פורסם 2006 ביוני 1919 שנים תשמעו אנשים, בגלל שבן אדם אחד לא יודע מה הוא מזמין ואז מצפה לניסים להשמיץ חברה שלמה זה בזיוןאתם אמורים להיות חברה שמבינים בתחום ולא ילדים שרצים להגיד "דפקו אותך, לך תתבע"אני עובד עם היבואן כבר מעל שנתיים, נכון שפעם היו קצת בעיות בשירות (לא במוצרים) אבל זה דבר שהם סידרו כבר מזמן והחברה אפילו נותנת שירות יותר טוב לפעמים מהרבה גופים אחרים גדולים יותר וקטנים יותר.יש לי את שני המוצרים הספיצים האלו במלאי במקרה, בדקתי ואכן מה שאיליה רשם הוא נכון לגמרי.אז פעם הבאה לפני שפותחים טראד של 2 עמודים בהשמצות, שמישהו אחד יבדוק ויתן תשובה נכונה שתסתום את הפה לברברנים שמסתובבים פה לפעמים.גיא גרניטנ.באני בכוונה לא רושם את השם של החנות שאותה אני מנהל כדי שלא תהיה סיבה למחוק את התגובה בטוענה לפרסוםבמידה ומישהו רוצה לשאול משהו הוא מוזמן להשאיר הודעה בפרטי או לשלוח מייל לדוא"ל חיצוני לשרת החברה medon2k@netvision.net.il
פורסם 2006 ביוני 1919 שנים מחבר כמו שאמר Tsunamiהמתג לא שונה ל 230V והיבואן לא דאג לזה כלל עכשיו שאני באמת מסתכלוזה עוד לא קרה לי בחיים שקיבלתי ספק שהמתג עדיין על 115Vבכל אופן כל עוד לא רשום על הספק שהוא FSP לא משנה לי למי שייך החברה וכן הלאהאני חיפשתי FSP בלבד ולא שאר פיקשושיםזה כמו שתגידו לי קיבלת לוח אם של ASROCK ואני אמכור אותו בתור ASUSלא מה ASROCK זו חברה ששייכת ל ASUS וכן הלאה ...הזכרונות פלאש לא צויין בכלל על הציפ שלהם אפילו שהם של סמסונג שזה ממש לא מנחם אותי ...ולספק כח אני כמובן אדרוש אחריות שיחליפו אותואני גר 2 שעות נסיעה מהם ואפילו ששולחים להם חבילה בדואר רשום הם לא יכולים לקום מהכסא שלהם ולאסוף אותה !איך אפשר לעבוד ככה בצורה נורמלית ?לגבי SPI שאלתי בפירוש תסוכן מכירות אם זה של FSP בלבד ו SPI הזה לא אומר משהו אחר ?הוא אמר כן זה FSP תקבל רשום עליו !לגבי הזיכרון פלאש אצלי לא מצויין שום SAMSUNG גם שמזהה רשום רק כמו שאתם רואים בתמונה שהוספתי שימו לב שההתקן בשורה השניה הוא ה USB שנתנו ליוזה שלמעלה זה הדיסק קשיח של SAMSUNG ולא הזיכרון פלאשבצד ימין כמו שאתם רואים זה החלון של הדרייבר ושם רשום רק Mighty Drive בלבד !וכן גם בתיקיה של הזיכרון פלאש מאחור ...אז זה נקרה סמסונג שאין אפילו על הזיכרון עצמו את המותג מודפס ? חוץ מכל השאר ...איליה אני יגיע מחר כנראה ב"ה אליכםואני דורש זיכוי על המוצרים !לך תסביר לעובדים שלך במחסן שמתי ששולחים ספק כח צריך להפוך תמתג מ 115 ל 230 !ואיליה מה תגיד על זה שרשום במחירון SX3SE256HM X300 SE Sapphire ATI RADEON X300SE 256 mb(128 mb) HyperMemory 128 bit + + $43.5 $42.0הכרטיס הזה מודגש המחיר שלו באדום !!! ומודגש באדום שהוא 128BIT !!!אז למה קיבלתי כרטיס שהוא בעצם 64BIT לפי כל תוכנה אחרת ?וזה אתם מכרתם למלא אנשים שבטח לא בדקו ...גם על זה עד היום חיפשתי תשובה וכל הסוכני מכירות אמרו אני לא יודע ![attachment deleted by admin]
פורסם 2006 ביוני 1919 שנים תשמע - רצית FSP, קיבלת FSP מה אתה מבלבל ת'שכל מגיעה לך אחריות על הספק כי זו אשמת החברה. לגבי הכונן הראו לך שהוא אפילו מזדהה בדרייבר אוטומטית כ-SAMSUNG. זה יותר טוב אפילו מאשר אם היה רשום SAMSUNG כי אז היה יכול להיות זיוף. CHIP SPD של כונן כזה אי אפשר לזייף בקלות כל-כך. רוב הסיכויים שזה באמת SAMSUNG. תחליף את הספק ותפסיק להתבכיין כל-כך.......
