בת 16 השתכרה עד אובדן הכרה במועדון בנתניה - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בת 16 השתכרה עד אובדן הכרה במועדון בנתניה


Merrymoon

Recommended Posts

בת 16 השתכרה עד לאובדן הכרה במועדון בנתניה ואושפזה במצב קשה.

היום, בעל המועדון והברמן במקום מספר את גרסתו למקרה.

אם לספר בקצרה, הנערה הגיעה למקום עם החבר שלה ועוד 2 צעירות. במהלך הערב היא הזמינה משקאות חריפים וכך גם החבר שלה. לפי גרסת בעל המועדון והברמן במקום, הנערה תחילה שתתה קוקטייל "אבולה" (הידוע בחוזקו) "במכה", אח"כ עוד לפחות 2 כוסיות וודקה מתוך ה-8 שהחבר שלה הזמין. אח"כ, לפי גרסת בעל המועדון, ה"חבר" נסע להקפיץ את 2 הצעירות האחרות לבתיהן ובהעדרותו החלו מבלים אחרים במועדון להתחיל עם הנערה ולהזמין לה עוד ועוד שתיה. אח"כ, אמר, נראה כי היא היתה מאד שיכורה ובכל זאת הזמינה עוד "אבולה" שהוא הכין אך שפך ולא הגיש לה (כך לפחות הוא טוען). במקום זה, טוען, שהביא לה מים והציע לה ללכת לשירותים ואז היא הקיאה וביקשה עוד אלכוהול. לטענתו, סרב וביקש שתבוא ביום אחר ותקבל "5 וודקות על חשבון הבית". באותו רגע חזר ה"חבר" שראה את מצבה והחליט לקחת אותה הביתה. ביציאה היא התמוטטה. אחד המאבטחים, חובש צבאי, אמר שיש לפנותה לבי"ח. החבר סרב והתעקש לקחת אותה הביתה (הביתה של מי?). רק אחרי שכנועים רבים, כך אמר בעל המועדון, הסכים החבר לקחת את הנערה אל בית החולים.

בטענה נוספת של בעל המועדון נאמר כי החבר טען שהוא יוצא עם הבחורה מזה 4 חודשים ואם זאת לא ידע את גילה האמיתי ו"היה בטוח שהיא בת 25".

אז מה יוצא לנו מכל הסיפור הזה? עוד "לוליטה" כמו בבסיס חיל האויר? בעל מועדון שמאשים את הש"ג? תזרקו האשמות כמה שתרצו - המועדון הופעל ללא רשיון והכתוב למעלה הוא רק גרסתו של בעל המועדון. תאשימו את מי שבא לכם, בחוק היבש - הבעלים אשם כי באחריותו היה לדעת שהאלכוהול המוגש במקום מוגש לבני 18 ומעלה בלבד. אם בא לו, אחרי המשפט הוא מוכן לטבוע את חברת האבטחה ששכר על הפרת אמון או משהו כזה.

דבר אחרון שכולם מתעלמים ממנו ומאד מעסיק אותי - אותו חבר של הנערה. נניח וגרסת בעל המועדון אמינה, הרי שיכולנו לקרוא היום בעיתון על אונס נערה בגילופין.

הבחור נתן סכום כסף נכבד לברמן ובפרוש אמר לו "תשכר אותה, תדפוק לה את הראש". אח"כ המשיך להזמין לה משקאות וגם אחרי שראה שהקיאה והתעלפה התעקש לקחת אותה הביתה. השאלה הנשאלת היא - הביתה של מי?. אילולי השתכנע שחייה בסכנה (או חרותו, שכן יואשם במניעת מתן טיפול רפואי), יכול בכלל להיות שכלל לא היה מביא אותה אל פתח בית החולים אלא לסמטא חשוכה שם היה בה את זממו (בהנחה והוא לא היה עושה זאת על בסיס קבוע).

