Shadermodel 2 VS shadermodel 3 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Shadermodel 2 VS shadermodel 3


Ido.G

Recommended Posts

היי,

בעקבות חיפושי אחר חלקים למחשב חדש, הגעתי להתלבטות בין שני כרטיסים: X800 GTO2 vs 6800GS

כמובן שמתוכנן OC.

לפי מה שאני רואה לא ממש קשה לפתוח את ה GTO2 ל X800XL ולהמהיר אותו לרמה של x850 XT PE שאין מה לעשות- מנצח את ה 6800GS בהפרש לא קטן.

ככה שמבחינת ביצועים- אין לי ספק שאני מעדיף את ה GTO.

השאלה היא עד כמה אני צריך להתחשב ב SM3. חיפשתי השוואות- אך מצאתי רק השוואה ב AOE 3 (האמת- יש הבדל באיכות).

למישהו יש עוד השוואות בינהם?

או משהו להגיד?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי.

ואני רואה שההבדל בין SM 2B (שזה 2.1?) ל 3 לא עצום. קטן יותר מבין 2 ל3.

מה אתם אומרים?

מה לדעתכם עדיף- ביצועים גבוהים יותר או התוספת של SM3?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הוא לא. ברוב המקרים ההבדל בין 2.0b (או אם תרצו "2.1" ) ל 3 לא קיים.

בחלק מהמשחקים הוא קיים, בצורה קטנה.

אני מבקש מהמנהלים לנעול את הדיון הזה, ופותח הת'רד- יש דיון ענק בנושא, עמוד או 2 אחורה

הדין שלך הולך לפתוח עוד מריבה מיותרת............

אני תכף אביא לך קישור. הגענו אחרי 8 עמודים של מריבות למסקנה שביצועים עדיפים על שיידר מודל 3 מול 2.0b, לנוכח ההבדל הכמעט אפסי ביניהם.

הנה-

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=168947.0

יש גם עוד השוואות באמצע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההבדל בין 2.1 (2B) ל-3 לא גדול בכלל.... זה ממש לא משמעותי אם בכלל מורגש. :nixweiss:

מה שחסר בסדרה X8XX זה אפקט ה-.

קבל הדגמה שאני הכנתי מהמפה MILITA ב-CSS:

זה עם אפקט ה-BLOOM שקיים ב-X8XX:

BLOOM_HDR2.JPG

וזה עם מלא:

FULL_HDR2.JPG

עכשיו ההחלטה היא שלך.

או שאתה מחליט לשחק משחק מפולטר יותר (עם ה-X800GTO2) או שאתה מחליט לשחק משחק עם אפקט או שתיים נוספים (6800GS).

תעשה שיקול דעת עצמי... מה יותר חשוב לך... :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה, כן, גם קיימת העובדה שאי אפשר להפעיל עם פילטרים, ככה שאם אתה לוקח GS-

זה או פילטרים, או . רק סדרת X1K של ATI מסוגל להפעיל את שניהם ביחד.

אפקט ה Bloom של X8XX פועל בכל מקרה, גם אם תפעיל פילטרים.

כדאי לך יותר GTO2 פתוח ל X850XTPE, תוכל לשחק עם פילטרים גבוהים יותר מעל ה GS. אני אישית לא מסוגל לראות משחק בלי AA.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בHL2 ו CSS כרטיסי הX800 מציגים כמו כל כרטיס SM3 אחר.

אז זהו שזה כבר לא ככה... מעכשיו זה תלוי במפה! :P

ב-HL2: LOST COAST ובמפה MILITA ב-CSS תגלה שיש שימוש ב- מלא ולא רק באפקט ה-BLOOM התוכנתי. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז זהו שזה כבר לא ככה... מעכשיו זה תלוי במפה! :P

ב-HL2: LOST COAST ובמפה MILITA ב-CSS תגלה שיש שימוש ב- מלא ולא רק באפקט ה-BLOOM התוכנתי. :)

לא זה תלוי באיזה data format לHDR הם משתמשים, Valve עשו עם Int16 שכל כרטיס מסך תומך DX9 מסוגל להריץ. Bloom זהו pixel shader פשוט יחסית, שרץ בכל מצב. דורש משאבים נוספים, לכן לא כל מפה בSource תומכת בHDR מלא, לא משנה באיזה כרטיס מדובר. ד"א עם Shaderים פשוטים יחסית אפשר להגיע לתוצאות דמויות מאוד יפות, ללא פגיעה גדולה בביצועים. כמה דוגמאות של משהו שיחקתי איתו עם FarCry על X800pro לפני מספר ימים.

farcry049eb.th.jpg

farcry082zz.th.jpg

farcry110ng.th.jpg

farcry121xl.th.jpg

farcry135jl.th.jpg

הבעיה הגדולה עם שיידרים רגילים כמובן, היא המחסור באפשרות לגשת לZdata והעובדה שזה PPE סטאטי ולכן קצת מגביל את האופציה לווסת אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...