פורסם 2005 בנובמבר 920 שנים עוד לא יצא לי לשחק איתו מספיק, אבל הנה מה שבינתיים הבנתי -אתה לוקח אובייקט, שם עליו את ה- modifier שנקרא hair and fur (הוא נמצא תחת world-space modifier, מה שאומר שהוא תמיד יושב בסוף ה- stack)את רוב העבודה אתה עושה דרך הדיאלוג הדי מוזר שנפתח לך ב- style hair....כשאתה מוסיף את ה- modifier, מקס מוסיף לך אוטומטית אפקט ל- environment שהוא זה שמצייר את השיער.
פורסם 2005 בנובמבר 1020 שנים מחבר ניסיתי את המודיפייר הזה, הכל טוב ויפה רק שאני לא הבנתי בדיוק איך אני יכול לקבוע את מיקום השיער, ישר אחרי שאני מפעיל את המודיפייר הוא קובע אוטומטית את מיקום השיער ואני לא יודע איך לבחור בעצמי. אפ תוכל לעזור לי זה ייהיה אחלה
פורסם 2005 בנובמבר 1020 שנים בעיקרון יש שתי דרכים עיקריות.אתה יכול לעשות אובייקט shape שמכיל splines שביניהם יווצרו השיערות (הסדר ששבו אתה עושה אותם משנה), ואז להוסיף את ה- modifier לאובייקט ה- shape.אפשרות שניה זה לשים אותו על אובייקט גאומטרי, ולהשתמש בדיאלוג ה- style hair כדי לעצב את השיער.אתה יכול גם ליצור splines בתור guides, ואז לבחור comb from splines, ואז כל שיערה תקבל צורה לפי ה- guides שנמצאים בסביבה שלה.אתה יכול להגביל את האיזור שבו נוצר השיער ע"י בחירה של פוליגונים על ה- mesh.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.