איך ה1800XT באובר קלוק? - עמוד 4 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך ה1800XT באובר קלוק?


lmlm

Recommended Posts

1.X1800XT כ"כ גרוע באובר קלוק שבמהיריות סטוק שלו הוא בקושי שורד, בגלל זה דחו את ההשקה שלו ובגלל זה יש לו קירור בגודל סלון ובגלל זה הוא כ"כ יקר.

   זה שרוב האתרים עשו עליו אובר עם קירור גז\מים\קרח ישב\ ווטאבר והגיע איתו לתוצאות גבוההות לא אומר שיט.

2.יש לו 16 צינורות עיבוד (ל1800), זאת אומרת שעל כל 1MHZ שתוסיף לGTX שיש לו 24 ה1800 יזדקק ל1.5 כדי להשתוות, כלומר העובדה שאתה יכול לעשות   אובר של 40 מגה ל1800 לעות 40 מגה בGTX לא לטובת ה1800.

3. ברוב המשחקים הGTX256 ללוקח את ה1800 ובחלקם הדיי גדול גם הGT לוקח את הXT.

4. מי שמוציא כבר כ"כ הרבה כסף על 1800XT עדיף שיחסוך עוד קצת לGTX 512.

3DMARK2005 לא אומר כלום!, כל אחד יכול לכתוב דרייורים שמפשטים את הרקוסיות של 2005 לפני שהם מריצים אותו לקבל בוסט ביצועים רציני, הרי זה ידוע שהתוכנה משתמשת ברקורסיות מסורבלות בכוונה כדי לאמץ את כל המערכת סתם, איטי באופן שיטתי מרמה במבחנים האלו, הGTO2 אחרי פתיחת צינורות בלה בלה ... כמו 7800GT, זה אומר שבאיזהשהוא משחק עלי אדמות הוא מתקרב לרמה של 7800GT? בייחוד אחרי שמפעילים פילטרים??.

שימו לב למשל איפה ממוקם הXT פה:

http://www.tomshardware.com/2005/12/02/vga_charts_viii/page16.html

מה לעשות בדור הנוכחי, ATI היא לא בחירה של שום תקציב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

תקציב נמוך- מנצחת עם ה 6200 שיותר טוב מה X300

תקציב בינוני- 6600 רגיל

מיינסטרים (סביבות ה 1000 שקל)- X800GT אוכל את ה 6600GT של . שווה בהרבה.

בינוני-גבוה: GTO אוכל את ה 6600 אקסטרים, ו GTO2 הוא כרטיס של OC, למרות שהוא רק של ספייר.

ושהוא באוברקלוק הוא אוכל את ה 6600GS, שלא מזמן הראו פה שהוא לא מגיע רחוק כל כך ב OC.

תקציב גבוה- X1800XT. המבחן שהבאת של טומ'ס משום מה הוא היחיד ברשת שמראה תוצאות כאלו, כבר הרבה זמן

שמתי לב לדברים מוזרים במבחנים שלהם. שים לב שהם אף פעם לא מציינים יצרן/קלוקים.

ולמה לעזאזל המבחנים רק ב 1280X1024?!

הוא אוכל את ה GTX256, ולא רחוק מה GTX512, בתקציב של 1000 שקל מתחתיו.

רוצה להיות אידיוט? תוסיף 1000 שקל קח GTX512. אני מבטיח לך שאם יהיה משחק בעתיד שה X1800XT לא יסחוב,

ה GTX512 גם לא יסחוב אותו. זה מה שהרבה אנשים לא מבינים. הם רק רוצים שבמקום 70 פריימים לשניה, יהיה 80, למרות

שהם לא קולטים שאתה לא יכול לראות את ההבדל גם אם יש לך עין ביונית X_X

עריכה-

03_age_of_empires_1024hq_ps3_aa4.png

אוי תראה איזה יופי, מישהו שכח לראות שיש במבחן יותר מ 2 עמודים.

אגב, גם שמתי לב שהם לא בדקו GTX רגיל!!

זה GTX אקסטרים- מה שאומר: אחרי OC! גאון X_X

ושים לב שה 1800 נצמד אליו בפריים אחד/2 פחות, זה הכל. בנוסף לזה שבארץ ה GTX אקסטרים עולה כ 400-500 שקל יותר.

Pwned

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1.X1800XT כ"כ גרוע באובר קלוק שבמהיריות סטוק שלו הוא בקושי שורד, בגלל זה דחו את ההשקה שלו ובגלל זה יש לו קירור בגודל סלון ובגלל זה הוא כ"כ יקר.

