Kidney_stonE פורסם 2007 בינואר 30 מחבר Share פורסם 2007 בינואר 30 תודה רבה על כל האיחולים כולם עכשיו כשאני עוזב את התמיכה, אני יכול להגשים חלום ולהתחיל בשבועיים האלה קצת להסתלבט על לקוחות... קרה לכם פעם (תומכים) שקיבלתם 691 (לא יכול להתחבר בגלל שם משתמש או ססמא שגויים) כשהבעיה היא לא שם משתמש וססמא, אלא פשוט היוזר נעול בשרת (השרת חושב שהוא מחובר ולא מאפשר לו להתחבר פעם נוספת) ? אז אצלנו יש כמובן אפשרות להריץ פקודה ולשחרר אותו מרישום "מחובר" אני מת לקבל אחד כזה שלא מצליח להתחבר-691 בגלל כפילות, ולהגיד לו ש: ילך ויפתח את המקרר / ידפוק בצד של המסך / ירים ידיים על הראש ("עודד אמר להרים ידיים") וכל מיני המצאות... כיד הדמיון הטובה עליכם. ואז כשהוא עושה את הפעולה, לעשות לו UNLOCK קטן (לשחרר את הרישום של "מחובר") ולבקש ממנו עכשיו לנסות להתחבר.... "אדוני, בפעם הבאה שזה קורה, ישר תנסה למרוח קרם לחות על המודם, כמו שעשינו עכשיו, וזה יתחבר לך..." הבעסה היא שאני לא מקבל קריאות על בעיות חיבור כאלה... 691... (יותר תומך בראוטרים) אלא אם כן יש תומך ממש דביל שלא הצליח לפתור את זה במשך חצי שעה עם לקוח... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rikimaru פורסם 2007 בינואר 30 Share פורסם 2007 בינואר 30 חופשי הייתי מקבל מצחיקים כאלה ומשחרר אותם מסשיין תקוע (למרות שזה לא תמיד באשמתם אלא ראוטר דפוק או משהו), ואז כשהוא עושה את הפעולה, לעשות לו UNLOCK קטן (לשחרר את הרישום של "מחובר") ולבקש ממנו עכשיו לנסות להתחבר.... "אדוני, בפעם הבאה שזה קורה, ישר תנסה למרוח קרם לחות על המודם, כמו שעשינו עכשיו, וזה יתחבר לך..." אם תעשה זאת תגרום לכל התומכים באשר הם נחת > קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kidney_stonE פורסם 2007 בינואר 30 מחבר Share פורסם 2007 בינואר 30 מכתב התפטרות של תומך טכני בארה"ב http://www.resursadefun.ro/gi37_Verizon.htm שווה קריאה ! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
bykeking פורסם 2007 בינואר 30 Share פורסם 2007 בינואר 30 חזק ביותר! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rk666 פורסם 2007 בינואר 30 Share פורסם 2007 בינואר 30 בהחלט שווה קריאה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lollipop15 פורסם 2007 בינואר 30 Share פורסם 2007 בינואר 30 ^^^מחזק. וקידני, מזל"ט ובהצלחה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Dr. Evil פורסם 2007 בינואר 30 Share פורסם 2007 בינואר 30 מכתב התפטרות של תומך טכני בארה"ב http://www.resursadefun.ro/gi37_Verizon.htm שווה קריאה ! חחחחחח ענק!!! בהצלחה בעבודה החדשה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
