Black Scorpion Project סיום הפרויקט! עידכון אחרון!!! - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Black Scorpion Project סיום הפרויקט! עידכון אחרון!!!


fire1ce

Recommended Posts

שלום שלום לכולם. זה שוב אני אם הפרויקט החדש שלי. השם שלו Black Scorpion הוא הפרויקט השני שלי לאחר ה F1 שלי שהסתיים (קישור: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=146598.0). הרעיון להתחיל את הפרויקט עלה כשנזכרתי לי במארז הישן שלי שעמד במחסן כבר שנתיים. המארז הזה בנוי בצורה טובה מאד יחסית למארזים גנרים היום. יש לו דלתות אם סגירה עילית ללא ברגים.אני מאד אהבתי את זה במיוחד שני פותח את המארז יחסית הרבה וממש נימס לי מהברגים! :pissed: ובנוסף לכל המארז הזה מכוער בטרוף!!! ככה שזה יהיה אתגר טוב בשבילי להפוך אותו למשיהו יפה.

הינה כמה כדי לא לשעממם אותכם על מה אני מתחיל לעבוד:

case0014fi.th.jpg case0028ik.th.jpg case0038xe.th.jpg case0049vs.th.jpg case0059uy.th.jpg

זה המראה ה"יפה" של המארז שאני מתכון לעבוד עליו. עם עדין לא שיעממתי אותכם אז יש לי כמה כמה תוכניות למה אני עומד לעשות אותו. כדי שגם אתם תוכלו באמת לראות את פנים המארז ואך הוא בנוי אז הינה עוד כמה על פנים המארז ולמה שהוא מתפרק.

case0069iz.th.jpg case0079my.th.jpg case0088xn.th.jpg case0092ma.th.jpg case0104ey.th.jpg case0118to.th.jpg case0139vh.th.jpg case0128tx.th.jpg case0147jk.th.jpg case0154zf.th.jpg case0160rp.th.jpg case0179sm.th.jpg case0181gx.th.jpg case019resize2qj.th.jpg case020resize5un.th.jpg case021resize3wf.th.jpg case023resize5ds.th.jpg case024resize8ew.th.jpg

קצת הרבה אבל זה בשבילכם כדי שתוכלו לראות על מה אני עובד.

בו נעבור לתכנותים שלי, אני מתכון לעשות כמה דברים כגון פתח למעברר 120mm מקדימה של השלד וכמובן גם על הפנל הקידמי. בשלד מאחורה גם מאורר 120mm אבל יש שמה בעיה של מקום אז עם לא ילך לי לשים מאורר 120 נעשה 2 של 80mm. כמובן חלון. בדלת השמאלית ליד החלון מאורר להכנסת אוויר. אה המאורר הזה אני יעשה בדרך לא מקובלת - יש לי במארז עם מסתכלים עליו מהצד של הדלת השמאלית מין לוח שניפתח ללא שימוש (תמונות למעלה). אני מתכון לעשות ככה שהמאורר יהיה על הלוח הזה בתוך המארז ולא על הדלת - על הדלת היה פתח לאויר וכאשר סוגרים את הדלת הפתח יהיה מול המאורר.

את השלד אני עדין לא יודע באיזה צבע אני יצבע אותו התלבטות בין שחור ל הבעיה שלי שאני לא יודע אך ה באמת ניראה. אני חושב ליקנות פחית אחת ולנסות (15 שקל פחית מאד מאד קטנה). את המארז אני יצבע בשחור ואלמנטים אדומים (כגון כפתורים, ידייות וכו) אולי אפילו יעשה איזה ציור יפה על המארז.

לאחר הצביע אני מתכון לצפות את הצבע בלקה למתכת (לא יודע עד כמה יהי טוב אבל המטרה היא מראה מבריק מאד ושיכבה מגנה לצבע).

משעממם?! מקווה שלא! אני כבר מתחיל להתעיף לעלות את כל התמונות ולכתוב את כל זה! טוב נמשיך... בתוך המארז אני רוצה לעשות כמה שיותר אפקטים של צבע אדום כגון מאוררים אם לדים אדומים וקתודות. חבל שני שאין צבע אדום UV יש לי 2 קתודות UV ו 2 כחולים שכניראה יעברו מוד לאדום =). אני כבר לא זוכר אם כתבתי את כל מה שני רוצה לעשות או לא! ההא כן נזכרתי, את הפתחים למאוררים מקדימה ו מהדלת אני מתכוון לעשות מרשת של מערכת ישנה שהיו על הרמקולים (לקח לי זמן למצא את הרשת). אני גם רוצה לעשות פילטרים רב פעמיים לאבק. כבר יש לי רעיון אך לעשות אותם אבל זה כבר בהמשך.