זה שרוב האתרים עשו עליו אובר עם קירור גז\מים\קרח ישב\ ווטאבר והגיע איתו לתוצאות גבוההות לא אומר שיט.

2.יש לו 16 צינורות עיבוד (ל1800), זאת אומרת שעל כל 1MHZ שתוסיף לGTX שיש לו 24 ה1800 יזדקק ל1.5 כדי להשתוות, כלומר העובדה שאתה יכול לעשות אובר של 40 מגה ל1800 לעות 40 מגה בGTX לא לטובת ה1800.

3. ברוב המשחקים הGTX256 ללוקח את ה1800 ובחלקם הדיי גדול גם הGT לוקח את הXT.

4. מי שמוציא כבר כ"כ הרבה כסף על 1800XT עדיף שיחסוך עוד קצת לGTX 512.

3DMARK2005 לא אומר כלום!, כל אחד יכול לכתוב דרייורים שמפשטים את הרקוסיות של 2005 לפני שהם מריצים אותו לקבל בוסט ביצועים רציני, הרי זה ידוע שהתוכנה משתמשת ברקורסיות מסורבלות בכוונה כדי לאמץ את כל המערכת סתם, איטי באופן שיטתי מרמה במבחנים האלו, הGTO2 אחרי פתיחת צינורות בלה בלה ... כמו 7800GT, זה אומר שבאיזהשהוא משחק עלי אדמות הוא מתקרב לרמה של 7800GT? בייחוד אחרי שמפעילים פילטרים??.

שימו לב למשל איפה ממוקם הXT פה:

http://www.tomshardware.com/2005/12/02/vga_charts_viii/page16.html

מה לעשות בדור הנוכחי, ATI היא לא בחירה של שום תקציב.

/quote]

אז זהו שהם לוקחים רק במשחקים שיש לנוידיה חסות..

משחק בלי חסות ה 1800 XT לוקח...(256 ו הGT)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקציב נמוך- מנצחת עם ה 6200 שיותר טוב מה X300

תקציב בינוני- 6600 רגיל

מיינסטרים (סביבות ה 1000 שקל)- X800GT אוכל את ה 6600GT של . שווה בהרבה.

בינוני-גבוה: GTO אוכל את ה 6600 אקסטרים, ו GTO2 הוא כרטיס של OC, למרות שהוא רק של ספייר.

ושהוא באוברקלוק הוא אוכל את ה 6600GS, שלא מזמן הראו פה שהוא לא מגיע רחוק כל כך ב OC.

תקציב גבוה- X1800XT. המבחן שהבאת של טומ'ס משום מה הוא היחיד ברשת שמראה תוצאות כאלו, כבר הרבה זמן

שמתי לב לדברים מוזרים במבחנים שלהם. שים לב שהם אף פעם לא מציינים יצרן/קלוקים.

ולמה לעזאזל המבחנים רק ב 1280X1024?!

הוא אוכל את ה GTX256, ולא רחוק מה GTX512, בתקציב של 1000 שקל מתחתיו.

רוצה להיות אידיוט? תוסיף 1000 שקל קח GTX512. אני מבטיח לך שאם יהיה משחק בעתיד שה X1800XT לא יסחוב,

ה GTX512 גם לא יסחוב אותו. זה מה שהרבה אנשים לא מבינים. הם רק רוצים שבמקום 70 פריימים לשניה, יהיה 80, למרות

שהם לא קולטים שאתה לא יכול לראות את ההבדל גם אם יש לך עין ביונית X_X

עריכה-

03_age_of_empires_1024hq_ps3_aa4.png

אוי תראה איזה יופי, מישהו שכח לראות שיש במבחן יותר מ 2 עמודים.

אגב, גם שמתי לב שהם לא בדקו GTX רגיל!!

זה GTX אקסטרים- מה שאומר: אחרי OC! גאון X_X

ושים לב שה 1800 נצמד אליו בפריים אחד/2 פחות, זה הכל. בנוסף לזה שבארץ ה GTX אקסטרים עולה כ 400-500 שקל יותר.

Pwned

יש הבדל של 9FPS בין X1800XT ל7800GTX(רגיל) ויש הבדל במחיר ענק(וזה מש מעניין אותך)זאז ה7800GTX רגיל יותר טוב אז שב בשקט!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שהבאתי עמוד אחד זה בתור דוגמא...