פורסם 2006 ביוני 1919 שנים תשמע - רצית FSP, קיבלת FSP מה אתה מבלבל ת'שכל מגיעה לך אחריות על הספק כי זו אשמת החברה. לגבי הכונן הראו לך שהוא אפילו מזדהה בדרייבר אוטומטית כ-SAMSUNG. זה יותר טוב אפילו מאשר אם היה רשום SAMSUNG כי אז היה יכול להיות זיוף. CHIP SPD של כונן כזה אי אפשר לזייף בקלות כל-כך. רוב הסיכויים שזה באמת SAMSUNG. תחליף את הספק ותפסיק להתבכיין כל-כך....... לפחות מישהו אחד מדבר בהגיון פה! גיא
פורסם 2006 ביוני 1919 שנים מחבר תסתכל בתמונה שלי אולי ?לא הופיע לי שום סמסונג בן אדם זה מה שאני מסביר לך ומה עם הכרטיס מסך מה תגיד על זה?ואני ציפיתי לספק שרשום עליו FSP אתה לא מבין ? כמו הבחור שקיבל עם המארז שלו בדיוק !לא אכפת לי שזה שייך להם שהיו רושמים במחירון תשם שעל הספק, אני הייתי מסיק מסקנות לבד ובודק ...לפי חוק הגנה לצרכן זה אסור הנה תקראו פה http://www.moit.gov.il/NR/exeres/0A39578F-DAEB-4357-8565-157CA6B84C4F.htmפרק ב' מספר 2 א'(א) לא יעשה עוסק דבר - במעשה או במחדל, בכתב או בעל פה או בכל דרך אחרת לרבות לאחר מועד ההתקשרות בעסקה - העלול להטעות צרכן בכל ענין מהותי בעסקה (להלן - הטעיה)לפחות מישהו אחד מדבר בהגיון פה!גיאחברים אתם עדיין לא מבינים שאתם תזמינו משהו ותקבלו מוצר עם מותג אחר עליו נראה מה תעשו ... OK ?אז ITT תמכור טלוויזיות ותרשום שהם של סמסונגוישימו איזה חלק בפנים של סמסונג וזהו זההבן אדם מגיע לו TV לבית והרי הוא של ITT ובטלפון אומרים לוהחלקים בפנים יש של סמסונג ...או דיסק קשיח אני מזמין סמסונג מקבל היטאצילא זה SATA 2 זה אותו דבר כמו שביקשתהבעסקים אין חוכמות צריך לדעת בדיוק מה שאני מזמין ומה שאני מקבל !כשרשום סמסונג כל המוצר צריך להיות של סמסונג כמו מסך שהוא של סמסונג !עדכון:עכשיו חברים פירקתי את הפלסטיק של הכונן בעדינותואכן איליה צודק הציפ שלו בפנים של הזיכרון הוא של SAMSUNG אז OK, זה לפחות בסדר ברוך ה' אחלה !אבל היו צריכים לציין במחירון כמו שאמר פה מישהו שזה OEM או שרק הציפ הוא סמסונג והזיכרון של מייטי דרייב הזה ...כי רק הציפ של הזיכרון הוא סמסונג ואני ציפיתי למוצר של סמסונג כמו שמוכרים ב דאטה JCE למשלחלקים מקוריים של סמסונג ! ולא OEM כאלו ...בכל אופן זה מנחם ואני שמח שהגענו לבירור כזהלגבי הספק מאוד מבעס אותי אבל נחליף אותו אם כולם אומרים ככה ...לגבי הכרטיס מסך לאף אחד עוד אין תשובה וחבל ...הרבה תודה לכולם ואני שמח שאתם פה לעזור !ורק שתבינו המקרה הזה הוא בדיוק כמו שתקנו זיכרון DDR 400 שרשום שהוא של סמסונגאבל בעצם רק הציפים של סמסונג וכל הזיכרון עצמו הוא של חברת צד שלישיואני קיבלתי מדאטה JCE הרבה הסברים על המקרים האלה אז זה בדיוק מקרה כזה שהציפ של זיכרון סמסונג רשום עליו והזיכרון עצמו צד שלישי OEM !
