פורסם 2006 במאי 920 שנים אני לא מדבר עם כל מיני מודים אני מדבר על הלוח עצמו שאין לוח כזה שיכול לספק 5V.
פורסם 2006 במאי 1020 שנים אני לא מדבר עם כל מיני מודים אני מדבר על הלוח עצמו שאין לוח כזה שיכול לספק 5V.כן כחה סתם אין לוח שמאפשרת מעל 4 V
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.