למשרד איזה מק הכי טוב - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למשרד איזה מק הכי טוב


Delux

Recommended Posts

אם אתה מתעקש לקנות מק למשרד, תצטרך לקנות גם את תוכנת VirtualPC, אמולטור שמאפשר לך להריץ על המק את עם עברית מלאה (בניגוד למק) ועם כל התוכנות המשרדיות שתרצה.

כמובן שאפילו אם התאוריה שלך בנושא יציבות הייתה נכונה (והיא לא), להריץ אחת בתוך אחרת זה רק להעלות את ההסתברות שמשהו יתרסק.

לאמולציה תמיד עדיף המחשב החזק ביותר שאתה יכול להרשות לעצמך, ומכיוון שהתקציב אינו מוגבל ;), לך על ה-PowerMac החדש עם שני מעבדי G4 1.25GHz. עבור כ-20,000 ש"ח תוכל להריץ עליו את WinXP או Win2k במהירות חצי-סבירה.

אל תשכח להשאיר כסף לתוכנות ולמסך, בסכום הזה אתה לא מצפה מחברת ידע שתיתן לך את הכל, נכון? ;)

Prog.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה רוצה יציבות?

תקנה מחשב סביר, תתקין עליו לינוקס.

למשרד הישראלי (עבודות עברית ואנגלית ביחד) זה הפתרון האחרון. עדיין דרוש זמן רב עד שמערכות Office המוצלחות יעבדו היטב על פלטפורמות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תסביר לי עכשיו.... למה?!

כי זה נראה יפה? כי זה "יעשה אותך מגניב"? למה לכל הרוחות אתה צריך מק?

מישה, עוד נתחשבן על הגישה שלך, וזה הבטחה אישית ממני.

אני אומר שתקח PC. דיי, חלאס. רוצה שזה יראה מדהים? קנה PC עם יציאת DV, קנה מסך ADC של אפל, תוסיף 150$ לממיר, ויש לך PC, עם מסך מהמם. אתה לא צריך מק, ואל תקנה מק. לא קופצים למים עמוקים סתם ככה במק. שילמת 20 אלף שקל, ואז לא תאהב את המק, חי חי, נדפקת. מה אני אומר? אם אתה לחוץ על מק, חייב מק, מת על מק, למרות שלעניות דעתי לא פגשת מק בחייך, תקנה מק משומש, כן, זהו זה. תוכל למצוא איימק 500, בלא הרבה כסף. אפילו ראיתי פאואר מק אחד, חד מעבד של 450 מה"צ (פרוג, זה הכחול ירוק הזה שיצא במקביל לקיוב עם החרא של עכבר, זוכר?) עם צורב סקאזי ו24 ג'יגה HD, ב900 דולר. אפילו עם מסך אני חושב. וב600 תוכל למצוא כזה מחשב, בלי צורב ובלי מסך. בהצלחה. רוצה לשמוע עוד פעם את דעתי? אל תקנה מק. פשוט לא שמושי מצדך, אין לך מה לעשות אתו, רד מהרעיון. חוצמזה, ביה"ס יתן לך להכנס עם קופסאת פלדה ירקרקה כחולה של 16 קילו עם לוגו של תפוח?

בכל זאת? קנה את המחשב שפרוג אמר, יחד עם זוג cinema display 23HD (שיעלו לך 7000 דולר בארה"ב, לשניהם ביחד, שזה מחיר דיי טוב לכזה מסך, המתחרים עולים הרבה יותר) זה בטוח יהיה מגניב. אבל אז בטוח לא תאהב את המק או אס, אז שרפת כסף...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפחות בלינוקס יש את OpenOffice עם הפאטצ' העברי של , למק אפילו את זה אין... :-\

אגב, הפתרון העקום שהצעתי בהודעה הקודמת ניתן ליישום גם במערכות הפעלה אחרות: בלינוקס יש את VMware ו-Win4Lin , ב-OS/2 ו-eComstation יש את VPC.

ואם Bochs ו-Plex86 יעברו מספיק אופטימיזציות, יהיה אפשר לדבר על פלטפורומות נוספות.

אין מה לעשות חברים, נכון לרגע זה, אף אחד לא מתקרב לפתרון הכולל שמיקרוסופט מציעה למשרד.

אני מאמין שזה ישתנה בעתיד, אבל לקנות מק או תחנת למשרד זה ללכת עם הראש בקיר. מעניין אם כאנשי IT הייתם ממליצים לבוס שלכם לקנות מחשבים כאלה, אם עתיד העבודה שלכם היה על כף... :smoke:

Prog.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...