מה ההבדל ומה עדיף בין פילטר למאוורר ממתכת או מספוג? - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה ההבדל ומה עדיף בין פילטר למאוורר ממתכת או מספוג?


yuval1101

Recommended Posts

  • תגובות 41
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בתכלס הספוג צפוף יותר ויחסום יותר אבק, אבל גם יותר אוויר. בדיוק הפוך ממתכת. שם היא פחות צפופה ותחסום פחות אוויר, אבל גם פחות אבק. בחירה שלך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם מוצאים לזה מקום שלא דורש את פתיחת המארז בשביל ניקוי

זה פחות חשוב לי, כי גם ככה אם אני מנקה אני חייב לסגור את המחשב, אז זה כבר לא כזה סיבוך לפתוח אותו פיזית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמיד יהיה לך אבק,לא משנה מה תעשה,איזה ספוג תשים ובאיזה ניקיון תחייה.

השאלה היא לא מה יחסום את הלכלוך,אלא באיזה מסננת יהיה לי פחות אבק/לכלוך.אבל לשלם 50 שקל לספוג??לא הייתי משלם.הייתי משקיע באיורור טוב שמוציא ומכניס אויר,ופעם בחודש/חודשיים ניקוי.

גם ב-CLEANROOM באינטל יש רמה מסויימת של ליכלוך במחשבים... :lol:(סתםםםםם זה נקי..).

עכשיו אל תשכח שברגע שנוצר לחץ יניקה של המאורר/ים המכניס אויר אז האויר נכנס מכל מקום שנמצא בתת לחץ,כלומר מהחריצים,מהחיבורים ,מהכוננים שבחזית ומכל מקום.ולכן תמיד(!!) יהיה לך אבק/ליכלוך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק shirNoshe. לאחר התלבטות ממושכת אני החלטתי שאני מוותר על פילטרים מכל סוג שהו. כי גם שהיה לי פילטר האבק הימשיך להכנס למחשב. ולי חשוב יותר לשמור על טוב יותר. לכן אני מעדיף לנקות את המחשב בעזרת ספריי אוויר בלחץ גבוה כל חודשיים. מאשר לבלום שחיוני למחשב, עקב סתימת הפילטר אחרי זמן קצר ע"י האבק. לא רק זאת אלא שבכל מחשב שהיה לי גזרתי את הרשת שלפני המאוורר עם מספרי פח. כי הרשת עצמה בולמת את כניסת האוויר או יציאתו. ביחוד במארזים ג'נרים שם הרשתות עם חורים קטנים. הבעייה מחריפה במאוורר שמוציא אוויר. אם הרשת עם חורים קטנים האוויר שנזרק ע"י המאוורר פשוט חוזר ויוצר לחץ על המאוור. ורוב האפקט של שחרור אוויר חם אל מחוץ למארז מתבטל ברובו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל אני לא מבין איך משתמשים במיכל לחץ???

ונראה לי שאני אלך על פילטר ממתכת שלא בולם הרבה אויר, כי אני לא מתכוון להישאר בלי פילטר בכלל, כי במארז החדש שלי ( שהגיע היום ;D ) הטרנספורמר, אז בדלת ובגג אין שום דבר וכך לא רק שיכנס מלא אויר, יכול להיכנס משהו גדול למאוורר שיהרוס אותו. ולא כל האבק שנכנס אפשר לנקות, גם אחרי נקיון יסודי יש אבק במקומות נסתרים כאלה, אז אני מעדיף פילטר פשוט.

ואיפה עדיף לשים את הפילטר? בצד שצמוד למארז או בצד שצמוד יותר לפנים המארז ( אני צריך 2 תשובות שונות שאחת מתייחסת למאוורר שמוציא אויר, ואחת מתייחסת למאוורר שמכניס אויר)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למיכל לחץ אוויר מצמידים צינורית גמישה שבאה עם המיכל. על מנת לנקות אבק במקומות שהגישה אליהם קשה, וזה היתרון במיכל לחץ אוויר.

לא הבנתי את שאלתך - "ואיפה עדיף לשים את הפילטר? בצד שצמוד למארז או בצד שצמוד יותר לפנים המארז ".

מה שבטוח אין טעם לשים פילטר בצד של הוצאת האוויר. ובטח שלא צריך לפרט בנידון...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...