my VOL 2 מחווה ל carter ולשגיא --- והפעם: EVO 9 ! - עמוד 8 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

my VOL 2 מחווה ל carter ולשגיא --- והפעם: EVO 9 !


[NOS]

Recommended Posts

[ltr]you can't be more wrong. weight is a speed killer.

edit: next thing you'll be saying that FWD is better than RWD.[/ltr]

תיקח את אותו האוטו, אפילו עם גושי בטון של 400 ק"ג שמחולקים לאורך האוטו בצורה נכונה, הוא לא יכול להגיע לפחות ל-80 קמ"ש?

link=topic=185044.msg1609418#msg1609418 date=1149630857]

כמה שהאוטו יותר כבד יש לך העברת משקל יותר גדולה בפניות = יותר סיכוי להחליק

נקודה .!

אתה יוצא מנקודת הנחה שאת כל המשקל העודף אתה שם במקום אחד ולא מחלק אותו נכון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 201
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אהה אוקי רק עכשיו הבנתי את הפואנטה !

כמה שהאוטו יותר כבד יש לו יותר יציבות ויותר אחיזה , כמה שהאוטו יותר קל יש לו פחות יציבות ופחות אחיזה

מחר אני אבדוק את זה יותר לעומק, ננסה "לקחת" פניה ב 100 עם אוטו ריק ועם אוטו מלא (אם מישהו מכיר... הפניה שנראת כמו "ר" גדול בכניסה לכוכב צפון )

אבל לא הכל תלוי באוטו, גם הנהג משנה, למשל בסיבוב על הנעה אחורית על פול גז אתה תעשה 360 מעלות, בסיבוב על פול גז עם הנעה קידמית אתה תיקנס לאובר סטירינג מסוכן, אם לוחצים פול ברקס באוטו בלי ABC בפניה אתה פשוט תמשיך להחליק בקוו ישר לא משנה לאן ההגה מסובב, ככה רוב התאונות על כביש רטוב קורות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

link=topic=185044.msg1609435#msg1609435 date=1149631366]

אהה אוקי רק עכשיו הבנתי את הפואנטה !

כמה שהאוטו יותר כבד יש לו יותר יציבות ויותר אחיזה , כמה שהאוטו יותר קל יש לו פחות יציבות ופחות אחיזה

מחר אני אבדוק את זה יותר לעומק, ננסה "לקחת" פניה ב 100 עם אוטו ריק ועם אוטו מלא (אם מישהו מכיר... הפניה שנראת כמו "ר" גדול בכניסה לכוכב צפון )

אבל לא הכל תלוי באוטו, גם הנהג משנה, למשל בסיבוב על הנעה אחורית על פול גז אתה תעשה 360 מעלות, בסיבוב על פול גז עם הנעה קידמית אתה תיקנס לאובר סטירינג מסוכן, אם לוחצים פול ברקס באוטו בלי ABC בפניה אתה פשוט תמשיך להחליק בקוו ישר לא משנה לאן ההגה מסובב, ככה רוב התאונות על כביש רטוב קורות

בהנחה שמדובר על אותו נהג

אם תרצה לבטל את השפעת הנהג בכלל תבנה מסילה מיוחדת בשביל הבדיקה

[ltr]the more weight you got will mean greater forces affecting the tires.[/ltr]

אבל כוחות גדולים יותר גם "ידחפו" את האוטו לכיוון הכביש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הצמיגים מנופחים כמו בהוראות היצרן אז אין סיבה שהם יחליקו

יותר לחץ כן, אבל שים לב שיש לחץ שונה לצמיג באוטו עמוס מאשר לאוטו לא עמוס

זה כמובן בשביל שהאוויר ילחץ בחזרה ויבטל את השפעת הלחץ של המשקל

אגב זה עוד לפני שאנחנו מדברים על הנעות, שם כמובן לאימפרזה יש יתרון עצום על האיביזה

לפני שמדברים על אורך

לפני שמדברים על מרחק סרנים

ולפני שמדברים על מתלים ושאר מכלולים

ועל כל זה ההיגוי פחות מתוקשר של איביזה מאשר של האימפרזה (אפילו הרגילה ולא ה-GT)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

[ltr]around 1g even sport tires will skid.[/ltr]

כמו שאמרתי

אם תנפח נכון לפי המשקל הם לא יחליקו

(אפילו רוח..)..

רק מחזק את דבריי

בשביל להזיז מכונית של 1400 ק"ג תצטרך רוח הרבה יותר חזקה מאשר להזיז מכונית של 1000 וקצת ק"ג

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו חזרתי מהבדיקה , אותו סיבוב, אוטו נהג, אותו אוטו ושהוא עמוס הוא מחליק יותר .

אגב זה עוד לפני שאנחנו מדברים על הנעות, שם כמובן לאימפרזה יש יתרון עצום על האיביזה

לפני שמדברים על אורך

לפני שמדברים על מרחק סרנים

ולפני שמדברים על מתלים ושאר מכלולים

ועל כל זה ההיגוי פחות מתוקשר של איביזה מאשר של האימפרזה (אפילו הרגילה ולא ה-GT)

אל תשכח שלאימפרזה אולי יש יותר משקל אבל יש לה מנוע בוקסר , באיביזה יש מנוע טורי רגיל, מה שאומר שבאימפרזה יש יחס משקל לגובה הרבה יותר טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חילקת את המשקל נכון או שפשוט שמת דברים בבגאז'?

את הצמיגים ניפחת בהתאם?

פשוט הוספתי עוד 4 אנשים לאוטו .... כאילו מלא

וכן, הלחץ של הצמיגים היה מדוייק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...