פורסם 2006 ביוני 1919 שנים אני קניתי לפני מספר חודשים מארז TLA570A של פוקסקון מחנות מקומית בב"ש. רציתי לברר שאני אכן מקבל FSP ולא משהו אחר, ואכן קיבלתי FSP.על הדגם כתוב F350-A, וזהו ספק של 300W. מה שכן אני יכול להגיד לך שחיצונית, הספק שלך ושלי נראים זהים.העלתי תמונה של הספק שלי שסרקתי בסורק חח.אחי אני גם מב"ש.http://www.maximus.e-shop.co.il/Product.asp?Pid=TLA570A&Cat2Cat1ID=9&Cat2ID=73זה המארז והספק שקנית?אם כן מאיזו חנות קנית את המארז והספק ואיך הם בסדר.?איזה חלקים הספק מחזיק?תודה.
פורסם 2006 ביוני 1919 שנים [ (א) לא יעשה עוסק דבר - במעשה או במחדל, בכתב או בעל פה או בכל דרך אחרת לרבות לאחר מועד ההתקשרות בעסקה - העלול להטעות צרכן בכל ענין מהותי בעסקה (להלן - הטעיה) מי הטעה אותך ? קיבלת את היצרן שביקשת. גם FSP וגם סמסונג. אם אתה מחפש מותגים ושמות תקנה רק RETAIL וזהו. אתה בעצמך אמרת שהזמנת BULK, למה ציפית ? זה מה שהיה רשום לפי מה שכתבת. אני מתחיל לחשוב שהבעיה איתך יותר מאשר היבואן........
פורסם 2006 ביוני 1919 שנים מחבר חחח אחי אין איתי בעיה תאמין לי ... אם הם היו יודעים לענות לשאלות כמו שצריך לא הייתי מגיב ככה כי אני שואל במכירות ואומרים לי משהו ואחרי זה אני מקבל משהו אחר שגם סותר תחשבונית ! ותקראו פה שוב כי ערכתי http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=187514.msg1626857#msg1626857 ובקיצור הרבה תודה לכולם
פורסם 2006 ביוני 1919 שנים הי לכולם IM BACK לגבי היבואן, ידוע לי מספר "חוויות" שהחברה עברה הם בקשיים כספיים נוראים זו אחת מהם החברה נעקצה ע"י אישיות שפורסמה בטלוויזיה שניה, יש להם בעיה חמורה במתן שירות לפריטים שנשלחים להחלפה ... המשלוח בשני המקרים על חשבון השולח .. לדעתי רב מהבעיות נובעות מהנ"ל .. הם פשוט צריכים המון מזומנים היום והרגע ... אין מזומנים חברה מספיקה לעבוד או במילים אחרות פשיטת רגל .. סמנכ"ל יקר יש לך זמן להגיב פה מעניין ? אולי תשב אם העובדים שלך ותנסה לפתור את הבעיות השירות שלכם יש לכם המון מה לשפר .. חברות שמדורגות ב- TOP עבורי הם TECHDATA "חיון הפצה" "מור לוי " אחרונים אחרונים חביבים הם "מידי -קום" ..
פורסם 2006 ביוני 1919 שנים לגבי הספק - כבר מעייף. אני ינסה שוב - קיבלת FSP. לגבי הכונן הנייד - לא רק הצ'יפ של הזכרון בפנים הוא SAMSUNG. גם הבקר של הזכרון (שאותו רואים בזיהוי בתמונה) מזדהה כ-SAMSUNG קיבלת SAMSUNG הנושא כבר נקצץ, נטחן דק, לעסנו...ירקנו...ולעסנו שוב...וגם הקאנו...ועכשיו אני פה מלקק קיא מהרצפה... GOD - תנעלנו...יש לזה טעם נורא... זה גם הפך ללוח מודעות....
