שתי שאלות על nv silencer 6 - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שתי שאלות על nv silencer 6


urich

Recommended Posts

א. לא התקנתי נכון כל כך את גוף הקירור.

יש פלסטיק שצריך לשבת מתחת לבקפלייט (אין לי מילה בעברית לזה) שהיא קצת עקומה וצריך לסובב את הברגים עד שהבקפלייט מתיישר מה שאני עשיתי זה לקחתי את שתי הגומיות שמתי מתחת לבקפלייט ושמתי את הבקפלייט הפוך (בולטת כלפי מעלה) וסובבתי את הברגים קצת כל אחד כל פעם עד שהכל היה חזק (לא יכולתי לסובב עוד ופחדתי שהליבה תהרס). בכל מקרה הגוף יושב טוב עובדה שעכשיו הטמפרטורה היא 48 על אידיל ו63+- במאמץ (לעומת טמפרטורות 60 ו83 עם הסטוק) ביום חם בצהריים אחרי כמה שעות עבודה בחדר לא ממוזג.

בכל מקרה אני ישאל האם יהיה מאוד גרוע אם אני יוריד את גוף הקירור ואחר כך יתקין אותו שוב מבחינת הגריז הטרמי (שבה כבר על ההיטסינק כך שאין לי עוד חומר).

או שאין צורך והביצועים לא יפגעו מההתקנה בצורה זאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב. בבקצה החלק המתכתי של ההיטסינק הפלסטיק לא מכסה את ההאזור כך שחלק מהאוויר יוצא בחזרה למארז על הכרטיס מה שעוזר במידה ויש שם או חלקים אחרים שיש לקרר, אבל לי אין משהו שצריך לקרר שם לכן האם כדאי לכסות את החלק הזה עם איזה קרטון או משהו כזה כדי שכל האוויר יצא אל אחורי המארז.

בגלל הגודל של הסיילנסר וצורתו אין דרך להתקין לזכרונות, יש למישהו פתרון בתחום הזה כי כרגע רק המאורר 120 הקידמי מקרר אותם.

ראיתי מודים שעשו חורים בפלסטיק שדרגם האוויר יצא על הזכרונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. כל עוד הסינק נקי והליבה גם, אתה יכול למרוח משחה עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם ועוד פעם....

ב. נראה לי שהטמפ' שלך קצת גבוהות, והייתי ממליץ ליישר הכל ולשים הכל כמו שצריך, ותיזהר עם הברגים, הם נשברים אם מחזקים חזק מדי(כדי שלא תמחוץ את הליבה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכרטיס עם הקירור נראה בערך כך, הסיילנסר לא מכסה את הזכרונות ובכרטיס הזה הם השתמשו בגופים קטנים ונמוכים שמיועדים לזכרונות dimm.

חוץ מזה אין לי עוד משחה טרמית כמו שכתבתי המשחה הטרמית באה preaplied על גוף הקירור (אפילו שבגרסא הקודמת של גוף הקירור הייתה שפורפרת קטנה של משחה והמקום למשחה נשאר בקופסא).

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לזלמן יש סינקים נמוכים לזיכרונות ...

יש 4 נמוכים לצד עם הקירור ו4 מסביים לצד בלי..

http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_1148&products_id=6513

מה שחבל זה שבמחיר של ה סילנסר+ הסינקים יכולתה להביא עדיף.. (באותו מחיר VF-700 או בקצת יותר VF-900 שעולה 220 בפנדה עכשיו..)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יכול לשים גוף קירור על 2 מהזכרונות (אלה שלא מכוסים ע"י הגוף קירור) הגוף קירור שיש לי הוא ממעבד 2 ישן שיש לי שפירקתי לחלקים קטנים כמו באחד המדריכים באתר.

רק שגם בשביל זה אני יצטרך משחה טרמית - דרך אגב mx1 מדביק או רק מעביר?

נו ומה בנוגע למוד שווה חנסות או שאין טעם?

ובנוגע להתקנה האם אי אפשר פשוט להחזיר את הגוף בהתקנה סדירה עם המשחה הטרמית כפי שהיא מרוחה כרגע או שהמריחה נהרסת ברגע שאני מסיר את גוף הקירור?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא שהמישחה תהרס לחלוטין אם תסיר ותחזיר את הסינק... אבל זה בהחלט יפגע בהעברה שלה..

MX-1 רק מוליכה .. אי אפשר ליקרוא למה שהיא עושה הדבקה..

ברגע שאתה לא מקרר את כל הזיכרונות אין תטעם בככל לקרר אף אחד מהם כי או אחד (או 2) שלא מקוררים יגבילו אותך בידיות כמו שאתה עכשיו.

אם הם הכניסו את הסינקים הצרים האלו מיתחת לסילנסר סביר להניח שגם הזלמן שהצעתי יכנסו, וגם כבר מגיעים פאד טרמי דביק.. השאלה זה רק אם אתה מוכן להשקיע 60 שקל עליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא אני לא הולך להשקיע יותר כסף על העסק הזה בכל מקרה המטרה שלי הייתה להשקיט את המחשב מטרה שסיילנסר עוזר בה לא מעט.

בכל מקרה החלטתי להסיר את הבקפלייט מבלי להזיז את גוף הקירור (ככה שהמחשה לא תמרח שוב) ואז להתקין מחדש כמו שצריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סיילנסר לא נועד לקרר וזה ידוע שהוא חוסם שני צ'יפים מתוך הארבעה ב6600GT.

אין ברירה, תצטרך להישאר עם זה ככה.

אפשר לשים גופי נמוכים מאוד מתחת לגוף אבל זה אומר לפרק את הסיילנסר, לנקות משחה ולשים חדשה ואם אין לך משחה עדיף לך להישאר ככה כי משחה טובה כמו MX1 או AS5 עולות 50 שקל למזרק קטן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...