eliav-peretz פורסם 2007 בינואר 30 Share פורסם 2007 בינואר 30 אני מכיר את החברה הזאת..זה של "הבית החכם" הזה... זה כזה דבר מגניבב..!\קידני בהצלחה.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ghosthunter פורסם 2007 בינואר 30 Share פורסם 2007 בינואר 30 חבל שלא ניתן להפעיל את הMSNMSG... חחח. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kidney_stonE פורסם 2007 בפברואר 9 מחבר Share פורסם 2007 בפברואר 9 (רשמים ממשמרת לילה שעשיתי... והסתיימה היום ב 8 בבוקר) בכל יום שיש בו משהו בחדשות - וזה אומר כל יום כשתחבר בן אדם לאינטרנט (הרי כמעט כל השיחות זה "לא מתחבר לי") אז ברגע שפתרת לו את הבעיה והוא מתחבר, לרוב האנשים דף הבית הוא YNET או מקור חדשות אחר אז תמיד תשמע את הלקוח בצד השני אומר לך משהו בסגנון : "מה, נפלו מגדלי התאומים ?" או "הוגש כתב אישום נגד חיים רמון, שמעת על זה ? אני לא מאמין..." היום זה היה "יווו, ראית? אנה ניקול סמית' מתה..." וזה קורה המון, כל היום אתה שומע איזו "ידיעה חדשותית חמה מהתנור" מפי 70% מהלקוחות שאתה מחבר לאינטרנט. והם נורא מרוצים מעצמם כשהם אומרים לך את זה, כאילו הם מינימום איזה שדר חדשות ערוץ 2 שמדווח לך בזמן אמת.. (ואתה בכלל שמעת על זה בדרך למשמרת ברדיו של המונית, או אפילו לפני שיצאת מהבית בטלוויזיה... או בתחילת או במהלך המשמרת ב YNET ) אישית אותי זה נורא מצחיק, אבל אני מניח שאתם צריכים להיות שם בשביל להבין למה.... (לא מצחיק בצורה של "לרדת על לקוחות", סה"כ זה מובן לגמרי, זה סתם מעלה חיוך כזה בכל פעם כשזה קורה) עוד כמה לקוחות שקיבל המוקד שלנו בימים האחרונים (אני צריך להפסיק לקרוא לזה "שלנו" אני אוטוטו מפסיק לגמרי לעבוד שם...) (אלה לא שלי אישית, אלא של אנשים מהמוקד) לקוח: שלום, יש לכם איזו בעיה באינטרנט? אני: לא שידוע לי, אתה יכול להסביר לי בבקשה בדיוק מה הבעיה? לקוח: כל פעם שאני מדליק מחשב נכבה לי האור בחדר..... הנה אחד ממש ישן : אחד התקשר..אמר שיש לו רשת אלחוטית..וכשמצלצלים בדלת..אז האינטרנט מתנתק (לזה אגב, יש הסבר : יש פעמני דלת עם אינטרקום שעוברים דרך קווי בזק (היום בזק לא מרשה זאת) ברגע שמצלצלים זה מקצר את הקו וגורם לניתוק של ה ADSL) היתה לקוחה שטענה שבכל פעם שהיא מדליקה את המזגן האינטרנט מתנתק. היא היתה מאוד נבוכה להגיד את זה (ובצדק). אבל התברר שהיא אכן צודקת, המזגן קיצר את המודם של הכבלים והוא יצא מסנכרון כל פעם שהיא הדליקה את המזגן. לפעמים קורים דברים מופרכים ביותר. לקוח: אני מקבל 769 כשאני מנסה להתחבר. אני: סבבה, ריסטרט, מודם מסונכרן, מה כתוב ב-host name? (כתובת השרת אליו המחשב אמור לחייג ולהתחבר) לקוח: "אודי החתיך" אני: מה?! לקוח: "אודי החתיך".... ולסיום , תמונה שבאה לי טוב בהקשר של לקוחות (זהירות, גזענות) מאזור חיוג 08 הידוע לשמצה (מי שמאזור החיוג הזה - לא להיעלב, זאת בדיחה/סטטיסטיקה.. של תומכים ומוסבר עליה איפשהו בתחילת הת'רד) phobos, אם אתה רואה את זה (גבר גבר), אז תודה על התמונה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MeTaLhAmMeR פורסם 2007 בפברואר 9 Share פורסם 2007 בפברואר 9 :lol: אני יודע על מה אתה מדבר, היו לי גם קטעים עם לקוחות בעבודה שלי שהיו צריכים לגשת לאינטרנט ואז היו מפסיקים לדבר לרגע וממלמלים איזה משהו שהיה בחדשות זה היה מצחיק ;D קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
