עבור לתוכן

כרטיס Geforce 6800GT מת...זקוק לעזרה..

Featured Replies

פורסם

שלום.

לפני שאני מספר את כל פרטי העלילה,רצוי לציין שלא מדובר במחשב שלי,אילא של חבר שלי.

תחילה אני אציין את המפרט שלו [אני לא יודע את המפרט במדויק,אז אני אכתוב רק פרטים כלליים]:

P4 3GHZ 1M CACHE

WD 80GB 10000RPM

1024MB DDR RAM [512*2] Kingston 400MHZ

XFX Geforce 6800GT 256MB 256Bit*

*-ז"ל

לפני כשנה [פחות או יותר] הוא קנה בארה"ב Geforce 6800GT 256MB 256Bit חדש מרשת COMPUSA של XFX.

הכרטיס פעל נפלא והכל היה טוב...

לפני כחצי שנה,המחשב שלו התחיל לעשות בעיות..

בשל התחממות יתר,המחשב היה נתקע כל הזמן,כאשר לפני התקיעה הוא היה מציג מעין עיוותים משונים על המסך..

התקיעות היו נפוצות בעיקר בזמן שהוא שיחק במשחקים,ולפני התקיעות בעת משחק,הטקסטורות במשחק היו מתחרבשות,המודלים היו מוצגים בצורה מעותת,והמסך הציג צבעים פסיכודליים..

עם הזמן הבעיה רק החמירה...

הוא נאלץ לפתוח את מארז המחשב ולהצמיד אליו מאורר,אבל גם זה לא עזר..

הגיון בריא היה אומר מיד שמדובר בבעית קירור בכרטיס מסך,אבל לא ככה אמר הטכנאי שלו..

הטכנאי שלו החליף לו קירור למעבד,וזה ממש לא עזר... [ראוי לציין שכל אותו הזמן המחשב לא עבר ניקוי אחד אפילו?]

עד לפני חודש חבר שלי היה עדיין תקוע עם הבעיה הזו,עד שהוא החליט לשלוח לטכנאי שלו את המחשב שוב פעם

ואז סוף סוף,הטכנאי הכריז כי מדובר בבעית קירור בכרטיס מסך...

הוא החליף לו את הקירור סטוק לקירור של ZALMAN

אך כשהוא הרכיב את הכרטיס מסך בחזרה-BAM-הכרטיס לא מציג שום דבר על המסך...פשוט מת...

כרגע הטכנאי שלו החליף לו לכרטיס R9600XT כפיתרון זמני או מוחלט [תלוי אם ה6800GT הוא בר-תיקון]

וכאן מגיעה הבעיה:

מה לעזאזל אפשר לעשות?

הכרטיס מסך נקנה בארה"ב לפני מעל לשנה,ומקור הנזק אינו ברור

האם נראה לכם שהנזק מקורו בהתחממות?או שאולי הוא ניזוק במהלך הרכבת הקירור ומדובר באשמת הטכנאי שלא אומר דבר?

כרגע הטכנאי מנסה להעביר את הכרטיס מסך אל היצרנית,אבל לא ברור מה יהיה.

יש לכם עצות,פתרונות,רעיונות?

חבל לי על הכרטיס של חבר שלי....המחיר די כבד..

אודה לכל העוזרים.

פורסם

הבעיה הייתה בעיית קירור של הכרטיס

כרטיס שעובד חצי שנה עם בעיות קירור יכול למות !

לדעתי כשהטכנאי (או איך שקוראים לאחד שחושב שהוא מבין ) החלף את הקירורהוא שרט את הליבה / את ה PCB והרג את הכרטיס

פורסם
  • מחבר

אאוצ'

יש אחריות על נזק מסוג שכזה?

בכל מקרה,אחרי כל פרשיית הכרטיס מסך-אני בהחלט אמליץ לו בחום להחליף טכנאי.. :\

פורסם

אאוצ'

יש אחריות על נזק מסוג שכזה?

בכל מקרה,אחרי כל פרשיית הכרטיס מסך-אני בהחלט אמליץ לו בחום להחליף טכנאי.. :\

נזק מסוגכזה הוא נזק פיזי שעליו אין אחריות

תבדקו אם יש שריטה על הPCB/ליבה ואז תגידו לטכנאי שאם הו אלא יחליף לכם תתבעו אותו ;D - גם אם הכרטיס מת מחום זה גם אשמת הטכנאי

פורסם

מה שריטה על הליבה יכלה לעשות? זה לא ברור

עים יש אז אין אחריות ועים החלפתה קירור גם אז אין אחריות

פורסם

זו הבחלט יכולה להיות שריטה על הליבה.

יש גם סיכוי שזה סוג של FailSafe במקרה

והקירור לא יושב על הליבה כמו שצריך הכרטיס פשוט לא נדלק.

הייתי בודק את הקירור סטוק כדאי לנסות להבין למה הוא כשל

יכול מאוד להיות שהליבה עצמה הייתה תקולה ועם הזמן הידרדרה

עד שהחלפת הקירור הייתה הקש ששבר את גב הגמל. (קרה לחבר שלי עם XFX 6800NU)

אם אפשר להביא תמונה של הכרטיס הפגוע בלי קירור זה יהיה נחמד.

פורסם

הסדרה של NVIDIA ה ***6

הליבות מאוד עדינות ואין סביבם ספוג שמקיף אותם שתומך בקירור כדי שלא יפגע בליבה (מקווה שההסבר ברור-כי לי הוא לא נשמע הכי טוב)

אבל ביקיצור קרו הרבה מקרים ששמעתי אליהם ברשת אל החלפת קירור ומאז הכרטיס לא עובד

או שבאמת הכרטיס לא יושב טוב על הליבה - שזה יכול לקרות כי אין את התמיכה (מן ספוג כזה) בגבולות הליבה והקירור עקום

או שהליבה נפגמה לגמרי .

ובלי שום קשר אם במשך חצי שנה הכרטיס סבל מהתחממות אז הגיוני שהוא ימות די מהר .

אני הייתי שולח מייל ל COMPUSA (כמובן אחרי שהייתי מברר שהליבה לא נפגמה - ומברר על אחריות .

היה לי מקרה דומה עם NEWEGG והם הסכימו שאני אשלח אליהם את הכרטיס - אבל הם היו מוכנים לשלוח את זה רק לארה"ב ושמשם אני אסתדר .

מזל שיש דודים שנוסעים הרבה...

פורסם
  • מחבר

בע

ענין טיפה בעייתי

נניח והוא יתקשר אליהם והם יסכימו לקבל את הכרטיס...אין לו קופסא של הכרטיס..

[אחיו קנה לו את הכרטיס בארה"ב,ומכיוון שהוא נשא תיק לא גדול במיוחד,לא היה לו מקום להכניס את הכרטיס עם כל הקופסא הענקית של XFX [בצורת X ענקית :P ] אז הוא הביא לו את הכרטיס לאל הקופסא]

עדיין יקבלו במצב כזה?

:\

פורסם

אני פשוט מבקש מהטכנאי כרטיס ברמה של ה6800GT או כרטיס חלופי זהה כי זאת אשמתו הישירה.לא ירצה לשלם תאיימו עליו בתביעה.

פורסם

אתה חושב שבן אדם יכל להיות כל כך מתומטם הוא יגיד על מה ואין לכם הוחכה

פורסם
  • מחבר

דוגרי

הוא צריך לדרוש ממנו איזה X800XL לפחות.

פורסם

הם אמורים לקבל הם צריכים את מס' ההזמנה (INVOICE NO)

בע

ענין טיפה בעייתי

נניח והוא יתקשר אליהם והם יסכימו לקבל את הכרטיס...אין לו קופסא של הכרטיס..

[אחיו קנה לו את הכרטיס בארה"ב,ומכיוון שהוא נשא תיק לא גדול במיוחד,לא היה לו מקום להכניס את הכרטיס עם כל הקופסא הענקית של XFX [בצורת X ענקית :P ] אז הוא הביא לו את הכרטיס לאל הקופסא]

עדיין יקבלו במצב כזה?

:\

פורסם

תכל'ס הכרטיס כבר גסס, הטכנאי רק ביצע המתת חסד :smile1:

פורסם

תכל'ס הכרטיס כבר גסס, הטכנאי רק ביצע המתת חסד :smile1:

הוא עבר משפעת לגסיסה בגלל הטכנאי שאמר שזאת לא בעית קירור בכרטיס

פורסם

קודם כל , הטכנאי לא חייב שום דבר . הכרטיס לא נרכש ממנו , גם אם הוא לקח מקדחה וקדח בליבה , הוא לא צריך לתת שום אחריות על הכרטיס . הלקוח , במקרה זה , החבר שלך , אשם בזה שהוא סחב עם התקלה קרוב לחצי שנה בלי להשקיע קצת מאמץ ולקחת את המחשב / כרטיס מסך למקום אחר , כי אם הטכנאי שלו החליף לו גוף קירור למעבד , והתקלה לא נפתרה , אז יש בעיה עם המקצועיות של הטכנאי , והוא היה צריך או לנדנד לו , או לקחת את המחשב למקום אחר .

בכל מקרה , אין מה לעשות . אם האחריות לכרטיסים האלה בחו"ל היא לשנתיים , אז צריך להעביר איכשהו את הכרטיס ליצרן . אם האחריות היא שנה , אז החבר שלך אכל אותה , ואין לו מה לעשות . זה שהטכנאי עם רגשות אשם ונותן לחבר שלך 9600 , החבר הזה שלך צריך להגיד לו בכלל תודה , ולא לחשוב על איך לתבוע אותו .

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים