האם מתאם DVI ל VGA משפר איכות תמונה במסך CRT? - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם מתאם DVI ל VGA משפר איכות תמונה במסך CRT?


ofirrjd

Recommended Posts

אופיר,

ראשית עליך להבין כי המסך CRT שלך עובד בצורה אנלוגית לחלוטין. כלומר הוא צריך לקבל עצמות מתח משתנות עבור 3 צבעים ולא ביטים שמיצגים צבע כפי שקורה בפורמט DVI.

כשתכננו את DVI קבעו 3 אופציות לסיגנלים ולקונקטורים.

DVI-D תמיכה בדיגיטל בלבד - אם הכרטיס היה תומך רק ב DVI-D אי אפשר היה לחבר אליו מסך שלא תומך ב DVI-D.

DVI-A תמיכה באנלוגי בלבד - המרה פנימית של האות הדיגיטלי לאנלוגי ושליחתו למסך כאנלוג - יש הטוענים כי יש שיפור מסויים באיכות התמונה.

DVI-I שילוב של תמיכה באנלוג וגם אות דיגיטלי - מרבית הכרטיסים וגם שלך בוחרים באופציה הזאת כי כך כשמחברים מסך דיגיטלי (LCD) יש אות דיגיטלי, וכאשר מחברים לאנלוגי (דרך מתאם) מנצלים את האות האנלוגי, כך למעשה הכרטיס תומך בשתי הטכנולוגיות.

שים לב למשפט הבא:

DVI-A cables are used to carry a DVI signal to an analog display, such as a CRT monitor or an HDTV. Although some signal quality is lost from the digital to analog conversion, it still transmits a higher quality picture than standard VGA.

מקור: http://www.datapro.net/techinfo/dvi_info.html

בכל מקרה אין לך הרבה ברירות אם יש לך רק יציאות DVI, אם יש לך גם אנלוגי וגם DVI אז אתה יכול לנסות להחליף ולראות אם יש הבדל, למרות שלדעתי אותו אות ישודר משני הקונקטורים למען פשטות התכנון של הכרטיס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה,

נראה כאילו הממיר הזה מיותר לחלוטין כי מי שיש לו VGA ממילא יחבר לחיבור VGA ומי שיש לו LCD תומך DVI ממילא ילך על ה DVI. אז מה, יש להם עודף כסף להוסיף עוד קונקטור בבנדל?!? :s05:

תודה, אופיר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעקרון זה נותן אפשרות לחבר שני מוניטורים במקביל ולהרחיב את הדסקטופ.

ישנם כרטיסים שנותנים שני חיבורי DVI-I שזה באמת קצת יותר הגיוני. אבל כעקרון מחבר אחד של DVI-I יכול לתמוך בשני מסכים עם כבל מפצל מתאים ואולי זאת הכוונה של ATI.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...