוך 5.

הסיכום היה כזה: הגולף נפלה ראשונה בגלל חוסר תמורה, מנוע גרוע, אבזור וחרא התנהגות.

את המקום הראשון חלקה ה-307 עם הפוקוס ורשמו שמי שמחפש התנהגות וחדוות נהיגה שיקנה את הפוקוס ומי שמחפש נוחות ויוקרתיות שיקנה את ה-307.

את הגולף GTI החדשה אני באמת דיי אוהב, באמת השקיעו בה הרבה.

חוץ מזה הכתבי רכב של אוטו עושים לולאות לג'רמי קלארקסון בכל מה שקשור לידע ברכב (הוא אפילו הודה שאין לו מושג איך מנוע עובד).

כל מה שהוא בסה"כ מגיש מצחיק שמקריא טקטסטים, אח"כ הוא כתב .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טענתי שהיא יודעת להאיץ יותר טוב ולקחת פניות יותר טוב ממתחרותיה בקטגוריה שלה.

כלומר פוקוס' date=' מגאן, 306, קורולה, 323, סיביק ושות'

[/quote']

שמע גבר, קח עצה ממני ! פרוש לדוקים

על כמה מכוניות נסעת בחיים שלך ?!~? שלוש או חמש ?

אם אתה לא מבין, אל תגיד

1. אפילו הונדה סיוויק מנוע 1.6 שנת 95 מאיצה יותר מהר מגולף דור רביעי מנוע 2.0 שנת 2003

2. גולף לא יכולה לקחת פניות בשיט ! ואני מתערב איתך שעל מסלול אפילו מגאן 1.6 של תהיה יותר מהירה מהגולף

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שאין לי מושג על מה אתם מדברים, לחבר שלי יש את הגולף דור 5 עם חישוקים 15 1.6 רגיל (102 כ"ס), וזה פשוט עגלה ברמות שקשה לתאר.

נוסעים יותר משני אנשים עם מזגן, ואתה צריך לדרוך אחושרמוטה,

לחבר שלי יש פז'ו 205 (אם אני לא טועה - לא זוכר איזה שנה משהו כמו ~90) והייתה לו דליפת דלק. אני לא אומר נזילה בכוונה המכונית שלו פשוט השאירה שובל של דלק. פאקין שיט, ניצוץ אחד קטן והאוטו היה מתפוצץ.

יש גם החלפת גיר - שזה דבר שלא זר לרכבים אירופאיים.

נראה לי שחבר שלך נפל על איזה פגם, כי ה205 היא אחת המכוניות המוצלחות מכל בחינה, כולל אמינות,

וכייפיתתתתתתתת כלכךךךךךך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

link=topic=191415.msg1668842#msg1668842 date=1152850019]

1. המחיר לא שווה את זה והחלקים בסקודה לא יותר זולים

מה דעתך על איזו וולוו S70 שנת 97-99 ככה ? אוטו נוח, מושבי עור , בטיחותי, איכות יצור טובה, הגירסא T6 גם דיי מהירה

עוד אחד שלא יודע עונה

לך תקנה חלק לפאביה וחלק לפולו תגיד לי אם זה אותו מחיר

מנסיון, לא אותו מחיר

כנ"ל אאודי וסיאט

אגב אם זה משנה לך, אני עובד בתחנת מוניות, מן הסתם ראיתי יותר חלקים מוחלפים מאשר רוב המכונאים

א) אופל גרמנית מבית אמריקאי אז האמינות שלה עיקרון יותר טובה מהצרפתיות/ספרדיות ושות'

ב)ברור שיש מכוניות כאלה, ולא מעט, שלא היו צריכות הרבה טיפולים. ואפילו אמרתי את זה. הנקודה היא שמכונית אירופאית מבלה יותר במוסך ממכונית יפאני סטטיסטית. זה ממש לא בולשיט.

לחבר שלי יש פז'ו 205 (אם אני לא טועה - לא זוכר איזה שנה משהו כמו ~90) והייתה לו דליפת דלק. אני לא אומר נזילה בכוונה המכונית שלו פשוט השאירה שובל של דלק. פאקין שיט, ניצוץ אחד קטן והאוטו היה מתפוצץ.

יש גם החלפת גיר - שזה דבר שלא זר לרכבים אירופאיים.

וכומבן החביב עלי ביותר, תקלות במערכת החשמל כמו החלון של הגולף שלא עולה. הוא האזעקה שהינו צריכים להחליף פעמיים.

אחי, אני מאחל לך שהרכב שלך לא יתקלקל אף פעם, אבל יש סיכוי הרבה יותר גדול שזה יקרה ברכב יפאני. עובדה. מספרים. אי אפשר להתווכח.

כבר אמרנו שמי שלא מבין לא יענה נכון?

אגב מתוך ה-7 מותגי ספרדיים, יש רק אחד באמת פעיל וזה Seat.

הסיאט זה הרבה יותר גרמני מספרדי, הדבר הספרדי היחיד בסיאט זה העיצוב וההרכבה.

לגבי הצרפתיות זה נתון לויכוח, חלק מהדגמים יותר אמינים וחלק פחות.

אגב אם מדברים על אמינות

אני מכיר לפחות 50 אקזמפלרים של סקודה אוקטביה ופאביה, כולל אחת שלי

הבעיה היחידה שיש להן זה בטורבו-דיזל האוטומטיות, שם נהג לא עדין גומר תיבת הילוכים ב-250K קילומטר

בבנזין שלי היה יוניט חום מנוע שהוחלף במסגרת אחריות - בעיה ספציפית ולא בדגם.

היה משלוח אחד של רצועות טיימינג דפוקות, הבעיה נפתרה ע"י החלפת הרצועה אחרי 60K ק"מ ולא אחרי 90K כרגיל, אחרי החלפה אחת שוב הרצועה מוחלפת ב-90K ק"מ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...