חרם על בתי הקלונוע! - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חרם על בתי הקלונוע!


ashkenazone

Recommended Posts

  • תגובות 99
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

Dobermann  :xyxthumbs:

סרט אקשן חזק ביותר , אפילו העובדה שהוא בצרפתית לא הורסת אותו , יש שם סצנות אקשן מטורפות שלא תראו בשום מקום , קשה להאמין שהיה להם תקציב לכזה סרט  :P

סרט כיפי ויחודי.

סרט טוב הוא לא.

אישית אני לא מחפש איכותיים לצפייה בקולנוע - כל הרעיון הוא לצפות בסרט הוליוודי המגובה באפקטים רבים על מסך גדול.

סרטים טובים מהנים באותה מידה על מסך קטן בבית.

אני יכול לצפות שוב ושוב בfistful of dynamite של סרג'יו לאונה (http://www.fistful-of-leone.com/films/afodm.html)

על המחשב, ואני לא צריך שום בית בשביל זה.

הדרך הטובה ביותר להלחם במחירים היא להצביע ברגליים - לא ללכת לבתי .

אין צורך לשכנע אנשים אחרים לעשות זאת מכיוון שמי שממשיך ללכת עושה זאת אחרי הכל מתוך בחירה.

היתרון בקולנוע הוא המימד החברתי, אשר שווה לדעתי את המחיר ואת האיכות המזעזעת (תמונה, , הסרט עצמו) פעם בתקופה ממושכת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דיי עם השטויות. המחירים של הכרטיסים בסדר גמור. בהמון מקומות ברחבי העולם הוא יותר יקר. ויש מספיק אנשים שלא מרוויחים המון שהולכים לקולנוע. אני ממשפחה ממוצעת, לא מבזבזים יותר מדי אבל חיים בצורה סבירה, ואני מצליח איכשהו להוציא 35 שקל על כרטיס. אתם רוצים להגיד לי שאתם לא מוצאים במסעדות כסף? במקדונלדס? על כרטיסי מסך שעולם 2000 שקל? נו באמת. הבעיה האמיתית בנושא בארץ היא שכולם פיראטים גנבים.

מה הקטע של "הכל בארץ נורא יקר"????? דבר ראשון, זה פשוט לא נכון. תנו הוכחות. ותקלטו שבעולם יש עוד הרבה מקומות חוץ מארה"ב. ממוקמת באסיה/אירופה, לא בצפון ארה"ב. ואני רוצה שכל אחד שאומר את זה יגיד במה אבא שלו עובד. ואז נבחן את התחום ונראה אם הוא לא "יקר מידי". הרי אבא שלכם לא צריך להרוויח כסף. בואו נעשה על התחום הזה חרם.

שלא תבינו לא נכון, אני לא נגד חרם צרכנים ויש בהחלט תחומים שדורשים את זה (למשל כל החבילות של הכבלים ויס שלפני שלוש שנים לא שילמנו עליהן גרוש, כל השירותים שגונבים לכם כסף של ספקי הסלולאר וכו'). אבל לא צריך להכליל וצריך להסתכל על מה יורדים.

אני אישית החלטתי לדוגמה שאני לא הולך לב"ק של גלובוס. אתמול הייתי ב"פרחים שבורים" בכ"ס. האולם פשוט חרא. היה בסטריאו ומסך בגודל של טלווזיה גדולה. ואפילו לא היה Wide Screen.

אני גם לא מבין את אלא שיורדים על המחירים של הקולנוע ואז אומרים "מונית עולה 30 שקלים". כאילו, מה הקטע? אז אולי גם תכלילו את המחיר שהלבוש והנעליים שלכם עלה? מה הקשר בין המחיר של התחבורה למחיר של סרט?

בכל הנוגע למחירים במזנון: אין לי מושג איך זה במקומות אחרים בעולם. אך הם נורא יקרים. אני אישית פשוט.... לא שותה ולא אוכל בסרט! כן, איכשהו אני מצליח להחזיק שעה וחצי בלי לאכול ולשתות..... כל פעם אחרי הסרט, אני מנסה להבין איך הצלחתי להחזיק שעה וחצי שלמות בלי לאכול ולשתות!!! זה מדהים אותי כל פעם מחדש. אני דיי בטוח שאם חודשיים שלמים אף אחד לא יקנה שם אוכל המחירים יצנחו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, לא קראתי פה את כל התגובות אז בכל מקרה אני אגיד לכם משהו:

אני , בתור אחד שהולך להרבה עם חברים , תמיד אבל תמיד אני לוקח איתי 100 שקל , כאשר כרטיס עולה

33 וקול ופפוקרן יותר מעל 30, זה יוצא משהו כמו 63 שקל.

