פורסם 2006 בפברואר 319 שנים מחבר אם היית קורא קצת יותר לעומק היית רואה שHDR זו צורת תיכנות בעזרת SM, ולכן אם כרטיס יכול לתמוך או לא תלוי בתמיכה שלו בSM לכן כל מה שתומך בSM2b/SM3 תומך HDR באופן מלא, כל ה SM2 תומך חלקית וכל מה שפחות לא תומך בכלל סליחה על ההטעיה : תוכל להסביר לי בבקשה מה זה תמיכה לא מלאה ב HDR? במה זה לא תומך בידיוק? אם אתה יכול, אז תוסיף תמונות... אני רוצה להוסיף את כל זה... תודה
פורסם 2006 בפברואר 319 שנים קצת מסובך להסביר, בגדול זה אומר שHDR המושג בתמיכה חלקית פחות "מדויק" והקונטרסט המושג בעזרתו נמוך יותר(פחות יפה זה כבר עיניין של טעם)
פורסם 2006 בפברואר 319 שנים מחבר עידכנתי... תודה מישהו יכול להסביר למה בתמונה הזאת: http://img91.imageshack.us/img91/3337/10zq1.jpg הסל הוא מולבן בצורה מוגזמת שכזו? * אם יש לכם מה להוסיף למדריך, תוסיפו חופשי
פורסם 2006 בפברואר 319 שנים ^^^זה ביגלל שזה מראת את הריאזליזם תחשוב איפה הסל נימצא?=באי טרופי עם מלא מלא שמש!אז יש קרני שמש מאוד חזקות על הסל והHDR מציג את זה....
פורסם 2006 בפברואר 419 שנים מחבר שניה צריך להפעיל את ה hdr בדריורים או במשחק עצמו? בפעם הבאה, לפני שתשאלו שאלות-דפדפו קצת אחורה-כי יש שם תשובה...ה HDR בא אוטומטי... אתה לא יכול לשלוט עליו...
פורסם 2006 בפברואר 419 שנים אוקי אז ככההתקנתי את far cry והלכתי לאותו מצב שיש בתמונהhttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/26/Farcrynohdr.jpghttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/1/1d/Farcryhdr.jpgלא יודע איך להגדיר את זה אבל זה קצת יותר טוב מהתמונה עם ללא הhdr וקצת פחות טוב מהתמונה עם ה hdrניסיתי לצלם את התמונה (עם print screen אבל זה לא מצליח)כדי להראות לכםיש לכם אולי רעיון איך לצלם את המסך?**עריכהבדקתי את זה גם על חלק אחר במשחק http://img77.imageshack.us/img77/9992/16qd1.jpgנראה לי שה hdr לא פועל (יחסית לתמונה הזו הוא ממש חלש או לא קיים)ד"א יש לי 6600gtיש לכם רעיון?ושוב זה היה ממש עוזר אם איכשהו הייתי יכול להראות לכם את התמונה ?למה ה print screen לא עובד במשחק?**עריכה הצלחתי לצלם http://img140.imageshack.us/img140/759/15ua3.jpg
פורסם 2006 בפברואר 519 שנים בפאר קריי צריך שיהיה לך תעידכן האחרון ולהוסיף איזו שורה בכונטרול פאנל ..IDANP (אם אני זוכר נכון) כתב את הפקודה שצריך להכניס .. אני חושב שאפילו בדיון הזה
