2 פיקסלים שרופים בשבועיים הראשונים - סימן ל&#1 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

2 פיקסלים שרופים בשבועיים הראשונים - סימן ל&#1


Qtec

Recommended Posts

לאחרונה קניתי מסך LCD 19 של - 1932TQ .

אני מאוד מרוצה ממנו דרך אגב, אבל שמתי לב שיש כנראה 2 פיקסלים שרופים עליו.

זה לא מפריע לי עד כדי כך אבל השאלה היא האם זה הוא סימן לבאות? האם זה סימן שהפאנל פגום או שהמצב יכול גם להישאר ככה (רק עם שני פיקסלים שרופים וזהו)?

בסופו של דבר אני שואל - האם כדאי לקפל את המסך ולממש את האחריות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תלוי מה כתוב בסעיף האחריות לגבי פיקסלים שרופים...

אם אתה תדרוש החלפה כנראה יחליפו מה שכן זה לא אומר שזה לא יקרה שוב

ברוב המסכים יותר מ 3 פיקסלים שרופים זה החלפת מסך - 3 זה נורמלי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מממ... יכול להיות.

אם ככה אין מה לרוץ ולהחליף אני מבין...

ח.י הם היבואן של והמדיניות שלהם היא אחריות אחרי 5 פיקסלים שרופים אם אני לא טועה. בשבועיים הראשונים - אני יכול לבוא גם אחרי פיקסל שרוף אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם מפריע לך, לך תחליף.

לי לא הפריע מספיק בכדי שאני אטריח את עצמי ללכת להחליף אותו.

בכל מקרה, אם זה יגדל לחמש, עדיין יש לך שלוש שנות אחריות כזכור לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי כן שווה לך ללכת להחליף...

לא בגלל שבעתיד יצטרפו אליהם עוד או לא, אין לזה קשר.

זה פשוט מעיק במצבים מסויימים שיש נקודות על המסך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי כן שווה לך ללכת להחליף...

לא בגלל שבעתיד יצטרפו אליהם עוד או לא, אין לזה קשר.

זה פשוט מעיק במצבים מסויימים שיש נקודות על המסך.

השאלה היא מה הסיכוי שזה יקרה שוב בכל מקרה... בקצב הזה אני אוכל גם להחליף עשרה מסכים. שוב - לא יודע אם כדאי עכשיו לארוז הכל וללכת אליהם ואז לחכות עד שיגיע מסך חדש וכל זה... (ודרך אגב - קניתי מבאג את המסך - אני לא מקבל מסך חדש על המקום הרי, נכון?).

תפעיל תאחריות שילמתה כסף וכבר המוצר שלך כבר פגום!!

מה זה

(כותבים שילמת) :)

אני מודע לזה, אבל השאלה היא אם להתחיל עכשיו עם הסחבת הזאת של ההחלפה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא עצלנות אלא שהדבר כולו הוא טרטור חסר תועלת. חוץ מזה - מי יודע תוך כמה זמן יחזור המסך?

אם השריפה המוקדמת של הפיקסלים היתה סימן שהפאנל כולו "מועד לפורענות" - אז הייתי מוסר אותו. אבל נכון לעכשיו - ככל הנראה שהוא יישאר בבית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע. לי זה היה מפריע שיש לי את האפשרות ללכת להחליף ואני לא עושה את זה.

לא רוצה להסתפק במוצר פגום.

אם היית אומר שזה לא כלול באחריות ואתה צריך לעשות בלאגן הייתי עוד איכשהו מבין.

בעיקרון זה לא אומר שהמסך גרוע, ככל הנראה שישארו ה-2 האלו וזהו, אבל סתם חבל.

לגבי "תוך כמה זמן יחזור"... תתקשר ותברר. אולי תקבל אחד מיידית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע. לי זה היה מפריע שיש לי את האפשרות ללכת להחליף ואני לא עושה את זה.

לא רוצה להסתפק במוצר פגום.

אם היית אומר שזה לא כלול באחריות ואתה צריך לעשות בלאגן הייתי עוד איכשהו מבין.

בעיקרון זה לא אומר שהמסך גרוע, ככל הנראה שישארו ה-2 האלו וזהו, אבל סתם חבל.

לגבי "תוך כמה זמן יחזור"... תתקשר ותברר. אולי תקבל אחד מיידית.

אני דווקא היית מתעקש על שיביאו אחד, ולעשות HOTSWAP כשיגיע :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה שוכח שאנחנו (טוב, לפחות אתם בינתיים) חיים בישראל.

אתה באמת חושב שהם יביאו מסך חדש קודם ורק אחר כך יבקשו שיביא את הישן לצורך החלפה? אני אהיה מאוד אופתע אם יסכימו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...