חשוב מאד לציין כי, לפי גרסת בעל המועדון, בשיחתו עמו החבר אמר כי "באחת השיחות החבר סיפר שהוא יוצא איתה כבר ארבעה חודשים, אבל אפילו הוא לא ידע שהיא בת 16 והיה בטוח שהיא בת 25 בגלל החזות שלה".

העובדה שאמר "היה בטוח שהיא בת 25" ולא "היא אמרה לי שהיא בת 25" גורמת לי להרים גבה. אתה יוצא עם בחורה 4 חודשים אתה לא תשאל אותה בת כמה היא בדיוק? מה שגורם לי לחשוב שאו שהוא ידע והסתיר, או שלא ידע בוודאות אך ניצל את העובדה שהנערה לא מסרה לו את גילה האמיתי - לא שאלתי, לא ידעתי.

לשיפוטכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אסביר שוב למי שלא יודע הבנת הנקרא: אין עדות לכך שהיא אמרה שהיא בת 25. כולם ככולם טוענים שהם חשבו שהיא בת 25. ב-95' חשבנו ש"נתניהו עושים שלום בטוח". להסביר את ההבדל בין "ידעתי בוודאות", "נאמר לי" ו-"חשבתי ש..."? :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה לעזוב את החבר? הוא נתן בפרוש הוראה לברמן לשכר אותה ועודד אותה גם כשהיא היתה עם הראש בתחת. החשד שלי מעלה כי הוא עשה זאת במכוון.

כמו שאמרתי, החוק היבש לא מתייחס לש"ג. היא יכלה גם להציג תעודה מזוייפת, השד יודע, אבל מכיוון שהוא בעל המועדון האחריות נופלת עליו והעובדה שהיא עברה את הסלקציה יכולה רק להוות בתור אחת מסיבות מקלות על עונשו של בעל המועדון, שאגב, הפעיל אותו ללא רשיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

והיא להזכירך לא התנגדה, ואף רצתה להגיע למצב כזה.

(אם היא קטינה אז כמובן שזה לא בסדר, אבל נניח שהחבר לא ידע במדויק את גילה, אם היא נכנסה איתו למועדון היא בת 18+ (לפחות, הוא כאמור חשב שהיא בת 25) ולכן היא אדונית לעצמה, ואם היא אשרה את דברין של חברה, כך יהיה.)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל אני רוצה להגיד שאני סך הכל בן 19 ואני אומר שיש לנו חרא של נוער

אני יוצא עם חברים אני רואה ילדות בנות 14 הולכות עם מיני אני יוצא למועדונים...

אני רואה שבכניסה למועדון מותר לבנים מגיל +18 ובנות מגיל 15 מותר להכנס

זה גועל נפש לבנות היום אין גבולות גם לבנים לא חסר |:

ולעיקר אני חושב שצריך שיהיה חוק שחובה לבקש תעודת זהות אם רוצים שתייה !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חוק כזה לא היה עוזר, אם כל קהל המועדון בן 18+ אין טעם לבדוק ת.ז ברכישת משקאות חריפים כי מלכתחילה כולם בגירים.

מה שהיה כאן זה פאשלה של הסלקטורים.

אגב, בפועל בודקים ת.ז בקניית משקאות חריפים רק לאנשים עם חזות צעירה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

והיא להזכירך לא התנגדה, ואף רצתה להגיע למצב כזה.

(אם היא קטינה אז כמובן שזה לא בסדר, אבל נניח שהחבר לא ידע במדויק את גילה, אם היא נכנסה איתו למועדון היא בת 18+ (לפחות, הוא כאמור חשב שהיא בת 25) ולכן היא אדונית לעצמה, ואם היא אשרה את דברין של חברה, כך יהיה.)

אין ספק, היא לא התנגדה - כמו שאף נער/ה כמעט בגילה לא היו מתנגדים.

חבר לא ידע במדוייק את גילה? הם הכירו מאתמול? בטח שהיא תכנס איתו למועדון. ככה זה עובד, בחורה קטינה נכנסת "עם" מישהו גדול אז לא בודקים אותה. זאת שיטה.

