עיתון גרמני: התמונות מחוף עזה אינן אותנטיות - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עיתון גרמני: התמונות מחוף עזה אינן אותנטיות


Milford Cubicle

Recommended Posts

כיצד יצאה הילדה הודא יבשה מן המים? מדוע באחת התמונות עומד אדם עם רובה סער בידו, ואילו בשניה הוא שוכב מכוסה ללא תנועה? מול סימני השאלה הקשים בבריטניה על התחקיר הצה"לי, עיתון גרמני מוביל בוחר להעלות תהיות דווקא על התמונות קורעות הלב.

...אבו-אירבד סיפר לעיתון כי נודע לו על הפיצוץ מפי אנשי ההצלה, ושהוא נסע בעקבות האמבולנסים. אלא שבתמונות אבו-אירבד מתעד את ההיסטריה של הודא כאילו הוא היה עד לפיצוץ, והוא מצלם את הגעת החובשים כאילו היה שם לפניהם. בנוסף, חלק מהמתים והפצועים מכוסים בסדינים - השאלה העולה היא, מי הספיק לבצע זאת?

....העיתון מעלה תהייה נוספת על גירסתו של אבו-אירבד, שטען כי הילדה הודא בקושי נפצעה מכיוון שהיא התרחצה בים. אם כך, טוען העיתון, כיצד זה שבתמונות שצילם היא רצה באזור בבגדים יבשים?

...ממערכת העיתון התקשרו לאבו-אירבד והעלו בפניו את השאלות האמורות, אולם לטענתם הוא התחמק ממתן תשובות. לעומת זאת על השאלה מדוע לא עלה בדעתו להרגיע את ההיסטריה של הודא במקום לעקוב אחריה במשך דקות עם המצלמה, ענה: "היא ביקשה ממני לצלם אותה. היא רצתה להיראות עם אביה ולהראות לעולם, איזה פשעים מבצעת ישראל". העיתון הגרמני אינו נמנע מלתהות "האם הילדה ההמומה בת העשר, שלפני רגע איבדה את אביה, חילקה לצלם הוראות בימוי?".

1. יש לציין כי התקשורת הגרמנית

היא זו שערכה תחקיר מקיף על נסיבות מותו של הילד א-דורא, וממנו עלה כי הוא נהרג מאש פלשתינית.

שנראה שלהבדיל מכלי תקשורת אחרים, כמו אותם בבריטניה או אילנה דיין כאן, הם עושים עבודה עיתונאית מקצועית ללא פניות וללא מטרות פוליטיות שמכתיבות מראש את תוצאות התחקירים.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3264097,00.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

שמת לב להבדלים בטענות ?

כל מי שמפקפק בגירסה הפלסתינית שואל שאלות מהותיות וזוכה להתחמקות.

כל מי שמפקפק בגירסה הישראלית, טוען פשוט ש"הם רוצחים ועכשיו הם סתם מנסים לטייח", בלי שום טענה רלוונטית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינתי[כאחד שלא מכיר את אופי המקרה לעומק] אין לי שום ספק שהתחקיר של הוא האמין יותר.

למה? פשוט מאוד.

עד עכשיו, אפילו במחדלי הביטחון החמורים ביותר של ישראל[בהם נהרגו חפים מפשע], אף פעם לא התחמקה ותמיד לקחה על עצמה את האחריות

למה שדווקא עכשיו המצב ישתנה?

ועוד משהו - אני מכיר כבר את האופי של הערבים ואת הדרך שבה הם מתנהלים. ראיתי כבר כמה וכמה סרטים המראים את הנסיונות הפתטיים שלהם להציג את כרוצחת וכמדינה שעושה להם שואה. ראיתי איך הם מתחזים לפצועים, איך הם עושים כאילו נורו על ידי ישראלים, ואיך תמיד יש להם פאשלות שמפילים אותם בפח.

כמו עכשיו לדוגמא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה טוב לראות סופסוף עיתונות ותחקירים אובייקטיביים ומעמיקים ששואלים שאלות רלוונטיות ולא מציגים פופוליזם זול. אז אל תגידו שכל אירופה נגדינו. התקשורת הגרמנית והקהל הרחב כאחד רואים בקיצונות ובאנרכיה הפלשטינית איום, ולא בישראל.

לא סתם שאלו אותי שם פעם "למה אתם לא נכנסים בהם וזהו?" אז עניתי "איך? כמו שנכנסתם בנו?" :lol:

אני נמענתי מלגבש דיעה על ההפצצות הללו כי הכל נראה לי מבולבל מכדי להסיק מסקנות, מה שכן, אני יודעת שצה"ל הוא הומאני ולא מפציץ בכוונת תחילה אזרחים תמימים אלא מחפש את הטרוריסטים הרקובים שהראשות לא מסוגלת (או לא מעוניינת) להשתלט עליהם. חשבתי "זה טעות, צה"ל לא יעשה דבר כזה".