אבל גם כשאני הולך לראות סרט בחינם! בחינם, "המתנה" הזאתי מסלקום אני מבזבז מעל 30 שקל על קולה ופופקורן!

על סרט בחינם שאם אני רואה אותו עוד שנתיים בטלוויזיה אז נגיד שאני קונה פופקורן ב 5 שקל וקולה מהמקרר בקבוק שלם אז יוצא לי 8-9 שקל

טוב מה אני אגיד לכם תמיד יהיה מאופיין עם אוכל באמצע הסרט, ובזמן הסרט שניהם תמיד ילכו ביחד ולא יהיה מה לעשות, אז מה שיש לי להגיד

שזה לא יעזור אם נעשה שביתה או משהו, זה תמיד תיהיה השפעה ללכת לסרט ולקנות פופקורן תמיד אלא אם כן אין לך כסף בכיף ואתה תצתרך להכריח את עצמך לא לקחת כסף, ובקשר לזה אני לא יודע

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עזבו מחיר אתם לא יודעים איזה קומבינות עושים עלכם בסינמה סיטי ! ;D ומי יודע איפה עוד... אם יצא לכם לשים לב במקרה כאשר יוצא סרט מבוקש אז זמני ההקרנה שם מאוד דומים בכמה אולומות לפעמים 2 לפעמים 3 ולפעמים אפילו יותר , זמני ההקרנה שונים בכמה דקות בלבד מאולם לאולם , חשבתם שזה במקרה ? אז זהו שלא

וכך עובדת הקומבינה :hat: : נוע תנוע על רגע אחת

מכשירי ההקרנה נמצאים ממש סמוך אחד לשני מה שמאפשר לשלשל את הפילים של אותו סרט למקרן אחד ואז כשהוא יוצא מהצד השני מחברים אותו למקרן ב' ואחרי זה לבא אחריו וכו' , זאת היתה יכול להיות עוד קומבינה ישראלית לתפארת אם זה לא היה נעשה על הגב שלכם והיתם סובלים מזה (כמו כל קומבינה כמעט)

הקומבינה הזאת גורמת לשחיקה מהירה מאוד של הסרט (מה גם שיש שנקנים כבר אז כיד שנייה היות ועלותם מאוד יקרה) שגורמת לירידת איכות דרסטית מהר מאוד (במקום כמה חודשים בד"כ) , לתקלות תכופות (ראה עיתונות לגבי סינמה סיטי) בגלל שהסרט נתקע מידי פעם באחד המקרנים בגלל השחיקה וכו' וכו'

וכמובן שיש גם את בעיות הסאונד

אז שלא יעבדו עלכם :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הולך לסרטים רק עם המבצע של

אבל המבצע הוא רק לברשת גלובוס ואכן כמו שאמרו פה האולמות שלהם גרועים הם ממש חייבים לעשות משהו בנידון גם בנוגע לאיכות והגודל של המסכים וגם לסאונד

רב חן דוקא בסדר בנוגע לאיכות של הסרט והסאונד

חח נראה לי שיפסיק המבצע של אני אפסיק ללכת גם לסרטים הוצאה של 60 שקל בערך ללכת לסרט בעע

מי שהיה מנצל את המבצע של באמת היה חוסך לו הרבה כסף

סלקום צריכים להמשיך את המבצע

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

To be honest, I only go to movies whenever friends drag me there, I prefer going to a pub, buy me a pint, maybe a shrimp coctail if I feel ''Large'' and I gotten my paycheck that month. The hell do I need to go to the cinema when Milkshake here is downloading all the good crap/renting it and I watch it over at his flat with all the comfort (oh, and unlike in the movies - I can go take a tinkle ANYTIME I WANT!)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הכיף זה לנשנש משהו בזמן שאתה רואה את הסרט, והחבר'ה בקולנוע יודעים את זה טוב מאד ולכן אין הכנסת אוכל לשטח הקולנוע ואתה נאלץ לקנות את הנשנושים שלך מתוך שטח הקולנוע, ושם כמובן המחירים הם מחירים לא מחירים, ואתה נאלץ לקנות במחירים האלו, זאת פשוט גניבה.

