עבור לתוכן

Shadermodel 2 VS shadermodel 3

Featured Replies

פורסם

רגע לא הבנתי...

סתם שאלה... נגיד ואני מתכנן oc

מה עדיף:

6800gs

או

x800gto2

ובהתחשב שאני רוצה לשחק עם פילטרים...

פורסם

לא זה תלוי באיזה data format לHDR הם משתמשים, Valve עשו HDR עם Int16 שכל כרטיס מסך תומך DX9 מסוגל להריץ. Bloom זהו pixel shader פשוט יחסית, שרץ בכל מצב. HDR דורש משאבים נוספים, לכן לא כל מפה בSource תומכת בHDR מלא, לא משנה באיזה כרטיס מדובר. ד"א עם Shaderים פשוטים יחסית אפשר להגיע לתוצאות דמויות HDR מאוד יפות, ללא פגיעה גדולה בביצועים. כמה דוגמאות של משהו שיחקתי איתו עם FarCry על X800pro לפני מספר ימים.

כל המפות הישנות לא משתמשות ב-HDR... אולי רק ב-BLOOM.

המפות החדשות שיוצאות כן משתמשות ב-HDR מלא (בשפה שלך זה איזה INT אחר ;D)...

מה שאני מנסה להגיד זה שזה נכון שכל המפות ב-CSS וב-HL2 נועדו לעבוד עם הפונקציות של DX9B, אבל מעכשיו זה כבר לא תקף!

ולכן כל מפה חדשה שיוצאת תשתמש גם באפקטים הנוספים ש-DX9C מציע...

כמובן שאפשר לשלוט על כל האפקטים...

אני מניח שהתוספות למפות החדשות התווספו עקב יציאת X1K שתומך DX9C.

הרי HL2 זה משחק של ATI....

רגע לא הבנתי...

סתם שאלה... נגיד ואני מתכנן oc

מה עדיף:

6800gs

או

x800gto2

ובהתחשב שאני רוצה לשחק עם פילטרים...

X800GTO2

פורסם

יש מצב שאתה מעלה את הCFG שלך?^

מה הקשר CFG? ויש תופעות לוואי, יותר מידי מבוגבג כרגע(לא שאני מתכוון לעבוד על זה בכלל)...

farcry143dy.th.jpg

פורסם

כל המפות הישנות לא משתמשות ב-HDR... אולי רק ב-BLOOM.

המפות החדשות שיוצאות כן משתמשות ב-HDR מלא (בשפה שלך זה איזה INT אחר ;D)...

מה שאני מנסה להגיד זה שזה נכון שכל המפות ב-CSS וב-HL2 נועדו לעבוד עם הפונקציות של DX9B, אבל מעכשיו זה כבר לא תקף!

ולכן כל מפה חדשה שיוצאת תשתמש גם באפקטים הנוספים ש-DX9C מציע...

כמובן שאפשר לשלוט על כל האפקטים...

אני מניח שהתוספות למפות החדשות התווספו עקב יציאת X1K שתומך DX9C.

הרי HL2 זה משחק של ATI....

X800GTO2

המפות "החדשות" מאפשרות HDR על כל כרטיס תומך DX9 לא רק SM3.0 וזה לא Bloom. כיוון שכמו שאמרתי, HDR דורש המון משאבים אחרים שצריך להוסיף "בצורה ידנית". וlost coast יצא עם הx850 לא הx1800.

פורסם

איך עשית את זה?

פורסם

איך עשית את זה?

כתבתי שיידר והוספתי אותו למשחק?

פורסם

המפות "החדשות" מאפשרות HDR על כל כרטיס תומך DX9 לא רק SM3.0 וזה לא Bloom. כיוון שכמו שאמרתי, HDR דורש המון משאבים אחרים שצריך להוסיף "בצורה ידנית". וlost coast יצא עם הx850 לא הx1800.

תנסה להפעיל את המפה MILITA ב-CSS ותפעיל את את ה-HDR המלא בהגדרות (כשאתה עם ה-X800) ואתה לא תראה שום אפקט מעבר ל-BLOOM.

אתה מוזמן לראות את הדוגמה שהכנתי, אם אתה רוצה אני יכול להעלות תמונה של המפה בלי HDR, עם BLOOM ועם HDR מלא.

פורסם

תעלה

פורסם

אותה מפה, אותו פריים, אותה רזולוציה.

ההבדל היחיד הוא שבאחד אין HDR, בשני יש BLOOM ובשלישי יש HDR מלא.

W/O HDR

WO_HDR2.JPG

BLOOM HDR

BLOOM_HDR2.JPG

FULL HDR

FULL_HDR2.JPG

דיגמה, אף כרטיס DX9 שלא תומך ב-HDR יכול לעשות את ה-HDR כמו בתמונה השלישית.

פורסם

ככה זה בדיוק נראה על x800 או על כל כרטיס תומך DX9 אחר.

פורסם

*DOGMA אתה רק עכשיו בשלבי חזרה לפורום, אני בהחלט ממליץ לך לעבור שוב ולרענן את החוקים ולהמנע מדאבל פוסט.

אני בהחלט חושב שהדיון הנ"ל

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=168947.0

מיצא לזמן הקרוב את הנושא של SM2 vs SM3.

ננעל.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים