מכבי מול המגי'ק - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מכבי מול המגי'ק


BURTON

Recommended Posts

  • תגובות 32
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ימים פופולריים

משתתפים בולטים בדיון

ימים פופולריים

לדעתי מכבי נתנו פייט טוב, והיה משחק צמוד וחזק.

מרגישים שהכל ברמה אחרת שם, השיפוט, המשחק, המעודדות, הכל... חוץ מהסימי הזה, שפשוט עלה לי על העצבים.

נ''ב - הפרנסיס הזה סוס בצורה בלתי יאמנת!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ספולייר!!!  מי שלא יודע כמה נגמר שלא יקרא!

אפילו שמכבי הפסידו ככה לפגר 6 הפרש דקה לסיום מול המג'יק בחוץ, שבאסטון עושה המון שטויות והספסל של מכבי חוץ משארפ לא ממש מועיל (גרין לא עשה שום דבר טוב, גם ארנולד, גם פני), זה מעיד על האכויות של מכבי.    באירופה מכבי לא תתקשה, אחרי שמכבי התמודדה ככה מול הראפטורס ומול המאג'יק קבוצות עלית אירופאיות כמו ברצלונה, צסק"א או בנטון קטנות עליה.  גם עד שהעונה האירופאית תגיע לשלבים הקשים (הטופ 16 ומעלה) אני מאמין שפני ילמד עוד כמה דברים וישתפר והספסל של מכבי יהיה יותר איכותי.     סך הכל, הפסד ב-14 הפרש לאורלנדו (ויכל להיות גם 4, אם מכבי הייתה רוצה) זה בסדר.  מכבי לא הובסה באף משחק ב-25-30 הפרש והוכיחה, לדעתי, שהיא שוות ערך לפחות לקבוצת NBA חלשה כיום (כגון טורנטו, ניו-אורלינס, יוטה או שארלוט).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי זה גם היה עניין של עומק...למכבי יש בשורותיה 11 שחקנים כשלאורלנדו יש 17...ודוגמה מצויינת

לזה, bo outlaw הקשיש שקיבל לא מעט דקות משחק(וגם בגלל שדוויט הווארד יצא על 4 עבירות ברבע הראשון)...

ולאורך זמן, העומק של אורלנדו התנקם במכבי היות וב NBA משחקים משחק של 48 דקות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למכבי בעיקרון יש 13 שחקנים (ה-2 שכנראה לא החשבת הם כספי וקדוש), אבל היא השתמשה היום רק ב-9, וגם ארנולד ופני שיחקו ביחד אולי 20 דקות, אז מכבי הייתה היום בעיקר עם 7 שחקנים. ושחקן ספסל ממוצע של אורלנדו, מספר 8-9-10 ברוטציה, אמור להיות ברמה של שחקן חמישייה של מכבי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל לא יפה שצחקו עליו ושידרו כל הזמן את הריצה אחורנית שלו

למרות שזה היה גדול!! ;D

תראה, זה היה אחרי דאנק מהסרטים...

הנבלה פשוט צץ משום מקום!!!

ד"א, המשחק של מכבי - כמו נגד טורונטו - התחיל ונגמר בהגנה. כשהם שמרו, לקחו ריבאונדים (ו-FFS, כמה ריבאונד הגנה אפשר לאבד?!), כמו ברבע הראשון - הם הובילו. ברגע שהם התחילו לעשות שטויות בהגנה (להשאיר אנשים פתוחים ל-3, לאבד ריבאונדים) - הם התחילו לפגר.

גם את טורונטו הם ניצחו רק בזכות 2 בלוקים אדירים של גרין 2 דקות לפני הסוף (ד"א, לכבוד הקורא גרין - לאיפה נעלמת? כאילו, משחק אחד טוב וזהו?), ובזכות זה שהם התחילו לשחק הגנה ברבע האחרון...

דברים מעצבנים:

קודם כל, הקריינות. הייתי ככה קרוב לזרוק נעל על הטלוויזיה רק כדי שהסימי ריגר הזה ישתוק. ובכלל, הוא והשדר (מי זה היה? מאיר איינשטיין?) ברבע האחרון כבר מנתחים בכמה מכבי תפסיד, ולכל אורך המשחק עוברים שחקן שחקן במכבי ו"מנתחים" אם הוא יכול לשחק ב-NBA. פשוט בושה - הם עשו שיעור ב"איך לא עושים קריינות".

דבר שני - מי זה הפני הזה ומי נתן לו לשחק?! הוא משחק כמו ילד בכיתה ו', כולל כל התנועות הבסיסיות שהמאמנים בקטסל מלמדים - הטעיה לפני כל תנועה ושטויות כאלה. פשוט גועל נפש.

אבל סה"כ היה משחק טוב, וההופעת מחצית הייתה שווה את הכל ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...