כרטיס Geforce 6800GT מת...זקוק לעזרה.. - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס Geforce 6800GT מת...זקוק לעזרה..


tombcatz

Recommended Posts

שלום.

לפני שאני מספר את כל פרטי העלילה,רצוי לציין שלא מדובר במחשב שלי,אילא של חבר שלי.

תחילה אני אציין את המפרט שלו [אני לא יודע את המפרט במדויק,אז אני אכתוב רק פרטים כלליים]:

P4 3GHZ 1M CACHE

WD 80GB 10000RPM

1024MB RAM [512*2] Kingston 400MHZ

XFX 6800GT 256MB 256Bit*

*-ז"ל

לפני כשנה [פחות או יותר] הוא קנה בארה"ב 6800GT 256MB 256Bit חדש מרשת COMPUSA של .

הכרטיס פעל נפלא והכל היה טוב...

לפני כחצי שנה,המחשב שלו התחיל לעשות בעיות..

בשל התחממות יתר,המחשב היה נתקע כל הזמן,כאשר לפני התקיעה הוא היה מציג מעין עיוותים משונים על המסך..

התקיעות היו נפוצות בעיקר בזמן שהוא שיחק במשחקים,ולפני התקיעות בעת משחק,הטקסטורות במשחק היו מתחרבשות,המודלים היו מוצגים בצורה מעותת,והמסך הציג צבעים פסיכודליים..

עם הזמן הבעיה רק החמירה...

הוא נאלץ לפתוח את מארז המחשב ולהצמיד אליו מאורר,אבל גם זה לא עזר..

הגיון בריא היה אומר מיד שמדובר בבעית בכרטיס מסך,אבל לא ככה אמר הטכנאי שלו..

הטכנאי שלו החליף לו למעבד,וזה ממש לא עזר... [ראוי לציין שכל אותו הזמן המחשב לא עבר ניקוי אחד אפילו?]

עד לפני חודש חבר שלי היה עדיין תקוע עם הבעיה הזו,עד שהוא החליט לשלוח לטכנאי שלו את המחשב שוב פעם

ואז סוף סוף,הטכנאי הכריז כי מדובר בבעית בכרטיס מסך...

הוא החליף לו את הקירור סטוק לקירור של ZALMAN

אך כשהוא הרכיב את הכרטיס מסך בחזרה-BAM-הכרטיס לא מציג שום דבר על המסך...פשוט מת...

כרגע הטכנאי שלו החליף לו לכרטיס R9600XT כפיתרון זמני או מוחלט [תלוי אם ה6800GT הוא בר-תיקון]

וכאן מגיעה הבעיה:

מה לעזאזל אפשר לעשות?

הכרטיס מסך נקנה בארה"ב לפני מעל לשנה,ומקור הנזק אינו ברור

האם נראה לכם שהנזק מקורו בהתחממות?או שאולי הוא ניזוק במהלך הרכבת הקירור ומדובר באשמת הטכנאי שלא אומר דבר?

כרגע הטכנאי מנסה להעביר את הכרטיס מסך אל היצרנית,אבל לא ברור מה יהיה.

יש לכם עצות,פתרונות,רעיונות?

חבל לי על הכרטיס של חבר שלי....המחיר די כבד..

אודה לכל העוזרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה הייתה בעיית של הכרטיס

כרטיס שעובד חצי שנה עם בעיות יכול למות !

לדעתי כשהטכנאי (או איך שקוראים לאחד שחושב שהוא מבין ) החלף את הקירורהוא שרט את הליבה / את ה PCB והרג את הכרטיס

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אאוצ'

יש אחריות על נזק מסוג שכזה?

בכל מקרה,אחרי כל פרשיית הכרטיס מסך-אני בהחלט אמליץ לו בחום להחליף טכנאי.. :\

נזק מסוגכזה הוא נזק פיזי שעליו אין אחריות

תבדקו אם יש שריטה על הPCB/ליבה ואז תגידו לטכנאי שאם הו אלא יחליף לכם תתבעו אותו ;D - גם אם הכרטיס מת מחום זה גם אשמת הטכנאי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו הבחלט יכולה להיות שריטה על הליבה.