פורסם 2006 בפברואר 519 שנים אני לא חושב שמתראד הזה הHDR מובן לעומק, HDR נותן את האפקט שCHEVY הראה אבל מסיבות אחרות. HDR הוא בערך כמו המעבר ממעבדי 32 ביט ל64 ביט. ואני אסביר, כאשר אתה לוקח פנס, ומאיר בחדר חשוך על שולחן נגיד, מהחלק הבהיר ביותר שנוצר (זה שהכי קרוב למקור האור) , עד החלק החשוך ביותר ( זה שהפנס לא מגיע אליו בכלל), יש אינסוף גווני אפור, אם כל החלק הוא מטר, כל מילימטר שתזוז על גביו ישנה את גוון האפור בקצת, עד שתגיע ממואר לחלוטין לחשוך לחלוטין. הבעיה מתחילה כאשר אתה מבטה צבע בביטים, נגיד אתה מקצה לתאורה (סתם אני זורק מספר), 8 ביט, כלומר שיהיו לך 255 גווני אפור שונים לתת (לכל המתחכמים 0 לא נחשב), כלומר, בתוך המטר הזה, יהיה לך גוון שונה לכל 4 מילימטר שתזוז יהיה גוון אפור שונה, בתוך ה4 מילימטר האלו, הגוון ישכפל את עצמו ולא תראה הבדל! פרטים שיהיו שם יבלעו בתוכו ויעלמו בגלל שאין לך עומק צבע להציג אותם. הרעיון בHDR הוא לתת יותר "ביטים" לצבע, לא זוכר מספר מדיוק, אבל הרבה יותר מ8 ביט. מהסיבה הפשוטה הזו, לא יכול להיות דבר כזה "חצי תמיכה", זה כמו להגיד שמעבד 32 ביט תומך בחישובי 64 ביט, הוא יכול לבצע אותם, אבל עבור כל סיבוב שעון של 64 ביט ה32 יצטרך לעשות כמה מאות אלפים. הHDR לא מיושם טוב בימינו כי אין יישום שמראש תוכנן לעבוד בHDR, הכל זה יישום שמאוחר יותר יצאו להם פאטצ'ים שכיביכול יתמכו בטכנולוגיה... לא אותו הדבר.
פורסם 2006 בפברואר 519 שנים אלו כבר יהיו שני תקנים שונים, וזה אומר שמה שהX800 תומכים בו חסר תועלת, כי אם הALU שלהם לא שונה בעומק החישוב שלו מה9800 למשל, ההבדל היחידי הוא שרק עכשיוו מנצלים את זה...בניגוד לזה שסדרת ה6XXX שונה לחלוטין מ5XXX
פורסם 2006 בפברואר 519 שנים לא קשור תקנים HDR שנעשה ב24 ביט אינטג'ר יתן פחות קונטרסט, ויעשה את זה בצורה פחות מדויקת לעומת HDR ב32 ביט פלאוטינג
פורסם 2006 בפברואר 519 שנים הבעיה שהוא ייתן היט רציני לביצועים, יותר מאשר ההיט שיקבל 6XXX ל32....לא יעיל בימיוחד...ד"אאם אני לא טועה ה3DMARK האחרון שיצא יש איזהשהוא מבחן של HDR שלא רץ על הסידרה של איטיאי מהדור הקודם...תקנו אותי אם הזכרון בוגד ביי.. (-:
פורסם 2006 בפברואר 519 שנים HDR על כל הכרטיסים לא נעשה בצורה יעילה במיוחד, לא משנה אם הוא מלא או חלקי וכמה הוא מיושם בפועלאני מניח שיקח קצת זמן עד שילמדו לתכנת אותו כמו שצריךתסתכל על הרשימה של התמיכה בSM לפי זה אפשר לדעת מה תומך בHDR ומה לא
פורסם 2006 בפברואר 519 שנים ד"אאם אני לא טועה ה3DMARK האחרון שיצא יש איזהשהוא מבחן של HDR שלא רץ על הסידרה של איטיאי מהדור הקודם...תקנו אותי אם הזכרון בוגד ביי.. (-:HDR הוא ישום שלSM3 ודור כרטיסי הX800 לא תומך בSM3!ו3DMARK 06 החדש כולל מבחן לSM3 + מבחן לSM2!הדור הישן של ATI לא עובר את הSM3 ולכן גם מקבל ניקוד כללי נמוך יותר מהכרטיסים המקבילים שלNVIDIA!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.