אם בגיל 16 היא אדונית לעצמה, אז אולי גם תשלם מיסים, ביטוח לאומי, תלך כבר לצבא ותעשה מילואים? בגיל הזה ההורים אחראים עליה וגם רשויות החוק והרווחה (בתחומים מסויימים. לדוגמא אם היא בבי"ס וקורה לה משהו רע, זה באחריות הבי"ס ומשרד החינוך וכיו"ב).

כאמור, עוד לא שמענו את הגרסה של הנערה כך שאין לנו יכולת לאשר מי ידע מה, אלא להסתמך על המידע שהעיתונות מטפטפת לנו טיפין טיפין. אבל אכן, אשמח לשמוע מה למופקרת הקטנה ולהורים שלה יש לומר בנושא.

אגב, בפועל בודקים ת.ז בקניית משקאות חריפים רק לאנשים עם חזות צעירה.

יש פער בין החוק לבין "בפועל".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון בעל המועדון אשם וגם הברמן אשם,אבל האשמה העיקרית היא הנערה.הגיע הזמן שאנשים ייקחו אחריות על עצמם ולא יעבירו את האחריות לאחרים.אפחד לא הכריח אותה לשתות,היא שתתה מרצונה.מעבר לכך שהיא לא בגיל החוקי,היא חסרת אחריות.ולסיכום,שאנשים ייקחו אחריות על הפאשלות שלהם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש סתירה במה שאתה אומר. מצד אחד אתה אומר שהיא היתה צריכה לקחת אחריות על עצמה ומצד שני אתה אומר שהיא חסרת אחריות... מה הופך אותה לחסרת אחריות? התנהגותה או הגיל שלה - 16 סה"כ?

מה שאני שואלת זה, עד איפה ניתן לומאר שאדם אחראי / חייב להיות אחראי למעשיו, במיוחד בגיל כזה? לפי החוק אסור למכור לה אלהוכול בגלל שהחוק החליט שעד גיל 18 נוער לא נמצא אחראי מספיק כדי לקחת אחריות כזאת עליו ובמילים אחרות, פותר את הקטינים מאחריות. לפי מה שידוע לי, תקנו אותי אם אני טועה, ישנו חק האוסר על הגשה ומכירה של משקאות משכרים למי שטרם מלאו לו 18 ולא קיים חוק שאוסר על אקט השתיה עצמו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בואו נסדר את זה פשוט:

כולנו מכירים מועדונים בעלי הגבלת גיל (רוב הזמן 18 אם יש מכירת משקאות חריפים) שבהם הבדיקת גיל מתבצעת רק לגברים. לא פעם רואים גבר מתחת לגיל שלא נכנס אבל בחורה שנראית טוב, או כמה בחורות (כמה שיותר, יותר טוב) נכנסות רק מלעשות עיניים לשומר.

בהנחה שהשומר בכניסה לא בדק לה את התעודת זהות - האחריות היא על השומר ולא על בעל המועדון.

בהנחה שההוראה של בעל המועדון היתה להכניס כל בחורה שנראית טוב - האחריות היא על כתפיו.

אין זה תפקידו של הברמן לבדוק את גילם של הקליינטים שלו - הרי הכניסה לבר היא מעל 18 בלבד לכן בדיקה נוספת בתוך הבר היא לא הגיונית.

צריך ללא ספק לבדוק אותו במכונת אמת, ואם הוא ידע שהיא קטינה ובכל זאת מכר לה משקאות חריפים - ללא קשר להוראה ולבדיקה של השומר בכניסה - האחריות היא עליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש פה באמת חשד לנסיון לאונס מצד החבר, אבל שחושבים על זה, הוא חבר שלה ארבעה חודשים ושניהם "כביכול"(היא במיוחד) מבוגרים, לכן זה די הגיוני שהם כבר ככה מקיימים יחסים באופן שוטף, אז למה לו לאנוס אותה? צריך מניע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...