צדקתי.

אני לא אומרת שלא קורות פאשלות, אזרחים נפגעו כתוצאה מפעולות צה"ל אבל אי אפשר להאשים את צה"ל ואת צה"ל לבדו. מה לעשות כשטרוריסטים מתחבאים בלב אוכלוסיה אזרחית (וגם מקימים את מעבדות הנפץ שלהם שם וכשהם מתפוצצים עם השכנים בגלל תאונת עבודה אז גם אז צה"ל אשם?). אם בראשות היה חוק והיה נאכף זה לא היה קורה. כאשר הם בוחרים לשים את הטרוריסטים כחוק ומעל החוק - זה מה שקורה. אם ישנת עם כלבים, אל תבכה על עקיצות פרעושים בבוקר. הפלשטינים שוב מוכיחים לכולם שהם לא מסוגלים לנהל מדינה וזה לא המקום ולא הזמן לתת להם אותה.

אכן, זאת גם לא פעם ראשונה שהם עושים הצגות ראווה כאלו. מי שזוכר לפני כמה שנים היה גדול בשטחים. הם חפרו בורות כאילו מלאים גופות (קברי אחים) ורואים בצילום איך הם זורקים לשם בנאדם ופתאום הוא קם והולך וחוזר והם זורקים אותו לשם עוד פעם. דמגוגים מחורבנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוי נו באמת...

כל מי שמבין טיפ-טיפונת באנשים וראה את הילדה ואת הצילום, הבין מיד שמדובר בזיוף - ואני (ורבים אחרים, ממה שאני זוכר) כתבתי את רשמיי האלה מיד בפוסט הראשון שכתבתי בנושא.

לא צריך להיות גאון כדי להבין שזה מזוייף - למען האמת, צריך להיות מאוד מאוד תמים כדי לא להבין את זה.

וכמובן שכאשר אנשים רציניים (כמו ה"מומחים" הגרמניים מהעיתון) חוקרים את זה לעומק, ימצאו הרבה יותר מרק הרגשה של "משהו מסריח פה" ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תכלס, זה הדבר הראשון שחשבתי עליו, איך אם אמרו שהיא ניצלה ע"י זה שהיא היתה בים היא לא היתה רטובה/עם בוץ.

למה הצלם לא עזר לילדה ורק צילם אותה בזעקות השבר שלה?

אני לא שמתי לב לחמוש ההוא, אבל אני מאמין להם.

מהשניה הראשנה היה ברור שמשהו פה מסריח. העובדה שבני המשפחה ההיא נהרגו איננה מוטלת בספק, אבל כל ההאשמה נגד צה"ל, גם של כדי תקשורת ישראלים פשוט מגעילה.

מגעיל מי שמייד, כולל חברי הכנסת שקראו קריאות נגד צה"ל.

חיפשתי על הבוקר את הכתבה הזאת באתר של העיתון הגרמני ולא מצאתי (אחרי הכל אני רוצה להעביר את זה לאתר בחו"ל ואני מעדיף להעביר את המקור).

היום, נפלה רקטה על בית ספר בשדרות, בפעם המי יודע כמה. איפה העולם עכשיו?

ביום חמישי על מגרש כדורגל בשדרות, איפה פיפא עכשיו? שצעקה כאשר צה"ל הפגיז מגרש כדורגל השימש פעילי טרור של הג'יהאד האיסלמי לשיגור קסאמים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמחתי לאלה על הכתבה הזאת , יופי

אבל בתאכלס זה לא משנה.

העיתונות והציבור שכבר עבר הלאה מעדיפים להאמין לערבים ורק מי שמתעמק מבין יותר מזה,

זה אפילו פחות משנה מאחר וחד משמעית צהל לא ירה פגז כזה מתוך כוונה לפגוע במשפחה הזו,וגם לא נהוג כאן לשקר ולטייח טעויות.

הערבים שקרנים וערמומיים ולא יוצאת להם מילה אחת של אמת מהפה ולמרות שהם נתפסו פעמים רבות אידיוט כמו קופי אנן מרשה לעצמו לומר שהישראלים שקרנים

והוא מאמין לפלסטינאים - זה משגע אותי ,זה פשוט אומלל.

הבשורות הטובות הם שלספוף עם סבלנות הצדק יוצא לאור (זוכרים איך היה המצב בתחילת האינטיפדה ?)

השקרים לאט לאט מתגלים ואני מאמין שגם קופי ישלם את המחיר לבסוף.

אותו קופי ששיקר נחרצות לגבי הקלטת של שלושת החטופים ולא שילם על זה עד היום.

כל כלב מגיע יומו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...