יש גם סיכוי שזה סוג של FailSafe במקרה

והקירור לא יושב על הליבה כמו שצריך הכרטיס פשוט לא נדלק.

הייתי בודק את הקירור סטוק כדאי לנסות להבין למה הוא כשל

יכול מאוד להיות שהליבה עצמה הייתה תקולה ועם הזמן הידרדרה

עד שהחלפת הקירור הייתה הקש ששבר את גב הגמל. (קרה לחבר שלי עם 6800NU)

אם אפשר להביא תמונה של הכרטיס הפגוע בלי זה יהיה נחמד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסדרה של NVIDIA ה ***6

הליבות מאוד עדינות ואין סביבם ספוג שמקיף אותם שתומך בקירור כדי שלא יפגע בליבה (מקווה שההסבר ברור-כי לי הוא לא נשמע הכי טוב)

אבל ביקיצור קרו הרבה מקרים ששמעתי אליהם ברשת אל החלפת קירור ומאז הכרטיס לא עובד

או שבאמת הכרטיס לא יושב טוב על הליבה - שזה יכול לקרות כי אין את התמיכה (מן ספוג כזה) בגבולות הליבה והקירור עקום

או שהליבה נפגמה לגמרי .

ובלי שום קשר אם במשך חצי שנה הכרטיס סבל מהתחממות אז הגיוני שהוא ימות די מהר .

אני הייתי שולח מייל ל COMPUSA (כמובן אחרי שהייתי מברר שהליבה לא נפגמה - ומברר על אחריות .

היה לי מקרה דומה עם והם הסכימו שאני אשלח אליהם את הכרטיס - אבל הם היו מוכנים לשלוח את זה רק לארה"ב ושמשם אני אסתדר .

מזל שיש דודים שנוסעים הרבה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בע

ענין טיפה בעייתי

נניח והוא יתקשר אליהם והם יסכימו לקבל את הכרטיס...אין לו קופסא של הכרטיס..

[אחיו קנה לו את הכרטיס בארה"ב,ומכיוון שהוא נשא תיק לא גדול במיוחד,לא היה לו מקום להכניס את הכרטיס עם כל הקופסא הענקית של [בצורת X ענקית :P ] אז הוא הביא לו את הכרטיס לאל הקופסא]

עדיין יקבלו במצב כזה?

:\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם אמורים לקבל הם צריכים את מס' ההזמנה (INVOICE NO)

בע

ענין טיפה בעייתי

נניח והוא יתקשר אליהם והם יסכימו לקבל את הכרטיס...אין לו קופסא של הכרטיס..

[אחיו קנה לו את הכרטיס בארה"ב,ומכיוון שהוא נשא תיק לא גדול במיוחד,לא היה לו מקום להכניס את הכרטיס עם כל הקופסא הענקית של [בצורת X ענקית :P ] אז הוא הביא לו את הכרטיס לאל הקופסא]

עדיין יקבלו במצב כזה?

:\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל , הטכנאי לא חייב שום דבר . הכרטיס לא נרכש ממנו , גם אם הוא לקח מקדחה וקדח בליבה , הוא לא צריך לתת שום אחריות על הכרטיס . הלקוח , במקרה זה , החבר שלך , אשם בזה שהוא סחב עם התקלה קרוב לחצי שנה בלי להשקיע קצת מאמץ ולקחת את המחשב / כרטיס מסך למקום אחר , כי אם הטכנאי שלו החליף לו גוף למעבד , והתקלה לא נפתרה , אז יש בעיה עם המקצועיות של הטכנאי , והוא היה צריך או לנדנד לו , או לקחת את המחשב למקום אחר .

בכל מקרה , אין מה לעשות . אם האחריות לכרטיסים האלה בחו"ל היא לשנתיים , אז צריך להעביר איכשהו את הכרטיס ליצרן . אם האחריות היא שנה , אז החבר שלך אכל אותה , ואין לו מה לעשות . זה שהטכנאי עם רגשות אשם ונותן לחבר שלך 9600 , החבר הזה שלך צריך להגיד לו בכלל תודה , ולא לחשוב על איך לתבוע אותו .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...