פורסם 2006 ביוני 2520 שנים אם כבר מדבריםיש לי אימייל בוואלה ואני לא יודע איך מכניסים אותו לתוכנה: Microsoft Office Outlook 2003משהו יכול להסביר לי?
פורסם 2006 ביוני 2520 שנים אני משתמש ב You must have IncrediMail מעולה ומלא אפשרויות כנס http://www.incredimail.com/english/help/getting_started.html בהצלחה
פורסם 2006 ביוני 2520 שנים ynet לא מזמן כתבו כתבה בנושא אם תהיה מעוניין אז:http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3266239,00.html
פורסם 2006 ביוני 2520 שנים אפשר באווטלוק להכניס כמה חשבונות דואר, אין עם זה שום בעיהאני משתמש כרגע בoutlook 2003 אם אתה לא רוצה בכלל אווטלוק, לך על thunderbird מבית מוזילה.
פורסם 2006 ביוני 2520 שנים ממליץ על IncrediMail...יופי של תוכנה, עיצוב מגניב, ובטח שאפשר להכניס כמה חשבונות....
פורסם 2006 ביוני 2520 שנים r link=topic=188554.msg1637280#msg1637280 date=1151250684]אני יכול לשים ב Microsoft Office Outlook 2003חשבון על וואלה?לאלפותח הדיון:thunderbird
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.