my VOL 2 מחווה ל carter ולשגיא --- והפעם: EVO 9 ! - עמוד 9 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

my VOL 2 מחווה ל carter ולשגיא --- והפעם: EVO 9 !


[NOS]

Recommended Posts

There you go

תפתח ספר רכב

או יותר קל, תסתכל בלוחות של לחצי ניפוח PSI בתחנות דלק (למרות שהם פחות מדויקים)

יש לחץ שונה לרכב לא עמוס ולרכב עמוס

בדיוק מהסיבה הזאת

אישית אני יודע שבאוקטביה 1.6 שנת 2000 עם צמיגים 195/65R15 הלחץ הרגיל הוא 31 ובעומס הוא 36

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 201
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

כמו שאמרתי

אם תנפח נכון לפי המשקל הם לא יחליקו

[ltr]what?! no!

it's basic physics, rubber against asphalt has a static friction coefficient of around 1. can change that.

a car can't pull more than it's tire-asphalt friction coefficient, without a force pushing it against the ground (like downforce). in other word you need to increase the neutral force without increasing the mass. however weight transfers will decimate your car cornering ability. hence for the same setup (spring stiffness, dumping and rebound rate and anti roll stiffness) less weight will always be better (even if you keep the same power to weight ratio).

and if you still don't believe me, you are welcome to download the demo of LFS and check for yourself.[/ltr]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ליאור אתה פשוט טועה בגדול, ואני לא מבין למה אתה ממשיך להתעקש.

היצרנים השונים מנסים לחסוך במשקל כמה שיותר ע"י שינויים רדיקליים. כמו כן, לא חסרים דגמים ספורטיביים שמפיתים להם משקל לטובת התנהגות כביש טובה יותר וגם לגרסאות המופחתות משקל עושים גרסאות מופחתות משקל (קח את ה-911 לדוגמא).

ו-BigDickBastard מסביר את זה יפה מאוד בחוקי הפיזיקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קטן הכוח סוס שם אני יכול לשים מנוע של יותר מ1000 כוחות סוס במכונית הזאתי אם קצת מאמץ ולחתוך קצת את המכסה המנוע ולשים מגדש טורבו ענק

בקיצר תתחדש על המכונית ואיפה אתה גר יכול להיות שאני יוכל להתחרות איתך :smile1:

אם אתה דיי קרוב אליי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1) BDB הסביר יפה מאד הכל.

2) יותר יציבות בסיבובים של 120 משיגים בעזרת DOWNFORCES - יש כל מיני טכניקות לעשות זאת.

3) The Bigger The Tire The Better The Grip - חצי סליקים גם טוב :)

4) בודקים כמה אויר צריך לשים רק בספר הרכב! יש משקל ריק\עומס חלקי\עומס מלא + אם הצמיגים חמים למלא עוד 1-2 PSi

ניאו ונוס, אם הבדיקה יוצאת לפועל אני מתנדב להיות זה שיצלם, הרי צריך הוכחות לא :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

2) יותר יציבות בסיבובים של 120 משיגים בעזרת DOWNFORCES - יש כל מיני טכניקות לעשות זאת.

שיפורי אווירודינמיות, ותתפלא (או שלא :P), ספויילרים ענקיים מאחור לא נועדו רק לעיצוב ובאמת עוזרים להצמיד את הרכב לכביש במהירויות גבוהות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

link=topic=185044.msg1610105#msg1610105 date=1149683110]

אמממ אני אנסה את זה מחר ....

אבל בוא נחזור לנושא התארד ....

יש פה עוד מישהו שרוצה לנסות את מזלו על הכביש נגדי ?

מי שירצה, יצטרך קצת יותר ממזל בשביל לנצח את אחת מהמפלצות שלך..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

או STI חמדמדה מבציר 2005 8)

גם לא

אם אני יוצא על ה GT אני רואה את ה STI רק במראה האחורית שלי

וליאור, צר לי אבל אתה טועה... אתה צודדק שגם אותו סופר קל יחליק המון אבל אוטו ששוקל טון יחליק פחות מאוטו ששוקל 2 טון ולא משנה מה תעשה עם הצמיגים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ליאור, אתה מתייחס להסברים? מנסים להסביר לך ואתה :s07:

NOS, כנראה שאתה לא מכיר את ה-STI עליה אני מדבר, ולמה היא כ"כ חמדמדה ;)

אגב, שמעת על האירוע בשישי הקרוב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...