פורסם 2006 ביולי 1019 שנים Full scene Anti Aliasing, כלומר AA לכל התמונה ולא רק לשוליים, כפי שמבוצע במקרה של AA לפונטים. עכשיו תנחש לבד אם זה קשור ל- AA או ל- AF 8).
פורסם 2006 ביולי 1019 שנים מחבר Full scene Anti Aliasing' date=' כלומר AA לכל התמונה ולא רק לשוליים, כפי שמבוצע במקרה של AA לפונטים. עכשיו תנחש לבד אם זה קשור ל- AA או ל- AF 8). [/quote'] תודה רבה 1. רק כדי להסיר ספק: במשחק שיש ב options הגדרת FSAA אז לא יהיה גם הגדרת Anti Aliasing נכון? 2. ושאלה לא כשורה: במשחק FEAR יש ב options הגדרות AF ו HDR?
פורסם 2006 ביולי 1119 שנים שמעו עם כבר פתחו על זה דיון אני ישאל פה:למה יש לי AA רק 8 זה קשור לAGP (כאילו עם יש לי AGP 4 אתה יכול שלים על 4 עם יש לך8 אז רק על 8 וכו) כי אני יודע שיש 16?
פורסם 2006 ביולי 1119 שנים לא, זה תלוי בכרטיס מסך שלך הא באמת הוא לא משהו (6600LE) ויש 16 או יותר?ותגד AA זה FSAA ? (אני לא יודע אנגלית אז לא קראתי תמאמר אז עם אפשר פשוט תגיד כן או לא) ?בבקשה ותודה!
פורסם 2006 ביולי 1119 שנים AA כמו שאמרו כאן זה AA לכל הסצנה, במקום רק לקצוות של הטקסטורות. אפשר להגיד ש FSAA הוא סוג של AA. אבל יש מצב אני טועה, אז...
פורסם 2006 ביולי 1119 שנים בדרייבר יש אלגורתמים שמזהים קווים אלכסוניים וממלאים פיקסלים בין ה"מדרגות" בשביל ליצור קו ישר ללא "מדרגות" כאלו.AA = Anti Aliasing וFSAA = Full Screen Anti Aliasing, שניהם בפועל זה אותו דבר, קרא לזה איך שאתה רוצה.AF או Anisotropic Filtering לא קשור לAA.
פורסם 2006 ביולי 1119 שנים ה FFSA כפול מספר, אומר מה גודל הבלוק שמסביב לפיקסל שהוא יתחשב בעשיית ה AA (דבר שמצריך יותר יכולת עיבוד חזקה), כאשר ה AGP/PCI-E כפול מספר אומר באיזה קצב הכרטיס יעבוד מול הזכרון/מערכת (שקשור יותר למהירות גישה למידע שאמור להגיע לכרטיס כמו טקסטורות, מידע על הסצנה וכו')...
פורסם 2006 ביולי 1119 שנים ה FFSA כפול מספר, אומר מה גודל הבלוק שמסביב לפיקסל שהוא יתחשב בעשיית ה AA, כאשר ה AGP/PCI-E כפול מספר אומר באיזה קצב הכרטיס יעבוד מול הזכרון/מערכת...זה לא מה ששאלתי
פורסם 2006 ביולי 1119 שנים זה כן מה ששאלת, אין קשר בכלל בן המהירות של האפיק (X16 במקרה שלך) לבין רמת הAA או הAF.
פורסם 2006 ביולי 1319 שנים AA כמו שאמרו כאן זה AA לכל הסצנה, במקום רק לקצוות של הטקסטורות. אפשר להגיד ש FSAA הוא סוג של AA. אבל יש מצב אני טועה, אז... FSAA זאת הגדרה מאוד כללית, Multisampeling ייתן לך רק AA על קצוות הטקסטורה, לייתר דיוק על קצוות הsurfaces. Supersampeling למשל ייפתור לך גם מצב של texutre aliasing.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.