מה האלכוהול האהוב עליכם (18+) - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה האלכוהול האהוב עליכם (18+)


iCe_bLaSt

Recommended Posts

טוב צריך דיון כזה מדי פעם לא ?

אז מה האלכוהול האהוב עליכם ?

אני אישית לא ממש מתלהב מבירות, אני שותה עם חברים כשיוצאים לפאב, אבל זה יותר כדי לשתות עם כולם ולקבל טיפה מצברוח מאשר בשביל הטעם, למרות שקרה לי פעם שממש נהנתי לישתות גינס בפאב, כשחזרתי לאותו פאב אחרי שבוע נגעלתי לגמרי מהגינס, לא יודע מה הולך איתי.

אבל בכל מקרה אם כן בירה אז :

גורדון פיינסט גולד (10%) אחלה טעם, רק קצת חזקה, קרלסברג מחבית זה גם יכול להיות נחמד, פעם גם לקחתי שלוק של ניוטון מחבר והיה די טוב - אבל לא שתיתי אף פעם כוס מלאה.

בקשר למשקאות אחרים - טעמתי כמה וויסקים, לא סובל את המשקה הזה, מעצבן אותי איך שהוא מחליק על הלשון וממלא את האף באדים.

יגר, טעמתי פעם, היה נחמד, לא שתיתי אף פעם כמות רצינית.

וודקות, דווקא משקה שאני יותר מחבב, אבל הבעיה בוודקה זה שלאנשים יש נטייה לחסוך ולקנות וודקה זולה, ואם כבר לקנות וודקה במחיר נורמלי אז לקנות אחת שסתם יש לה המון פרסום וטעם בינוני (*אהם* אבסולוט ופינלנדיה *אהם*) במקום לקנות וודקות באמת טובות שזוכות לציונים טובים במבחני טעימות (*אהם* סטולי *אהם*)

בכל הנוגע לנסיון שלי - בקיבוץ של הישיבה שלי מוכרים רק גולד (הישראלית) ואימפרייל(עזה?) את הראשונה לא ניסיתי אף פעם אחרי ששמעתי הזהרות חמורות, בשניה נגעתי ונפגעתי, פוייה של משקה, אני זוכר שהיה לנו בפורים חצי סטולי ונילה ובקבוק אימפרייל, גם אנשים שממש אין להם מושג בוודקות לא הצליחו לגעת באימפרייל אחרי שהם טעמו את הסטולי... זה כל כך פשוט להבחין בין וודקה גרועה לטובה - אם כיף לשתות את זה היא טובה - אם סותמים את האף ובולעים בכוח- היא גרועה, ועדיין אנשים קונים דברים זולים...

משקאות אחרים , בריזרים - אחלה , קוקטיילים - יקר מדי בשבילי , אייריש קרים - גם סבבה, במיוחד עם עוגת שוקולד או גלידת וניל ( או שניהם ;))

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 131
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אישית בירות (גינס, קרלסברג, טובורג רד וגרין, פעם הייתי שותה באלטיקה 9 אבל היא דיי נעלמה מהמדפים אני לא מוצא אותה יותר), שתיתי גם כמה בירות בגרמניה, אין מה להשוות, בירות שנחשבות כאן טובות (קרלסברג, טובורג ושות') הם ממוצעות ומטה בגרמניה.

וודקה (בעיקר אבסולוט, סמירנוף, פינלנדיה, גם לפעמים אימפריאל והיא סבבה לגמרי, לא ברמה של האחרות במשפט אבל סבבה יחסית לאלטרנטיבות (A.K.A מקורמיק, אלכסנדרוב ושות'), סטולי לא ראיתי למכירה בבית שמש).

וויסקי מעט מאוד, פשוט לא טעים לי.

מבחינת קוקטיילים אני מעדיף לעשות לעצמי (קירסאו בלו + ספרייט בעיקר)

בריזרים - בריזר לימון ובקרדי ריגו, גם התחליף הישראלי בסדר, אבל יש לו שאריות טעם של ארק, לא מי יודע מה מושך.

משקה שאני מאוד אוהב זה ליקר קפה ישראלי בשם סברה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

TeaMaria

ליקר קפה..המשקה אלכוהולי היחיד שאני אוהב, כי הוא פשוט טעים (וגם לא כל כך זול :\, מביא רק מהדיוטי פרי).

מומלץ לשתיה ביחד עם עוגת שוקולד איכותית :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפעמים בשבת אנחנו שותים ליקר קפה אחרי האוכל (יש לנו "קלוהה" "וטיה מריה" בבית)... זה נחמד אבל אני בהחלט מעדיף אייריש קרים, רק שאנחנו דתים אז לא שותים משקה חלבי אחרי בשר :(

מדי פעם אני מתפנק בטיה מריה עם קולה וקרח, ברח לי השם של הקוקטייל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלי זה תלוי הרבה במצב רוח.

למשל בפאב אני שותה תמיד רק בירות ולפעמים עם איזה צייסר של בלנטיינס בצד,אני שותה בירה אחת בלבד,ויינשטפן, רק מי שטעם יכול להבין.