מאד חשוב להגיד אני רוצה לעשות הת ה פרויקט הזה בתקציב של 100 שקל +/- וגם עוד דבר חשוב אין לי דרמל ככה שכל העבודה זה אם מקדחה =/ וכלים פשוטים אחרים.

עם אתם עדין קוראים ולא שיעממתי אותכם זה פה המוד מתחיל!!!!!

התחלתי את המוד בכך סירטטתי את מיקום המאורר 120mm על השלד והתחלתי לעבוד על הפתח (הכול עבודת "נמלים") הינה תהליך העבודה ותוצאות:

case025resize6fp.th.jpg case026resize1tb.th.jpg case027resize1mg.th.jpg case028resize9mx.th.jpg case035resize9nn.th.jpg

לאחר מכן הבנת שמאורר 120 זה לא אפשרות בחלק האחורי של השלד אז עברתי לאפשרות ב' 2x80mm לאחר שעשיתי את הפתח גיליתי שפיקששתי במידות טיפה אז פה מגיעה שלב בו מאלתרים! חשבתי לי אך אני מתכן את מה שעשיתי והגעתי לרעיון הבא לקחתי כתיכת פרספקס ניסרתי חלק במידה שאני צריך. בפרספקס אני יעשה חורים והוא ישמש כ"גריל" ו גם לשיפור המבנה והבעיות שנוצרו. את החורים אני עדין לא עשיתי. והתמונות:

case036resize7qw.th.jpg case038resize9ny.th.jpg case033resize5or.th.jpg case032resize5ia.th.jpg

החלון! הסיוט הגדול! השלת במארז זה היא ממתכת קשה ועבה ולא כמו במארז ש F1 שיכולתי לעבוד אם מספרי ברזל ולעשות את הדלת פה היתה עבושע ארוכה וממושכת של קידוח חורים לפי צורת החלון. כל התעליך הזה של קידוח גזירה ועיבוד של הפינות לכך לי כ4-5 שעות טובות! היום הלכתי וקניתי צינור שחור בקוטר הכי קטן חתכתי אותו ככה שהוא ישמש כגומי U ושמתי אותו על החלון. בתמונות היה ניתן לראות לוח, ספק, ומאוררים ישנים במטרה להדגים אך זה יהיה אם החלקים אחר כך.

הינה התמונות האחרונות להיום:

case042resize5tn.th.jpg case037resize7er.th.jpg case030resize7bj.th.jpg case029resize9xw.th.jpg case031resize4ha.th.jpg case034resize5vu.th.jpg case037resize7er.th.jpg case039resize3xy.th.jpg case040resize4ow.th.jpg case041resize6pf.th.jpg

עידכונים יהיו בהמשך!!!!! מקווה שהפרויקט היה טוב ומוצלח! :smile1: שלכם fire1ce

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 166
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

עד כה נראה מצויין

אם אתה מאזור ראשון ותצטרך דרמל או כלים אחרים תשאל אותי כי אין לי בעיה לעזור.. :xyxthumbs:

באמת תודה על ההצעה!!! רק חבל שאני מעיר ק.מוצקין בצפון. שוב תודה.

תודה לכולם על התגובות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה עוד מתוכנן לפרוייקט?

רוב התיכנון כתוב בהודעה הראשונה. אתה מוזמן לקרא ולהגיב לכל מה שאני מתכנן.

עידכון: סיימתי את ה"גריל" האחורי של המארז. זוכרים את החתיכת פרספקס שהיתה בילק האחורי של המארז? הינה התמונה הישנה: case039resize3xy.th.jpg

היום קדחתי את הגריל בתוכה. יצא לא רע לדעתי אבל לא מושלם. שוב יחסית לזה שאין לי דרמל זה בדרר. כפי שהיה ניתן לראות בתנונות רואים את הטעיות שעשיתי בתיכנון של מיקום המאוררים. כמו שאמרתי הגריל סידר את המיקום של המאוררים אך כדי לא יראו את כל הבלגן חלקו יצבע ככך שהיה שקוף רק באמצע שלו - איפו שהחורים. הינה התוצאה:

case045resize18ik.th.jpg case044resize8al.th.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עידכון קטן.

קניתי היום צבע כדי לבדוק אך הוא. מאד יתכזבתי לגלות שהצבע גרועה בצורה מחרידה! הוא לא מתישב טוב על משטחים ופשוט נמחק ממנו!!! הצבע היה מאד יפה ומבריק אבל הוא פשוט חרא (מצטער על מילה)!!!! חשבתי שאולי צריך איזו שהיה דרך מיוחדת כדי לבצועה איתו אז קראתי את כל מה שהיה כתוב על הבקבוק. מה שגיליתי שאין שום דבר מיוחד שצריך לעשות והוא פשוט גרוע! וגם גיליתי שיש בו חומר מסרטן!!!! מסקנה לא ליקנות בחיים את הדבר הזה!

הינה התמונה שלו: case046resize0wc.th.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...