maxtor או W.D?? - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

maxtor או W.D??


salmonela

Recommended Posts

  • תגובות 37
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

רק תשים לב שמאקסטור נרכשה ע"י .

במדינה מתוקנת זה כנראה לא היה משנה, אבל לך תדע מה יקרה ליבואן של מאקסטור עם היבואן של יקבל תזיכיון ולך חפש את האחריות שלך (דרך אגב אני לא מכיר או יודע שום דבר על היבואן של מאקסטור אבל זה תסריט אפשרי, ראה מיקרה כלנית ופאלם, או שטוביץ וג'ילט...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושב שיש יותר מידי משמעות לאמירה כמו "חברה X טובה\גרועה". לכל חברה יש הרבה דגמים שונים ולמרות שיש בעיות או יתרונות שחוזרים על עצמם צריך לבדוק כל מקרה לגופו.

או במילים אחרות, אם הסובארו איפרזה טורבו שלך עושה 0-100 ב5.7 שניות זה לא אומר שאתה צריך להתייצב מחר במסלול המירוצים עם הסובארו ג'אסטי של אחותך.

מה שכן הייתי שם לב אליו זה התייחסות לדגם הספציפי שאתה שוקל לקנות בין אם זה ביקורות, חוות דעת של משתמשים או נתוני יצרן. שים לב גם לאחריות שאתה מקבל.

ל , למשל, יש עכשיו כוננים שנמצאים באותה סביבת מחיר של המתחרים אבל באים עם אחריות של 5 שנים. זה אומר מצד אחד שאתה מכוסה ל 5 שנים (דהה) ומצד שני אם מוכנה לתת שנתיים נוספות של אחריות לעומת המתחרים זה כנראה בגלל שהם יודעים שיש להם מוצר יותר עמיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הייתי הולך על מקסטור כי יש לי נסיון טוב איתם ומר עם WD, יבואו כאלו ויגידו לך שלהפך... כל אחד והנסיון שלו.

כנ"ל. :xyxthumbs:

לגבי מקסטור, אני ממליץ על סדרת MaXLine III.

הדיסקים הקשיחים של גם מאוד מומלצים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שחכתם לציין כאן W.D תומכת גם SATA 2

לעומת זאת MAXTOR תומכת SATA

לא נכון! הדיסקים הקשיחים של מקסטור תומכים ב-SATA II (לא שזה משנה הרבה), והדיסקים הקשיחים מסדרת MaXLine III מגיעים עם אחריות מלאה של 5 שנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...