שאלה מה עדיף רמקולים או אוזניות ואיזה? (ב-1000 ש"ח) - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה מה עדיף רמקולים או אוזניות ואיזה? (ב-1000 ש"ח)


fp581

Recommended Posts

אני ממליץ על הוא על 2.1 Z3 הוא על 5.1 X530 . לי יש את הX530 הם מעולים למשחקים ולסרטים במוסיקה אפשר למצוא יותר טוב אבל הם עושים את העבודה שלהם גם במוסיקה לא רע בכלל יחסית למחיר שלהם כך שלו תיהיה מאוכזב מהם בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאח שלי הקטן יש את ה-230, ויצא לי לשמוע המון רמקולים במחיר של 1000 שקל והרבה מעבר. אם אתה באמת חושב שתוכל להגיע לרמה של ב-1000 שקל במערכת רמקולים שתעלה סכום דומה, אתה טועה בגדול. הערך של האוזניות גבוה בהרבה לעומת רמקולים הודות לייתרונות ברורים כמו ממברנה דקה במיוחד, אפס בעיות אקוסטיות, ובדר"כ היעדר רכיב XO ועוד. אני אישית ממלית על . אבל החלטה שלך.

יש אפשרות למשומש?

יש אפשרות להביא מארה"ב?

איזו אתה שומע?

לאיזה כרטיס קול תחבר את זה?

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה מחבר לנייד אתה חייב שיתאימו מבחינת עכבה. אני רואה שתי מתחרים ברורים. אודיו טכניקה או גראדו. גראדו מעולות לרוק, אבל פחות טוב בכל השאר. הטכניקה מתאימות הרבה יותר לכל הז'אנרים מלבד רוק (חוץ מפרוג שהן פשוט מדהימות!). הטכניקה נוחות הרבה יותר שזה חשוב לפרקי זמן ארוכים.

הגראדו בתקציב שלך תוכל להכניס את ה-225 בלחץ אם קצת תמתח את התקציב, או שתיקח את ה-125 בקצת פחות מהתקציב שלך. את הטכניקה אי אפשר להשיג בארץ (אלא משומש כמו שהיה לא מזמן) ולכן תצטרך להזמין מחול. בתקציב שלך תוכל לדחוף את ה-A900 אם תוכל להעביר במכס בלי לשלם מיסים, אם תצטרך לשלם ייצא קצת יותר יקר. יש גם את ה-A700 ושווה לבדוק את ה-AD700 שאמורות להיות לא רעות בכלל.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...