בעיה ב-Far Cry לאחר הפעלת ה-(r_hdrrendering 7\ ) - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה ב-Far Cry לאחר הפעלת ה-(r_hdrrendering 7\ )


nore0

Recommended Posts

התקנתי את 1.3 Patch

וכשאני מפעיל את ה-(r_hdrrendering 7\ ) אז הכל נדפק כל התמונה נמרחת

ורואים הכל שקוף כזה

מעבד : SEMPRON 2800

לוח אם : Gigabyte GA-K8VM800M

זיכרון : 1536MB RAM

כרטיס מסך : GigaByte NVIDIA 6600GT 128MB AGP

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

Explozion-תעשה טובה ותהיה בשקט אם אתה לא יודע

לא רק ש-GF6600 תומך בHDR,הוא גם תומך בSM3.0 מה שכרטיסי ATI לא תומכים....למען האמת-כרטיסי ATI מהדורות הקודמים הם אלו שלא תומכים בHDR מלא.

הבעיה היא לא בכרטיס מסך אילא במשחק עצמו...הוא לא תומך גם בANTIALIASING FILTERING וגם בHDR

יש לך שני פתרונות אפשריים לבעיה:

1)תבטל את הANTIALIASING באפשרויות הגראפיות

2)תוריד את הפאצ' הכי חדש של המשחק,שתיקן את הבעיה ומאפשר ביחד עם ANTIALIASING

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא שהמשחק לא תומך, זה כרטיסי אנוידיה שלא מסוגלים להפעיל HDR+AA

עריכה:

ספציפית במשחק הזה זה נעשה תוכנתית דרך הפאצ'.

בשאר המשחקים שתומכים בזה הכרטיסים של אנודיה פשוט לא יריצו.

HALF LIFE2 כן תומך בHDR+AA,גם על כרטיסי אנוידיה [מנסיון...לא מזמן יצא הHL2:LOST COAST שזה שלב שמציג את טכנולוגית הHDR במנוע הסורס,וזה עובד מצוין...גם בDOD:SOURCE יש וזה עובד מצוין וגם בCS:SOURCE ה- עובד מצוין]

אבל בעיקרון -כן,שמעתי על זה...למרות שלא נתקלתי עד עכשיו בשום מקרה בו משחק לא עבד לי עם HDR+AA [לNFS:MW יש והוא עובד גם עם AAX4 אצלי וכנ"ל לגבי RIDDICK]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה

המשחק באמת עובד חלק

יש לי עוד שאלה קטנה מה זה ה-ANTIALIASING הזה

אם הוא מופעל הגרפיקה יותר יפה ?

והביצועים יורדים

נכון כשאתה מסתכל על התמונה אתה רואה "פיקסלים"?

התמונה לא נראית חלקה...כלומר-אם תסתכל על קו מתאר כלשהו,הוא יהיה עשוי מריבועים ריבועים...

תפקיד הANTIALIASING הוא להחליק את התמונה....ככל שהפילטר יותר גבוה ככה התמונה שמתקבלת היא חלקה יותר והביצועים יורדים יותר.

בקצרה-איכות תמונה יותר טובה [לא איכות גראפית]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא שהמשחק לא תומך, זה כרטיסי שלא מסוגלים להפעיל HDR+AA

עריכה:

ספציפית במשחק הזה זה נעשה תוכנתית דרך הפאצ'.

בשאר המשחקים שתומכים בזה הכרטיסים של אנודיה פשוט לא יריצו.

והכרטיסים של ATI בטח כן יוכלו ?

יש לך כרטיס של ATI אז אתה כל פעם מחדש יורד על הכרטיסים של ? שבמיקרה שוברים לכרטיס שלך את העצמות ב 90 % מהמבחנים ? גם ה GT וגם ה GS...!

אני יש לי כרגע כרטיס של ATI, ואם כל זה אני יגיד לך ש ATI בזמן האחרון תמיד מאחורי גם בביצועים וגם בטכנולוגיה ואם זה לא מספיק הם מוציאים כרטיס כמה חודשים אחרי וגם שהוא יוצא הוא לא נותן מענה הולם ! בקיצור ATI כאן רודפת אחרי ולא להפך !

על תעלב, אתה ממש מזכיר לי מישהו שהיה כאן פעם בפורום, שהיה חולה על ATI בערך כמוך... ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

והכרטיסים של ATI בטח כן יוכלו ?

יש לך כרטיס של ATI אז אתה כל פעם מחדש יורד על הכרטיסים של ? שבמיקרה שוברים לכרטיס שלך את העצמות ב 90 % מהמבחנים ? גם ה GT וגם ה GS...!

אני יש לי כרגע כרטיס של ATI, ואם כל זה אני יגיד לך ש ATI בזמן האחרון תמיד מאחורי גם בביצועים וגם בטכנולוגיה ואם זה לא מספיק הם מוציאים כרטיס כמה חודשים אחרי וגם שהוא יוצא הוא לא נותן מענה הולם ! בקיצור ATI כאן רודפת אחרי ולא להפך !

על תעלב, אתה ממש מזכיר לי מישהו שהיה כאן פעם בפורום, שהיה חולה על ATI בערך כמוך... ::)

לא רק שכרטיסי ATI לא תומכים בAA+HDR,כרטיסי ATI [עד הדור האחרון-X1800 ומעלה] לא תומכים בכלל בHDR אמיתי

לכן לוואלב היתה די בעיה בזמנו כשהם היו צריכים ליצור את שלב ההדגמה HL2:TLC...לבסוף הם יצרו שנתמך ע"י כרטיסי ATI ושפועל גם עם AA דלוק...לכן גם הוא נדחה כלכך הרבה זמן....

סיבה שניה שהם דחו את זה,היא שהם חיכו קודם ליציאת X1800 שהיה הכרטיס הראשון מבית ATI שתמך בHDR אמיתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...