פורסם 2006 במאי 719 שנים אהם, UT07 אמור לצאת ביוני כזה. אז אני לא מביןם מה הקשר בין המשחק לשנת 2007...ועזבו אתכם תהליכי מזעור והוספת ליבות זה לא הפיתרון, חייבים לחשוב יותר בכיוון של פיתוח טכנולוגיות חדשות.ובינתיים זה לא קורה. ולדעתי טכנולוגיות כמו הרעיון של AMD ה-HT הפוך לא עוזרות לכך...ובכלל, עם צאת הPHYSX וכ.מ. חזקים במיוחד המעבדים צריכים יותר ויותר כוח עיבוד בשביל תוכנות עריכה, הרי במשחקים הכל נופל על הכרטיס מסך ובעתיד זה יפול גם על הPHSX(או על כרטיס דומה לו).
פורסם 2006 במאי 719 שנים הדליפו איזה ROADMAP של אינטל שיש שם 32NMזה פיתוח של IBMשיכנס לשימוש ע"י AMD ואינטל בהמשך
פורסם 2006 במאי 719 שנים אכן, חלק מהפיתוחים העתידים, זה מעבדים מיוחדים לפעולות מיוחדות (כמו כרטיס גרפי, כרטיס פיסיקה, כרטיסי קול תלת-מימדיים שגם מורידים עומס וכו')...ושוב, מחקר בדרכים חדשות נעשה, אבל זה מורכב וקשה מאוד להגיע לפריצת דרך בתחום לשוק ההמוני....
פורסם 2006 במאי 719 שנים האנליסטים של IBM לפי מיטב הבנתי הגיעו לכמה מסקנות:1. כנראה שלא יצליחו למזער מתחת ל-32 ננו.2. עדיף ארכיטקטורות מרובות שלבים (הם מדברים על 50 ומעלה, ב-NetBurst יש כ-30, ב-Core/Pentium M יש 11) בתדרים גבוהים.3. העתיד הוא לא במעבדים מבוססי טרנזיסטורים
פורסם 2006 במאי 719 שנים לפי מה שהבנתי האנליסטים של IBM בכיוונים אחריםהאנליסטים של אינטל דווקא חושבים אחרת ומתכננים על איזשהו מעבד, משהו עם קרני אור
פורסם 2006 במאי 719 שנים כן, אבל עדיין זה מחקר נישה, ולא המרכזי (שכמובן עדיין עוסק בטכנולוגיה הרגילה של היום).לגבי מחשוב קוואנטי, גם בזה עדיין אין פריצת דרך בשוק הקמעוני...לגבי ריבוי שלבים, איך הם מתכוונים לעשות את זה בשונה מה NETBURST ? (וראינו לאיפה זה הגיע).
פורסם 2006 במאי 719 שנים מחשב קוונטי זאת טכנולוגיה שמתפתח בכמה מישורים, עד היום הצליחו רק חיושבים בני 3 ביטים בערך, ולבנות שער מהפך.יש כיוון של קוונטום דוט, יש כיוון של ספין מגנטי, ועוד אחד שאני לא זוכר את שמו.
פורסם 2006 במאי 719 שנים כן, אבל עדיין זה מחקר נישה, ולא המרכזי (שכמובן עדיין עוסק בטכנולוגיה הרגילה של היום).לגבי מחשוב קוואנטי, גם בזה עדיין אין פריצת דרך בשוק הקמעוני...לגבי ריבוי שלבים, איך הם מתכוונים לעשות את זה בשונה מה NETBURST ? (וראינו לאיפה זה הגיע).הנישה של היום זה המיינסטרים של מחרלגבי הריבוי שלבים לא היה שום פירוטהם פשוט אמרו שלדעתם בטווח הארוך (Long Run) או ארוך מאוד (Marathon Run?) הריבוי שלבים דווקא ינצח
פורסם 2006 במאי 719 שנים ליאור אתה מדבר על הCELL? זה שאמור להשתלב בPS3 ואומרים שלא מצליחים לתכנת עליו?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.