פורסם 2006 ביוני 1919 שנים מחבר OK אמרתי אחי מקובל עלי הכל מה שאמרתאבל עדיין לא מקובל שלא רשום במחירון תשם על הספקאבל מה לעשות אתם אומרים שזה אותו דבר והבאתם הוכחות אז כל הכבוד לא נורא באמתבקשר למתג אני מנסה לממש אחריות ועכשיו אני צריך להוציא עוד 50 שח על דואר שליחים שיגיע אליהםלמה ? בגלל שהם פשוט לא שמו תמתג על 230V אני צריך לסבול תחרא בסוף :-\
פורסם 2006 ביוני 1919 שנים ובקשר לכרטיס מסך , פשו תבדוק את המספר הסידורי של הזכרונות שלו בגוגל נראה לי שזה אמור לעזור...(64\128 bit )
פורסם 2006 ביוני 1919 שנים מחבר באוורסט הוא מראה 64BIT רגיל מה שהם רשמו הם כנראה התכוונו למהירות של אפיק ה HyperMemory 128 bit מה שדיי הטעה אותי וחשבתי שמדובר על 128BIT לזכרונות ... שהתברר בסוף שהם 64 לא נורא אבל זה כרטיס זול כבר מזמן היה ... פשוט לא קניתי אותו שוב
פורסם 2006 ביוני 1919 שנים לגבי המצב הכלכלי של היבואן אני לא יכול להגיב כי אין לי מושג על מה מדברים פה, לא ראיתי שום דבר כזה בטלוויזיה בשום תוכנית תחקירים, אולי פיספסתי ואם למישהו יש את זה במחשב או מאיפה לראות באינטרנט אני אשמח לראותלגבי השירות, היתה להם בעית שירות בעבר, נכון להיום הם פתרו אותה, היום השירות בסדר גמורזה נכון שהמשלוחים על צד הדילר אבל הם הוסיפו משהו לאחרונה שאם קיבלת משלוח ומשהו הגיע פגום אתה יכול לקבל למחרת מוצר ללא חיוב על משלוח ותקבל זיכוי ברגע שתחזיר את הפגוםואם אתה עובד איתם בד"כ אז אין לך בעיה כי תקבל את זה בהזמנה הבאה שלך, שבד"כ ללא חיוב משלוח אצל רוב הדילרים (פרטים אצל איש המכירות שלך, אני לא רוצה להתחיל להסביר פה).לגבי הספק, אולי עשו טעות במחסן, טעות אנוש זה נקרא, אבל פה גם אתה עשית טעות, בתור מישהו שמרכיב מחשבים, אין דבר כזה לחבר ספק מבלי לבדוק את המתח שלו, הפעם זה היה רק ספק ומה יקרה אם זה היה שורף חלק של לקוח שלא נקנה אצלך ? ההית אומר ללקוח ללכת לחפש את עצמו במקום אחר ????לגבי הכרטיס מסך, אני ממש לא יכול לענות לך כיוון שלא רכשתי את הכרטיס הזה בחיים ולכן לא בדקתי אבל אני מניח שאם תפנה לאיש המכירות שלך בטוענה שרשום 128ביט וקיבלת 64ביט יחליפו לך או יזכו אותך.אני מנקודת מבט של דילר שמתעסק בד"כ ברכיבים איכותיים בלבד ולא מוכרים מחשבים של 1500-2000 לרוב. מאוד מרוצה מהגוון שלהם והמחירים שלהם, והצמיחה הגודלת. המלאי האדיר שהם מחזיקים דיי סותרת את ההשערה שהם בבעיות כספיות. אבל שוב אני לא יודע, אני לא עובד שם ולא מתעסק בכספים שםגיא גרניט
פורסם 2006 ביוני 1919 שנים מחבר תראה אחי זה שיש אותם אני מסכים איתך שזה מאוד טוב ומעולה לשוק הישראלי שצומח בתחום המחשבים יום יום ... למחשב אם היתה קוראת תקלה הכל היה על חשבוני ... ולמה ? בגלל שהיבואן עשה טעות ולא אני ! שנינו יודעים שכאשר מרכיבים ספקי כח לא מסתכלים אף פעם על הכפתור הזה ופשוט מחברים אותו למרות שמהיום אחרי המקרה הזה אני אתחיל להסתכל זה בטוח ... פשוט עד היום לא קרה לי כי תספק הזה עוד לא הזמנתי בכל אופן אם הם שלחו לי ספק ככה והם אחראים לנזק הזה אז הם צריכים לשאת במשלוח מה שלא רוצים ואני צריך לסבול עכשיו לצערי אבל שטויות אני אחליף אותו בהזדמנות אחרת ואחסוך תמשלוח הזה אני עובד רק איתם כמעט ! ובהזמנה הבאה זה יהיה בחיוב משלוח תאמין לי ... מהיום שהתחלתי לעבוד איתם עד היום לא קרה פעם אחת שהם שילמו על המשלוח שלחו לי בעבר כרטיס מסך של LEADTEK 6600GT שפשוט לא עבד בכלל !!! ביקשתי שישלחו לי אחר עם שליח הם לא רצו אחרי זה שלחתי להם בדואר רשום הם סירבו לקבל שהחפיסה חזרה אלי ולא האמנתי ... נסעתי אליהם לשם ואמרתי לו הנה תרכיב בעצמך ותראה שזה לא תקין והוא ראה בעיניים שלו במחשב שם ורק אז הוא החליף לי ואני בינתיים סבלתי טלפונים משלוחים ונסיעה שעולה 100 שח ! אני לא יודע איך הם מתייחסים לאחרים אבל אלי הם לא מתייחסים טוב והסברתי להם מלא פעמים שיש להם יכולת להיות חברה מספר 1 בארץ ורק חסר להם השירות הטוב הזה וזהו זה ! אבל הם לא מקשיבים ואני שומע מהרבה שעבדו איתם ולא מרוצים וממעט כמוך אני שמח לשמוע שמאוד מרוצים ברוך ה' שככה באמת יש לך מזל
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.