gambitaw פורסם 2007 בפברואר 10 Share פורסם 2007 בפברואר 10 הנה עוד משהו הזוי שהיה לי עכשיו... לקוחה: אני לא מצליחה להתחבר עם השם משתמש והסיסמא של ההורים שלי. אני: למה את מתחברת עם היוזר שלהם ולא שלך? לקוחה: יש להם בעיות במחשב אז רציתי להתחבר אליהם ולראות מה הבעיה תומך: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MandariNa פורסם 2007 בפברואר 10 Share פורסם 2007 בפברואר 10 מזל טוב לאריק קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Walter Samuel פורסם 2007 בפברואר 10 Share פורסם 2007 בפברואר 10 הנה עוד משהו הזוי שהיה לי עכשיו... לקוחה: אני לא מצליחה להתחבר עם השם משתמש והסיסמא של ההורים שלי. אני: למה את מתחברת עם היוזר שלהם ולא שלך? לקוחה: יש להם בעיות במחשב אז רציתי להתחבר אליהם ולראות מה הבעיה תומך: ת'אמת, הפעם התומך יצא מישהו שכח מפיצ'רים של התחברות מרוחקת למחשב? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
The Dom פורסם 2007 בפברואר 10 Share פורסם 2007 בפברואר 10 מאז שפתחתם את הת'ראד הזה אני מת להגיד לתומך משהו מטומטם ומצחיק אבל תמיד נופל עליי איזה רוסי זקן שאין לו כוח לכלום.התקשרתי לתמיכה של 013 ברק יום אחד כשחבר שלי היה אצלי.חבר שלי החליט להתמנייק ולא הצלחתי ממש לדבר עם התומך....תומך:013 ברק שלום מדבר אנטון.אני: שלום אנטון, יש לי בעיה עם פינגים במשחקים.חבר: חחחח אנטון חחחח אנטון (צוחק+צורח את זה)אני: איתי ששש. אנטון: כן בוא נבצע את הפעולות הבאות........... חבר: שים אותו על ספיקר בבקשה- בבקשה!אני: לא!חבר: איזה מן שם זה אנטון- שם גרוע. מי נתן לו את השם הזה??אני: איתי חחח תסתום כבר.חבר: איזה שם זה ממש פצפונת ואנטון.-ניתוק.אחרי שאיימתי על חבר שלי עם קצת מכות וחניקה קטנה הוא הבטיח שהוא לא יפריע לי בשיחה הבאה.תומך: 013 ברק מדבר נידל איך אוכל לעזוראני: שלום נידל, יש ל בעיה באינטרנט...חבר(אחרי ששמע אותי אומר את השם של התומך):נידל?! איזה שם זה נידל?! איזה הורים מתעללים? חחחאני: (אומר לחבר שלי) איתי תסתום!- אני ארביץ לך. נידל, חזרתי אממ יש לי פינגים גבוהים משום מה בCSS.תומך: עד עכשיו הכול היה בסדר?חבר: נידל?!?!?!?!!??!-(עכשיו הוא אומר לי) שים אותו על ספיקר פלייייז פליז פליז.אני: לא, תסתום כבר!תומך: (עושה משהו ברקע) אוקיי עכשיו אתה תצטרך לשלוח לנו כתובות של שרתים לתמיכה ובלה בלה בלה.חבר(מדבר ברקע): איזה שם גורע זה נידל. מי נתן לו את השם הזה? חחחח - ממש פצפונת ונידל.באותו רגע פשוט ניתקתי והתפוצצתי מרוב צחוק. עד היום אנחנו צוחקים על פצפונת ונידל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.