הסבר קצר על ברייק אין. - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הסבר קצר על ברייק אין.


Stanly

Recommended Posts

אמנם עברתי בריפרוף בלבד על הכתוב, אך נראה שבילבלת בין "break-in" ל-"burn-in". הראשון מתייחס ל"הרצה" של רכיב האודיו (אני אומר רכיב ולא ממברנה, כי יש כאלו המאמינים שגם ציוד SS וכבלים עוברים תהליך דומה, אז לא נקפח אותם...;)) בתקופה מיד לאחר רכישתו, כשהוא "בתול". השני מדבר על "הרצה" המתבצעת לפני כל האזנה; כלומר - לתת לרכיב "לרוץ" במשך כמה זמן לפני כל session האזנה רציני וממושך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש הבדבל מהותי בן שני הדברים, כאשר אחד הוא לתפקוד המכאני הרציף והיציב של הממברנה והשני תפקידו הוא להביא את האוזניה כולה לאיכות אליה היא מיועדת.

מדוע כדי לעשות"Break In" לאחר קניית האוזניות?

כאשר אתה קונה את הרמקולים הללו מהחנות החומר הגמיש הינו עדיין קשיח יחסית ולכן על מנת לקבל את המרב מהאוזניות וגם כדי לדאוג שהם לא יקרעו/יסדקו/יפגמו צריך לעשות לאוזניות את מה שנקרא "Burn In" וכך אתה "מותח" קצת כל אוזניה והופכה לגמישה, ניתן להשוות את התהליך כמו הרצת מכונית לאחר קנייתה על מנת להריץ קצת את כל החלקים המכאניים.

מדוע כדי לעשות"Burn In" לאחר קניית האוזניות?

ה-"Burn in" נעשה על מנת לגרום לדריברים להגיע לפרמטרים על הדיאפרגמה שאותם ייעדה החברה, כלומר במהלך התהליך הפרמטרים עולים ומתיישבים בצורה האופטימאלית על הדיאפרגמה שאותה ייעדה החברה, כמו שמריצים מכונית חדשה שקונים על מנת ליישב את החלקים המכאניים לפני השימוש השוטף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניסיתי לקרוא את הכתוב, אך הניסוח שלך מבלבל; עדיין לא הבנתי מדבריך מהו אותו הבדל בין המושגים אליו התכוונת... ההסבר שסיפקתי תקף עבור מערכות קונבנציונליות ולמיטב ידיעתי הוא גם תקף למערכות הבנויות סביב .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...