ועוד גניבה שאני עליתי עליה, אם נגיד אתם קונים שתיה בכוס, הברירת מחדל של העובדים שם היא לשים לך חצי כוס קרח (ולא, אני לא מגזים, הם לוקחים עם כף מפלצתית קרח ומכניסים לתוך הכוס) רוב האנשים לא שמים לב כי הם בדיוק באים להוציא כסף מהארנק או משהו או שהם מטומטמים מדי כדי לעלות שבזה הרגע נעשתה עליהם קומבינה, אבל קומבינה קומבינה.  יוצא שאתם מקבלים חצי כוס מלאה בקרח וכל השאר השתיה שהזמנתם, זה פשוט מגעיל!

לא מספיקים להם המחירים השערוריתיים שמשלמים להם בעבור כל הדברים, הם גם עושים קומבינות.

בקיצור, אם באת לראות סרט בקולנוע אתה לא יוצא בפחות מ-50 שקלים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ידוע ... וזה לא רק זה הקולה שם היא קולה מתרכיז ולא בדיוק קולה כמו מבקבוק כך שיוצא שזו קולה הרבה יותר "זולה"

יש הרבה סוגים של קוקה קולה למשל כשבבקבוק זכוכית זו הקולה הכי משובחת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין, הם בודקים. ואם הם רואים שאתה נכנס עם חטיפים או שתיה הם קוראים לאבטחה של הקניון ומעלים אותך לבירור. אני לא אוהב להסתבך, באיחוד שזאת הסתבכות כזאת פתטית.  :lol:

רק מהמחשבה שאני יגיע הביתה ואמא שלי תשאל אותי, למה איחרת? ואני אצטרך להגיד לה "נתפסתי על פחית קולה" ...  :-X

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ידוע ... וזה לא רק זה הקולה שם היא קולה מתרכיז ולא בדיוק קולה כמו מבקבוק כך שיוצא שזו קולה הרבה יותר "זולה"

יש הרבה סוגים של קוקה קולה למשל כשבבקבוק זכוכית זו הקולה הכי משובחת

ידוע לך, אתה לא יודע כמה אנשים נופלים לקומבינה הזאת... יש לי בן דוד שעובד במקדונלדס (גם במקדולנדס יש את זה...) וששאלתי אותו לגבי זה, הוא אמר לי שנותנים להם פקודה לעשות את זה "במחתרת" בצ'יק צ'ק בלי שאף אחד ישים לב. רוב האנשים לא ממש מסתכלים על זה שהולך לשים להם קולה בכוס, הם פשוט מוציאים כסף מהארנק באותו זמן. הם לא שואלים אותך אם אתה רוצה עם קרח או לא, ברירת המחדל שלהם זה לשים לך קרח. לא רק שגונבים לך בערך חצי כמות מהקולה, הקרח נמס בצ'יק צ'אק וכל הגזים וכל הטעם של הקולה נדפקים. (אני לא צריך להגיד לכם מה הטעם של קולה מדוללת במים, גם אתכם האכילו לוקשים שזה טוב לכאבי בטן שהייתם קטנים. :P )

בושה, זאת גניבה לאור היום באין מפריע.

הצרכן הישראלי תמיד רוצה שלא ידפקו אותו, אבל על פני השטח הוא הצרכן הכי פרייאר ופתי שיש.  :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הבעיה להכניס משהו לבית הקלנוע.

פשוט תשימו את האוכל בתיק של אחת הבנות.

האמת היא שקולנוע זה באמת קטע חולף. אי אפשר לעשות כלום עם הבנות בגלל שהן מקובצות יחד ואי אפשר ממש לעבור 10 מושבים ימינה באמצע הסרט.

אז אתה תקוע עם הבנים, וזה באמת הומואי.

אהבתי את הקומבינה שסינימה סיטי עושים עם המקרנים. LOL

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...