במסיבות בדרך כלל שותה וודקה מלון עם רדבול, כן זה לא משקה בעל איכות גבוהה, בייחוד לא הוודקה, והאמת שזה בכלל לא מזיז לי גם, אבל מה אני אעשה, זה טעים לי. אם אני רוצה משהו שיזיז לי קצת במסיבות אז אני הולך כבר על איזה אפטרשוק כחול קפוא, תענוג של משקה. ואם אני רוצה ממש להתפרע (כמו במסיבת גיוס שלי) אז הולכים על איזה אבסנט שקורע את הגרון ומפוצץ את הראש, אחרי 4 שוטים של אבסנט 90% הייתי בראש לא רע :lol:.

בכל מקרה בבית אני אוהב לשבת עם איזה כוס ג'וני ווקר עם איזה שלוש קוביות קרח או כוס של בייליס, פשוט טעים לי וכיף לי להעביר את הזמן עם זה.

בקשר לייגר אני לא ממש מחזיק מהמשקה הזה, אולי בגלל שפעם הביאו לי ייגר מקולקל(לפחות לטענתי ולטענת חבר שלי),או שהוא היה פשוט מזויף, בכל מקרה אין לי נעימים מהמשקה הזה, לעומתו הברנייגר(ייגר דבש) בהחלט טעים ויכול להיות מרכיב נחמד בכמה קוקטיילים.

ולסיום המשקה שאני הכי אוהב לדפוק בו את הראש הוא ללא ספק שוט של "שיתוק" - שכבה של ייגר, אפטרשוק ואבסנט :jump:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא סובל קורנה,סתם מגעילה.

אני שותה גולדסטאר וקלסברג.

וויסקי אני דיי מחבב,אבל לא לשתות הרבה,אולי כוס אחד - שניים ככה בשביל להעביר בכיף.

את הוודקה אני שותה לרוב אבסולוט,וסמירנוף.

אני אוהב לשתות את הוודקה עם רד בול,וקצת אשכוליות.(ה"קוקטייל" שאני אוהב)

אגב,תזהרו - אל תשתו בחיים בירה ולאחר מכן רד בול.(מנסיון,זה עושה כאבי ראש וכאבי בטן)

כל פעם אחרי שאני מסיים לשתות משקה אלכוהול מסוים,אני שותה מים.(תמיד)

ליקר שוקולד,גם טוב.

גם ליקר קפה.(לא מרבה לשתות לרוב ליקר קפה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הכי אוהב בירה וויסקי, ביחד ולכוד.

בירה: הכי אהובה עלי היא לף בראון אבל רק מהחבית, מה שנמכר בבקבוקים לא מתקרב לטעם מהחבית. קורונה, מילר, בקס טובות. כשאין משהו אחר אז הייניקן או קרלסברג, כמובן שאני מעדיף מהחבית. הזכירו כאן את המגוון והעדיפות של הבירה הגרמנית אישית אחרי ביקור בגרמניה וניסיון ותהיה בבירות השונות שנמכרות שם ( ביקרתי גם באוקטוברפסטיבל ) דעתי האישית היא שנוטים להגזים בהערכה לגבי הבירות הגרמניות אבל על טעם וריח אין מה להתווכח. הבלטיקה שהוזכרה כאן היא בירה טובה אבל נמכרת רק בחנויות כמו טיב טעם ומניה והמעדניות המקומיות.

וויסקי: גיליתי את הוויסקי רק לאחרונה, לפני כשנתיים או שנתיים וחצי, לפני כן לא התקרבתי בגלל העלות וכי אף אחד בסביבתי לא שותה וויסקי. אישית אני מעדיף את הגלנפידיך ( ניסיתי את 12, 12 מעושן, 15 ו18 שנה 21 ו30 לא נגישים לפחות לגבי כיסי הקט ) אבל יש מגוון רחב בתווך המחירים הזה ויש דוגמאות נוספות מאוד, מאוד נחמדות.

וודקה: אישית לא אוהב את המשקה הזה אבל כשבסביבתך לא מפסיקים לשתות רק את הנוזל המזוקק הזה אז אין ברירה לפעמים, אם אפשר אז אבסולוט. אחד הדברים שאני שונא בוודקה זה האופן שאני משתכר ממנה, משום מה ההשתכרות מוודקה הרבה פחות נעימה מאשר ההרגשה העילאית שלה גורם הוויסקי.

יינות: אני מצליח לזהות יינות איכותיים ואיכותיים פחות אבל אישית משום מה לא נהנה לשתות יין אם כבר משקאות משכרים קלים אז אני הרבה יותר מעדיף לשתות שמפניה עם הדגש על שמפניה ולא יינות מבעבעים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה שותה בגרמניה Wolf אז בטח שלא תתלהב, זה כמו בירה ממוצעת+ כאן.

הבירות עם השמות המוזרים והארוכים שלהם בד"כ יותר טובות, כמובן אך ורק מהחבית. לא בקבוקים ולא פחיות.

אני מחפש מקום שעדיין מוכר באלטיקה (רק 9 לא שום דבר אחר), טיב וטעם לא בדיוק באיזור שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וודקות וכול השוטים למינהם גועל נפש

כאילו לשתות תבנזין מהאוטו

אני בעיקר אוהב בירות, קלסברג והיינקין וטוברג בעיקר היינקין

ואם ממש בא לי משהו אז אני שותה שיבאז (וויסקי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...