ונכון, אין טעם להוציא כ"כ הרבה כסף על ההבדלים הללו, אני למשל קניתי 7800GT לא בגלל תקציב, אלא בגללם שאני חושב שזה לא הגיוני להוציא 4700 שקל על כרטיס בלי קשר לכמה כסף יש לך.

אבל אם מישהוא כבר עושה את הצעב ומוציא 4000 שקל על כרטיס לא חאראם? רק להוסיף עוד 700 ולקבל משהוא הרבה יותר טוב? נכון, כרגע אין משחק שמראה את זה, אבל צריך לחכות לאנריל 2007, שם אנחנו נראה את הפערים גדלים על בסיס הפרש צינורות עיבוד....

אבל מוקדם מידי כנראה לדבר על זה... חוץ מתמונה נידחת של בנצ'ים מE3 2003 אין הרבה...

ואין כזה דבר משחק שרץ טוב יותר כי הוא ממון ע"י אנוידיה, הכל התחיל עם 3 שרץ יותר על , אבל זה לא בגלל שאנוידיה ממנו את ID, להפך, כשID באו עם המנוע שלהם לשתי החברות הן ביקשו משתי החברות שיוסיפו תמיכה לצורת רינדור פיקסלים מאוד מסויימת  בכרטיס שלהם, איטיאי סירבה , התחילה לתמוך החל מסידרת הGF3, זה לא הופך את המשחק לא טוב לבנצ'ים כי הוא "משוחד", זה הופך את לחברה טובה יותר. ואותו לבנצ'מארק מאוד מציאותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שהבאתי עמוד אחד זה בתור דוגמא...

ונכון, אין טעם להוציא כ"כ הרבה כסף על ההבדלים הללו, אני למשל קניתי 7800GT לא בגלל תקציב, אלא בגללם שאני חושב שזה לא הגיוני להוציא 4700 שקל על כרטיס בלי קשר לכמה כסף יש לך.

אבל אם מישהוא כבר עושה את הצעב ומוציא 4000 שקל על כרטיס לא חאראם? רק להוסיף עוד 700 ולקבל משהוא הרבה יותר טוב? נכון, כרגע אין משחק שמראה את זה, אבל צריך לחכות לאנריל 2007, שם אנחנו נראה את הפערים גדלים על בסיס הפרש צינורות עיבוד....

אבל מוקדם מידי כנראה לדבר על זה... חוץ מתמונה נידחת של בנצ'ים מE3 2003 אין הרבה...

ואין כזה דבר משחק שרץ טוב יותר כי הוא ממון ע"י אנוידיה, הכל התחיל עם 3 שרץ יותר על , אבל זה לא בגלל שאנוידיה ממנו את ID, להפך, כשID באו עם המנוע שלהם לשתי החברות הן ביקשו משתי החברות שיוסיפו תמיכה לצורת רינדור פיקסלים מאוד מסויימת  בכרטיס שלהם, איטיאי סירבה , התחילה לתמוך החל מסידרת הGF3, זה לא הופך את המשחק לא טוב לבנצ'ים כי הוא "משוחד", זה הופך את לחברה טובה יותר. ואותו לבנצ'מארק מאוד מציאותי.

לא רק בגלל זה זה גם בגלל שהOPENGL לא נתמך טוב בATI ובNV נתמך מצויין ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כעקרון במנועים של דום זה נובע מהעובדה שהכרטיס של יכולים לחשב פיקסל בלי ערך של Z, כלומר, אם יש לך 24 צינורות עיבוד, ואתה מקציב 8 לX 8 לY ו8 לZ, ואין לך Z הוא מחשב את המנוע כאילו הוא רץ ב32 צינורות.

זה ייתרון עצום, איטיאי מפצה על זה בדרייורים האחרונים ע"י ניהול מצויין, בגלל זה יש מיקרים ספציפים שהם מנצחים גם במנוע של קוויק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן

קאטאליסט 5.13 אמור לסדר בעיות של OpenGL ולתת בוסט של עד 35 אחוז לכרטיסים של ATI באופןGL

לכל הקרציות- אמרתי *עד* 35 אחוז, אני לא אומר 35 אחוז.

ATI הכניסו תשיפור הזה כבר ב5.11..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני חושב שהדיון הזה מצה את עצמו ממזמןןןןן

ודרך אגב זה לא נראה לכם מוזר שATI כל חודש צריכה להצויא דריבר חדש??

אם המוצר שלהם היה כזה טוב כמו שהם אומרים למה הם צריכים להוציא לו כל כך הרבה דריברים??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...